
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Експерт в Дирекция „Дистанционно Обслужване на вътрешните потребители (Help Desk)“, София/Варна
Централно управление
General duties:
- Администриране на процеси в ITSM системата на Банка ДСК;
- Създаване, промяна и поддържане на заявки, работни задачи, свързани с услугите предлагане през ITSM системата.
- Приема по телефон, електронна поща и специализиран софтуер, информация за възникнали инциденти и заявки за планови задачи;
- Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
- Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
- Решава типови инциденти и работни задачи;
- Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
- Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
- Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;
- Осъществява предаване на данни към поделенията и външните контрагенти на Банката чрез електронна поща;
- Поддържане на високо ниво на удовлетвореност при обслужване на потребителите;
- Участва в обучения, свързани с въвеждането на нови приложения и системи, пилотни проекти и тяхното внедряване.
Requirements:
- Висше – техническо/икономическо/математическо, образователна степен магистър или бакалавър.
- Windows компютърна грамотност;
- Работа с Microsoft 365 / Power BI;
- Опит с администрация и поддръжка на ITSM система (напр. Remedy / Snow);
- Да притежава психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, аналитично мислене, комуникативност, умение за работа в екип, желание да усвоява нови знания и умения за услуги и практики;
- Възможност за работа при удължено работно време и сменен режим;
- За предимство ще се счита:
- ползване на английски език;
- стаж по специалността - трудов стаж във финансова институция или ;
- опит от работа в Help Desk / Service Desk
DSK Bank offers:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
- Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
- Възможност за работа от вкъщи (в определени случаи);
- Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
- Отстъпки в редица големи компании;
- Вътрешни обучения и академии;
- Бонус „Препоръчай приятел“.
Documents for application:
- Актуална автобиография
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Intern in Process Governance and Improvement team
At DSK Bank, we constantly strive to provide the best experience to our customers by excellent service and innovative digital solutions.
All this would not be possible without a strong and dedicated team, so our most valuable asset remains the people who work at DSK Bank.
Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум, София
Head office
Technical Business Analyst, Sofia
Head office
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати