DSK Smart

DSK Smart

Мобилното банкиране на Банка ДСК
за индивидуални клиенти

Aнкета
Благодарим Ви, че използвате страницата на Банка ДСК. Молим Ви да отделите около 1 минута и да ни отговорите на няколко кратки въпроса.

През последния месец използвали ли сте интернет или мобилно банкиране на Банка ДСК?

През последния месец използвали ли сте интернет или мобилно банкиране на Банка ДСК?

Ползвали ли сте интернет банкирането ДСК Директ?

Ползвали ли сте интернет банкирането ДСК Директ?

Предвид последния път в който ползвахте ДСК Директ, Вие лично доколко силно бихте препоръчали на Ваши роднини/ познати да го използват?

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Използвайте скала, в която 0 означава “Не бих препоръчал въобще”, а 10 – “Бих препоръчал силно”.

Какви са причините за посочената от Вас оценка?

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Използвайте скала, в която 0 означава “Не бих препоръчал въобще”, а 10 – “Бих препоръчал силно”.

Какви са причините за посочената от Вас оценка?

Едно приложение с много приложения.

Мобилното приложение е безплатно за iOS и Android, свалете от тук:


Как да активирате DSK Smart на Вашия смартфон:


DSK Smart aktivirane

СТЪПКА 1

Инсталирайте DSK Smart на Вашето мобилно устройство.
DSK Smart aktivirane 2

СТЪПКА 2

Отворете приложението и изберете последователно бутони „Активирай“ - „Активирай чрез SMS".
DSK Smart aktivirane 3

СТЪПКА 3

Въведете потребителското име и парола за ДСК Директ.
Aktivirane na DSK Smart

СТЪПКА 4

Ще получите SMS код за активиране на телефония номер, който сте потвърдили.


За да добавите сметки, които да следите в DSK Smart, влезте във Вашето електронното банкиране ДСК Директ, меню “Смарт приложения“ и маркирайте редовете със сметки, които да се визуализират в мобилното банкиране.

Ако нямате достъп до електронното банкиране ДСК Директ, можете да създадете регистрация: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)

Ако сте забравили Вашите потребителско име и парола, можете да ги възстановите: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)



Нова услуга "Сметки в други банки" в DSK Smart

 

Вече можеш да използваш само едно мобилно приложение, за да следиш наличност и движения по сметките си в различни банки. В най-новата версия на приложението DSK Smart, в меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ можеш да активираш функционалноста и сам да се убедиш колко е удобно.

  • Отвори меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и чрез кликване върху бутона „Добави сметка“ ще можеш да активираш услугата. На екрана ще видиш кои са банките, които участват в бета версията на услугата;

  • За да добавиш сметка от друга банка трябва да въведеш потребителското си име за интернет банкирането на другата банка и IBAN номера на сметката;

  • Потвърди съгласието си за добавяне на сметката чрез профила си в банкирането на другата банка и използвания от теб метод на подписване;

  • В долната част на меню „Сметки“ ще видиш вече добавената сметка и при отваряне ще можеш да прегледаш движенията си по нея.

    DSK Smart Multibanking

     

    DSK Smart - преводи по мобилен номер P2P

    Нова услуга „Преводи по мобилен номер“ във Вашето мобилно банкиране DSK Smart!

    • Без такса до 31.01.2022 г.

    • Без да въвеждаш IBAN номер;

    • Без да използвате заявения си метод на подписване за преводи до 100 лв. на ден.

    Допълнителни опции:

    • Добави „Доверен получател“ и превеждай средства без да използвате заявения си метод на подписване за преводи до 10 000 лева на ден.

    • „Покани приятел“ и разшири кръга от хора, с които превеждате средства помежду си само по мобилен номер с DSK Smart.



    Мобилното банкиране за индивидуални клиенти - DSK Smart Ви дава достъп до:


    Нареждате преводи:

    • Само по мобилен номер;

    • Към трети лица чрез метод за подписване – мобилно приложение DSK mToken или SMS с цифров сертификат;

    • Към доставчици на битови услуги;

    • Между собствени сметки.



    Извършвате справки:

    • "Бърза справка" за наличност на до три сметки още преди вход в приложението;

    • Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;

    • Справки за платени битови сметки;

    • История за наредени преводи през DSK Smart.


    Управлявате средствата си:

    • Промяна на лимити и временно блокиране на банкови карти;

    • Спестяване чрез виртуална спестовна компонента;

    • Зареждане на виртуална карта;

    • Управление на стандартни спестовни сметки.





    Информация за продукти и услуги:

    • Онлайн кандидатстване за кредитна карта, потребителски кредит и овърдрафт;

    • Входяща поща за съобщения от Банка ДСК;

    • Информация за кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;

    • Валутни курсове;

    • Информация по банкови карти;

    • Карта на банкови офиси и банкомати.


    Персонализация на мобилното приложение DSK Smart:

    • Настройки за бърз вход с биометрични данни или кратък ПИН;

    • Активиране на тъмен режим или хоризонтална ориентация на екраните в приложението;

    • Добавяне на бързи връзки в начален екран за достъп до най-често използваните от услуги.

    DSK Smart има обновен дизайн, подобрени функционалности и може да бъде активиран на повече от едно устройство - смартфон или таблет.

    Инсталирайте безплатно най-новата версия на DSK Smart от GooglePlay, AppStore или AppGallery:


    Последни новини

    Свържете се с нас

    010

    Запазете час

    за консултация

    Call center

    Обратна връзка

    Ние ще се свържем с Вас

    012

    Намерете офис

    Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати