
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Ръководител, Oтдел “Развитие и ангажираност на служителите” в Контактен център
София
General duties:
- Организира и управлява процеса по професионализация на консултантите
- Организира и участва в изработване и стандартизиране на учебни програми и материали, презентации за обучения, тестове, тренировъчни казуси, свързани с нуждите на квалификационния процес
- Управлява процеса по въвеждане в работата (Onboarding process) и обучение на новоназначени служители в Контактен център
- Инициира, разработва и организира обучения по меки умения и други инициативи за повишаване на квалификацията и компетенциите на служителите в Контактен център
- Създава, управлява и организира процеса по проследяване качеството на обслужване в Контактен център и предприема действия за подобряването му
- Управлява процеса по мониториране клиентската удовлетвореност от услугите предоставени в Контактен център и предприема действия за поддържане на отлично клиентско обслужване
- Инициира и организира изпълнението на инициативи за повишаване мотивацията и ангажираността на служителите в Контактен център
- Активно комуникира и взаимодейства с всички бизнес звена за да анализира нуждата от обучения, подкрепа, развитие и мотивация на служителите
Requirements:
- Умения за мотивация и коучинг
- Внимание към хората и вяра в техните възможности за развитие
- Отлични комуникационни и презентационни умения
- Умения за управление на промяна в компанията и вяра в културните ценности
- Умения за работа в екип
- Умения за управление на хора
- Имате професионален опит в обученията на хора
- Имате професионален опит в процеса по проследяване качеството на обслужване, извършване на одита за качество и работа с карти за оценки на качеството
- Клиентската удовлетвореност и отличното клиентско изживяване са ваша цел
- Отговорен сте, инициативен, с предприемачески дух
- Ангажиран сте към работата и изпълнението на поставените задачи
- Креативен сте, с новаторско мислене и склонен да реализирате промени, които носят добавена стойност
- Споделяте опит, идея, приятни моменти с колегите
- Умеете да работите в екип
DSK Bank offers:
- Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие;
- Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране, както и за други банкови продукти и услуги;
- Мулти спорт карта на преференциални цени;
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
- Годишен бонус в зависимост от представянето.
Documents for application:
- CV
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати