Стани служител на Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Ръководител, Oтдел “Развитие и ангажираност на служителите” в Контактен център

София

General duties:

  • Организира и управлява процеса по професионализация на консултантите
  • Организира и участва в изработване и стандартизиране на учебни програми и материали, презентации за обучения, тестове, тренировъчни казуси, свързани с нуждите на квалификационния процес
  • Управлява процеса по въвеждане в работата (Onboarding process) и обучение на новоназначени служители в Контактен център
  • Инициира, разработва и организира обучения по меки умения и други инициативи за повишаване на квалификацията и компетенциите на служителите в Контактен център
  • Създава, управлява и организира процеса по проследяване качеството на обслужване в Контактен център и предприема действия за подобряването му
  • Управлява процеса по мониториране клиентската удовлетвореност от услугите  предоставени в Контактен център и предприема действия за поддържане на отлично клиентско обслужване
  • Инициира и организира изпълнението на инициативи за повишаване мотивацията и ангажираността на служителите в Контактен център
  • Активно комуникира и взаимодейства с всички бизнес звена за да анализира нуждата от обучения, подкрепа, развитие и мотивация на служителите

Requirements:

  • Умения за мотивация и коучинг
  • Внимание към хората и вяра в техните възможности за развитие
  • Отлични комуникационни и презентационни умения
  • Умения за управление на промяна в компанията и вяра в културните ценности
  • Умения за работа в екип 
  • Умения за управление на хора 
  • Имате професионален опит в обученията на хора
  • Имате професионален опит в процеса по проследяване качеството на обслужване, извършване на одита за качество и работа с карти за оценки на качеството
  • Клиентската удовлетвореност и отличното клиентско изживяване са ваша цел
  • Отговорен сте, инициативен, с предприемачески дух
  • Ангажиран сте към работата и изпълнението на поставените задачи
  • Креативен сте, с новаторско мислене и склонен да реализирате промени, които носят добавена стойност
  • Споделяте опит, идея, приятни моменти с колегите
  • Умеете да работите в екип

DSK Bank offers:

  • Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие;
  • Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране, както и за други банкови продукти и услуги;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
  • Годишен бонус в зависимост от представянето.

Documents for application:

  • CV
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Credit Risk Reporting Expert, Sofia

Head office

СТАЖАНТ в екип „Управление на доставчици“

София

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon