Важна информация
Временно актуализацията на лични данни през DSK Smart и ДСК Директ няма да функционира, моля посетете офис на банката.
*0700 10 375 – съгласно тарифния Ви план за разговори към номера от типа 0700.
*2375 - съгласно тарифния Ви план за разговори с номера от типа *ХХХХ.
*Универсален фиксиран номер от мрежата на Виваком - съгласно тарифния Ви план към номера 0700.
*2375 - мобилен номер за А1, Теленор, Виваком, съгласно тарифния Ви план като разговор в същата мрежа.
Важна информация
Временно актуализацията на лични данни през DSK Smart и ДСК Директ няма да функционира, моля посетете офис на банката.
Влезте във Вашия DSK Smart, като изберете бутона „Вход“ и попълните потребителско име и парола.
Можете да улесните влизането в приложението, като от настройките изберете „Вход с ПИН“ или „Вход с биометрия“.
След като влезете в приложението, ще Ви се отвори страница „Начало“, от която можете да продължите.
Изберете меню „Входящи съобщения“, което можете да откриете в горния десен ъгъл, точно до настройките.
След като отворите входящите си съобщения, кликнете върху молива, който ще откриете в долния десен ъгъл.
Така ще се отвори секция „Обратна връзка“, където ще можете да изпратите новите данни за Вашата лична карта.
1. Напишете „Документ за самоличност“ като коментар в полето.
2. От кламера качете снимки на двете страни на Вашата лична карта.
3. След това натиснете бутон „Изпрати“.
Влезте във Вашето електронно банкиране ДСК Директ, като въведете потребителското си име и парола.
След това натиснете бутона „Вход“.
От навигацията, която ще откриете най-отгоре в страницата, изберете секция „Обратна връзка“.
Там ще можете да изпратите новите данни за Вашата лична карта.
1. От падащото меню изберете „Добавяне на документ за самоличност“.
2. Прикачете файл от бутона „Добави нов“.
3. След това натиснете бутона „Изпрати“.
Ние ще се свържем с теб
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати