карти Visa

Стандартна дебитна карта

За твоите ежедневни плащания

VISA Debit PayWave улеснява ежедневието ти и спестява време. Можеш да плащаш бързо, безопасно и безконтактно. Това прави ползването ѝ изключително удобно в магазини, ресторанти, кафенета, бензиностанции и др.

Всяка нова или подновена банкова карта може да бъде доставена до адрес от куриер на територията на България в срок от 1 до 3 работни дни, след като я изпратим.

Предимствата за теб

  • Картата се издава  в лева, евро или щатски долари;
  • Безконтактно плащане за покупки на стойност до 100 лева;
  • Бързо и лесно управление на дневните лимити по картата през DSK Mobile;
  • Активиране на SMS за всяка трансакция с картата за допълнителна сигурност;
  • Отстъпки от такси за трансакции на наш банкомат, ако картата е заявена с план за ежедневно банкиране;
  • Бързи плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на картата през DSK Mobile в дигитален портфейл;
  • Възможност за незабавно блокиране при загуба или кражба на картата през DSK Mobile;
  • Потвърждение при онлайн плащания в DSK Mobile с биометрия или ПИН и получаване на нотификация.

Как да заявя?

Можеш да заявиш издаване на безконтактна дебитна карта в наш офис с лична карта или през ДСК Директ, ако вече си наш клиент.

Колко ще ми струват?

  • Издаването на дебитна карта VISA Debit payWave е безплатно.
  • Преиздаването на дебитна карта VISA Debit payWave при изтичане на валидността ѝ е безплатно.

Какво трябва да знам за безконтактното плащане?

  • На ПОС терминала или на друго видно място трябва да има поставен знак за безконтактно плащане;
  • След като касиерът въведе сумата, доближи картата до устройство;
  • Ако покупката е на стойност до 100 лева, не се изисква въвеждане на ПИН;
  • Не е нужно подписването на бележка, независимо от стойността на плащането.

Ако не виждаш знак за безконтактно плащане в търговския обект, можеш да извършиш плащане с картата по стандартен начин (с поставяне на картата в чип-четеца на терминала).


Застраховка „Спокойствие“ за дебитна карта

Със застраховка „Спокойствие“ от Групама със застрахователен агент Банка ДСК към дебитна карта получаваш финансова подкрепа за теб при неблагоприятни събития в живота.

Защитава твоите финансови средства при настъпило събитие с живота и здравето

Активно покритие с гратисен период от 65 дни

Защита в цял свят


Виж повече за застраховката тук.

Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Mobile. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса, съгласно действащата Tарифа на банката.

ЛИМИТИ ЗА ТРАНСАКЦИИ

Лимити по Общи условия

Максимална стойност
за договаряне на индивидуални лимити

24–часов лимит за теглене на суми в брой

1 000 
лева/валутна равностойност

9 775
лева/валутна равностойност

Лимит на транзакция за услугата „кеш бек” в България

50 лева/валутна равностойност

-

24-часов лимит за плащане при търговец

3 000 лева/валутна равностойност

25 000 лева/валутна равностойност

Общ 24–часов лимит

3 000 лева/валутна равностойност

25 000 лева/валутна равностойност

Често задавани въпроси

Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:

Самостоятелно:

  • Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“

    Как да блокирам картата си

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.

    Блокирай своята кредитна или дебитна карта

Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта

Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:

Самостоятелно:

  • Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“

    Как да активирам блокирана карта

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.

    Активирам блокираната си карта

Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.

Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:

Самостоятелно:

 

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:

  • - Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

    How to reissue my debit/credit card

    - Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

    Reissue bank card

     

    Преиздаване на банкова карта

Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация (офис на Банка ДСК или на адрес). 

За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.

За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.

Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

Документи

document icon
Тарифа за физически лица
.pdf Тарифа
document icon
Въпроси и отговори за гарантирането на влоговете
.pdf Документи офиси на Банка ДСК Инвестиции и депозити Други документи
document icon
Общи условия на „Банка ДСК“ АД за предоставяне на платежни услуги
.pdf ОУ - Документи Общи условия - индивидуални клиенти

Други продукти