Стандартни дебитни карти
Безконтактни дебитни карти за
ежедневните ти нужди
VISA Debit PayWave улеснява ежедневието ти, спестява време и ти дава възможност да се разплащаш бързо и безопасно. Извършваш плащанията си по иновативен начин – безконтактно, в допълнение към познатите функционални възможности на стандартните дебитни карти. Тази функционалност е изключително удобна при плащания в магазини, ресторанти за бързо хранене, кафенета, бензиностанции и др.
Всяка нова или подновена (поради изтекла валидност) банкова карта може да бъде доставена до посочен от теб адрес на територията на България от куриерска фирма в срок от един до три работни дни, след изпращане на пратката от страна на Банка ДСК.
Предимствата за теб:
Картата може да се издаде по сметка в лева, евро и щатски долари;
Плащаш безконтактно и без въвеждане на ПИН направените от теб покупки на стойност до 100 лева включително;
Управляваш бързо и лесно дневните лимити по картата през ДСК Директ и DSK Smart;
Възможност да активираш SMS за всяка транзакция с картата, с цел допълнителна сигурност;
Отстъпки от такси за транзакции на банкомат на Банка ДСК, ако картата е заявена в рамките на платежен пакет;
Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или IOS;
При загуба или кражба, незабавно блокираш картата си през платформата за онлайн банкирене ДСК Директ или мобилната апликация DSK Smart;
Сигурни разплащания в интернет: При пазаруване в сайтове, включени в програмите за сигурност VISA Secure, всяко плащане, се потвърждава със създаден от теб статичен ПИН код и еднократна 3D парола, получена чрез SMS или мобилно предложение DSKmToken;
Как да заявя?
За да заявиш издаване на безконтактна дебитна карта можеш да отидеш в най-удобния за теб офис на Банка ДСК с лична карта или да заявиш чрез ДСК Директ, ако вече си наш клиент.
Колко ще ми струват?
Издаване на основна дебитна карта VISA Debit payWave - безплатно
Преиздаване на основна дебитна карта VISA Debit payWave при изтичане на срока на валидност - безплатно;
Как се осъществява безконтактно плащане?
На ПОС терминала или на друго видно място в търговския обект трябва да има поставен знак за безконтактно плащане;
След въвеждане на сумата на покупката от страна на касиера, доближи картата до терминалното устройство;
Ако покупката е на стойност до 100 лева включително, не се изисква въвеждане на ПИН;
Не е необходимо да подписваш бележката от ПОС терминала, независимо на каква стойност е плащането;
Ако не видиш знак за безконтактно плащане в търговския обект, можеш да извършиш плащане с картата по стандартен начин - чрез поставяне на картата в чип-четеца на терминала от страна на касиера
Застраховка „Спокойствие към дебитна карта“ от
Застраховка „Спокойствие към дебитна карта“ осигурява финансово обезпечение вследствие на злополука и възможност за защита при платежни операции и при финансови загуби.
Основни предимства:
Покриват се събития, настъпили на територията на цял свят
Богат избор от покрития и застрахователни суми
Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване
Повече за застраховката ТУК.
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса, съгласно действащата Tарифа на банката .
Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта
Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.
Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
- Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Други продукти
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати