контакти-дск-банка

Оспорване на картови трансакции

Онлайн заявка за оспорване на картови трансакцииМожете да оспорите трансакция при проблем с теглене или вноска на банкомат, плащане на ПОС или в интернет (неполучена стока, услуга, отказана поръчка, резервация, дублирано плащане и др.). Препоръчваме първо да опитате да осъществите контакт с търговеца за по-бързо разрешаване на проблема. Ако не успеете да се свържете с търговеца или не получите съдействие, моля да предоставите всеки контакт, кореспонденция, опит да анулирате трансакцията или да върнете стоката, разписка, фактура и всеки друг документ, с който разполагате. Ако проблемът е свързан с частично получена сума при теглене или проблем с вноска на банкомат (АТМ), моля да посочите броя и вида на получените от банкомат или поставените в устройството банкноти.

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon