DSK Bank Apple Pay Wallet

Плащай всичко с Apple Pay

Добави картите си в Apple Wallet и
плащай безконтактно с твоя телефон

DSK-Smart-login

Apple Pay от Банка ДСК

Плащай всичко с Apple Pay чрез своя телефон.

Сега можеш да добавиш картите си Visa или Mastercard® от Банка ДСК в Apple Wallet през DSK Smart и да се възползваш от удобни и сигурни безконтактни плащания.


Добави своите карти от Банка ДСК в Apple Wallet
през DSK Smart!

empty image

Стъпка 1

Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола за конкретната карта.
Свали последната версия на DSK Smart и влез в приложението.

empty image

Стъпка 2

Отиди в меню "Карти", избери желаната карта чрез бутон "Add to Apple Wallet" и следвай стъпките.

empty image

Стъпка 3

Ще получиш потвърждение, че картата ти е добавена успешно и е готова за плащания с Apple Pay.


Можеш да добавиш картите си и директно през Apple Wallet:

  • Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола

  • Отвори приложението Wallet 

  • Избери символ "+" от горния десен ъгъл

  • Съгласи се с Общите условия

  • Сканирай картата си или въведи ръчно необходимите данни

  • Следвай инструкциите за завършване на процеса по добавяне на картата

Apple Wallet DSK Bank


Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола за конкретната карта. В случай, че нямаш регистриран телефонен номер за 3D парола за картата, е необходимо да регистрираш такъв през някой от следните канали:

- чрез ДСК Директ, посредством използването на софтуерен токен или друго средство за подписване;

- чрез Контактен център, посредством подписване на документи чрез КЕП;

- в офис на Банка ДСК.


Плащай всичко с Apple Pay:

Чрез iPhone и Touch ID: 

Чрез iPhone и Face ID: 

С твоя iPhone, Apple Watch или iPad във всеки търговски обект или онлайн търговец, при който видиш един от следните два символа:

 


Често задавани въпроси

Можете да платите с Apple Pay навсякъде, където видите един от тези два символа.

 

Можете да плащате и във всички приложения и интернет сайтове, които поддържат услугата.

Можете да регистрирате картите си в Apple Wallet на няколко устройства едновременно.

NFC технологията е внедрена на всички телефони с iOS, считано от модел iPhone 6.

Ползването на 3D услуга по картата е задължително условие, за да добавите картата си в мобилен портфейл. Вижте как можете да регистрирате 3D парола тук

Всички видове карти на Банка ДСК, с изключение на дебитна карта Maestro, могат да се регистрират в Apple Wallet.

В случай че сте стартирали добавяне на картата директно през Apple Wallet, е необходимо да я изтриете от приложението и да я добавете през мобилното банкиране DSK Smart. Ако и след добавянето на картата през DSK Smart, продължава да се визуализира съобщение,  моля да се свържете с нашия  Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375.

Не, трансакции с карти, регистрирани в мобилен портфейл, включително действия по активация, деблокиране и изтриване, са допустими за извършване само от картодържателя/титуляра. Възможно е искане за временно блокиране на картата, регистрирана в Apple Wallet, да бъде подавано и от трети лица.

Не, веднъж изтрита, картата не може да бъде възстановена. За да извършвате отново трансакции чрез Apple Pay, следва да регистрирате банковата си карта отново, съгласно стъпките по-горе на страницата.  

При регистрация на карта в мобилен портфейл се създава уникален номер, различен от оригиналния номер на банковата карта. В случай че добавите картата си към повече от едно мобилни устройства, за всяко устройство ще се създаде отделен уникален номер. 

Карти Maestro не могат да бъдат регистрирани в мобилни портфейли, тъй като този продукт е в процес на подмяна от по-нов и с по-широки функционалности – картите Mastercard Debit, издавани от Банка ДСК. В случай че желаете да регистрирате картата си, следва да си откриете друг картов продукт.  

  • Влезте във Вашия “Аpple Wallet”;
  • Изберете карта и я преместете най-отгоре в дигиталния си портфейл.
  • Уверете се, че сте активирали NFC функционалността на телефона си и сте добавили картата, с която искате да платите, като основна за плащане;
  • Изберете картата с двойно натискане на бутона за включване на екрана;
  • Въведете използвания от вас метод за отключване (ПИН, биометрия);
  • Задръжте телефона близо до терминала, с екран обърнат към Вас, докато на екрана се визуализира символ за успешно прочитане на картата. 
  • Уверете се, че извършвате правилно стъпките за извършване на плащане, описани по-горе;
  • Свържете се с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375.
  • Проверете какъв е статусът на картата, която сте регистрирали;
  • Уверете се, че следвате стъпките за извършване на трансакция, описани по-горе;
  • Проверете за друга възможна причина трансакцията да бъде отказана (недостатъчна наличност, изтекъл срок на валидност на картата или друга причина).

Можете да добавите до 12 карти в дигиталния си портфейл, в зависимост от модела на устройството.

Извършените трансакции с карта, регистрирана в Apple Wallet, са видими в самия мобилен портфейл. Допълнително, информацията за трансакции с регистрирани карти е налична и във всички канали, в които банката показва този вид информация – ДСК Директ, DSK Smart, месечни извлечения.

След извършване на трансакция, Apple Wallet изпраща push нотификация за извършената трансакция. От съображения за сигурност, препоръчвамe този вид нотификации да не бъдат изключвани.

В случай че сте активирали SMS известия от банката за трансакции с картата, която сте регистрирали, ще получавате съобщение и за всяка трансакция, извършена през мобилния портфейл.

Може да оспорите трансакция, като подадете Искане за оспорване на трансакция в удобен за Вас офис на банката или като се свържете с Контактен Център чрез формата за обратна връзка в ДСК Директ, ДСК Смарт, на тел. 0700 10 375 *2375 или имейл: call_center@dskbank.bg

  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно картата за плащания през мобилния си портфейл, тъй като не откривате устройството си;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел с цел установяване на неразпознати трансакции;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете картата да бъде премахната от съответното устройство;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел установяване на неразпознати трансакции, извършени след кражбата/загубата/продажбата на устройството;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.

При блокиране на физическата карта, се преустановява възможността за извършване на трансакции с нея и през мобилния портфейл. Картата може да се използва за плащания през мобилен портфейл, само ако физическата карта е активна.

Картата, регистрирана в мобилен портфейл, ще бъде изтрита от портфейла. Необходимо е да регистрирате отново преиздадената банкова карта, за да можете да я ползвате.

Можете да теглите средства от всеки банкомат с безконтактна функция. Необходимо е само да отключите телефона си, да го доближите до символа за безконтактни трансакции на съответния банкомат и да въведете ПИН кода на физическата карта. Към момента функционалността е достъпна само за клиенти с карти на Mastercard.

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon