empty image

Новини

News image

Банка ДСК с извинение за временни технически смущения в електронно и мобилно банкиране

Днес в интервала между 09:48 и 12:54 ч., поради технически инцидент при наш основен доставчик на комуникационни услуги, настъпиха нарушения в работата на Клоновата мрежа и онлайн/мобилното банкиране на Банка ДСК. Картовата система на Банката не беше засегната.

Държим да подчертаем, че инфраструктурата и информационните системи на Банката са в пълна изрядност и проблемът не се дължи на тях.   

Фирмата-доставчик на комуникационни услуги установи причината за инцидента и работи усилено за нейното отстраняване. Тя предостави алтернативно решение и от 12:54 ч. каналите за обслужване на клиенти работят, но при електронното и мобилното банкиране се наблюдава забавяне на услугите.

Доставчикът пое ангажимент да приложи цялостно разрешаване на техническия проблем към 16:30 ч. днес, с което услугите ни ще се предоставят безпроблемно.   

Извиняваме се на нашите клиенти за причиненото неудобство!

С уважение,
Банка ДСК

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати