Пиши с чатбот

Запознай се с нашия
виртуален асистент

За въпросите, които не търпят отлагане

Твоят виртуален асистент от Банка ДСК е тук за теб

Отговаря на въпросите, които не търпят отлагане


  • Виртуалният ни асистент е на твое разположение – всеки ден, 24/7

  • Може да разговаряш с него, като се обадиш на телефоните на Банка ДСК – 0700 10 375 и *2375 или да му пишеш през нашата интернет страница, онлайн и мобилно банкиране

  • Той ти дава актуална информация за банкови продукти и услуги, както и помага за тяхното използване

  • Виртуалният ни асистент може да даде отговор на въпросите ти, но понякога те свързва с оператор. Ако разговаряш с него през чат, може да те пренасочи към оператор само в работни дни от 8:30 до 17:00 ч.


Какво представлява гласовият асистент?

Гласовият асистент на Банка ДСК е единственият виртуален асистент в банковия сектор, който отговаря не само на въпроси, свързани с ежедневното ползване на банкови услуги и продукти, но помага и с конкретна информация при използването им. Ако не може да отговори, те свързва директно с оператор.


Какво предлага гласовият асистент? 

  • Говориш с него на български език, като се обадиш на телефоните ни за контакт

  • Иновативна технология за разпознаване на зададените въпроси

  • Обслужва те по-бързо, без да се налага да чакаш на опашки

  • Отговаря всеки ден, по всяко време на денонощието

  • Допълнително те насочва къде в сайта можеш да откриеш подробна информация, свързана с въпросите ти


Как да говориш с гласовия асистент?

Препоръчително е да използваш кратки, но цели изречения. Представи си, че говориш с оператор и задай конкретен въпрос. Ако въпросът не бъде разбран веднага, опитай да го зададеш по различен начин.

При уточняващо питане от страна на гласовия асистент, например: „Правилно ли разбирам, че се интересувате от ...?“ , трябва да отговориш само с „Да“ или „Не“. Възможно е да се наложи да изчакаш отговора на асистента или да ти бъдат зададени уточняващи въпроси.

Моля, имай предвид, че когато говориш с него е по-добре да си на по-тихо място, за да няма странични шумове, които биха затруднили разговора.


Как да пишеш в чат в реално време?

  • Можеш да използваш само кирилица

  • Използвай кратки изречения, които ясно описват запитването ти, например: „Не мога да платя с карта“, вместо „проблем с карта“

  • Не е необходимо да въвеждаш лични данни и друга чувствителна информация

  • Отговаряй с „Да“ и „Не“, когато виртуалният асистент направи своя формулировка на зададения въпрос, или избери конкретната опция от предложените възможни отговори


Какво можеш да попиташ виртуалния ни асистент в чата и по телефона?

Можеш да зададеш някой от следните примерни въпроси на виртуалните ни асистенти: 

024
023
025
017
012
Call center


Често задавани въпроси

Чат-бот е виртуален помощник, който е програмиран да разговаря с хората, така че да ги улесни в намирането на правилни решения за техните нужди като клиенти. Благодарение на новите технологични възможности за анализ на данни и по-бързото разбиране на контекста и значението на думите, ботът задава логични въпроси, с които може да разреши конкретни проблеми.

 

Алгоритмите на чат-бота позволява да бъдат разпознати намеренията на отсрещната страна и разговорът да е съвсем достъпен и естествен за клиента. Виртуалният асистент насочва клиентите като предоставя по-бързо информация за съответните услуги и технологични решения.

Виртуалният ни асистент използва най-новите технологии за анализ на данни и предоставянето на автоматизирани съобщения в отговор на често задавани въпроси.

Той разполага с необходимата информация, за да ти помага да управляваш финансите си с лекота, както и да получиш ценна информация при проблеми като изгубена карта, забравена парола и други.

В случай, че не разбере зададен въпрос, ще те свърже с оператор.

За да използваш чат-бота и гласовия асистент, не е необходимо да имаш онлайн или мобилно банкиране. Можеш да намериш асистента ни на сайта на Банка ДСК, преди и след логване в интернет и мобилното банкиране, както и на тел: 0700 10 375 / *2375. Очаквай скоро във Viber & Telegram.

Трябва да използваш кратки и прости изречения, за да може робота да разбере информацията, която искаш да получиш. При нужда ще зададе уточняващи въпроси.

Не трябва да се изразяваш по специален начин, различен от комуникацията си с човек, например използвай „Не мога да платя с карта“, вместо „проблем с карта“.

Защото не е необходимо да чакаш за връзка с оператор и на опашка в офис. Можеш да получиш бърз отговор и информация, когато имаш нужда, по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината. 


Когато говориш с виртуалния ни асистент, данните ти са защитени!

Банка ДСК гарантира надеждността на своите услуги, включително и спазването на високи стандарти за сигурност при използване на виртуален асистент.

Данните ти ще бъдат защитени при комуникация с нашите виртуални асистенти. 

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon