Онлайн банкиране

Мобилно банкиране
DSK Business

Едно приложение -
много решения за бизнеса Ви

surprise iconСпечелете награди


Можете да спечелите iPad или 1 от 10 луксозни куфара, като влезете в DSK Business поне веднъж в периода от 15.01.2025 г. до 15.03.2025 г. и се регистрирате за участие ТУК.



Задайте динамика на Вашия бизнес

Мобилно приложение за бизнес клиенти.
Свалете приложението.

Преводи с DSK Business


Как DSK Business
помага на бизнеса Ви


empty image
Създаване на превод от запазени бланки
empty image
Определяне на персонален картов лимит за теглене на банкомат, плащане на ПОС терминал и общ за деня
empty image
Заключване и отключване на банковите Ви карти във всеки момент
empty image
Валутни преводи в страната и чужбина в евро, долар, паунд и швейцарски франк
empty image
Възможност за преводи към бюджета, между собствени сметки, БИСЕРА, Blink, SEPA и SWIFT


Сигурна
идентификация чрез
ПИН или биометрия

DSK Business prevodi

Можете да зададете ПИН или да използвате Touch ID и FaceID за вход веднага след първоначалната активация.

Ако пропусне да го направите при първия си вход, можете да го добавите по всяко време през меню „Настройки“.



Вижте какво мислят
потребителите на DSK Business


Форма за регистрация



За допълнителна информация ни пишете на имейл: business.support@dskbank.bg


Често задавани въпроси:

За да имате достъп до DSK Business, трябва да сте клиент на Банка ДСК и да имате заявен достъп до електронните канали на банката. След това ще получите по имейл линк към онлайн страница за създаване на потребителско име и парола за достъп до ДСК Директ и DSK Business.

Изтеглете DSK Business от Google Play или App Store на Вашето мобилно устройство. Стартирайте приложението и въведете потребителското си име и парола, които вече сте създали, след което натиснете бутона „Вход“. Ще получите 6-цифрен SMS код, който мобилното Ви устройство ще разпознае и въведе автоматично. В случай че е необходимо, можете да въведете кода и ръчно. Вече имате на мобилното си устройство активирано мобилно банкиране DSK Business.

В приложението за мобилно банкиране на Банка ДСК можете да влизате с потребителското име и парола, които сте създали. Когато активирате DSK Business, при първия си вход в приложението можете да зададе параметри за ускорен вход – ПИН код или достъп чрез биометрични данни. Това са пръстов идентификатор или лицево разпознаване (Touch ID/FaceID).

Не, един потребител може да има по едно и също време достъп до приложението само през едно устройство. Ако успешно се регистрира на второ, активацията му на първото ще бъде изтривана.

Не, на едно мобилно устройство може да има само един активиран потребител. Ако потребител представлява повече от един клиент и за всеки клиент има отделно потребителско име и парола, трябва да посети офис на Банка ДСК и да получи обединен профил (БССОН профил). С този обединен профил ще има достъп до сметките на всички клиенти, които представлява.

В DSK Business можете бързо и лесно да правите бюджетни преводи, Blink, БИСЕРА, SEPA, SWIFT и преводи между собствени сметки в BGN, EUR, GBP и СHF както в страната, така и в чужбина. От меню „Преводи“ изберете бутона „Нов превод“ и посочете желаната от Вас опция. При стартиране на нов превод можете да проверите точната такса на всяка стъпка от процеса като изберете детайли от екрана.

Да, приложението дава възможност да следите наличност, детайли и движение по разплащателни сметки.

Да, от меню "Кредити" в приложението можете да получавате информация за остатък, вноска и падежна дата за кредитите, които имате в Банка ДСК.

Да, можете да следите срок на договора, сума и валута през меню "Депозити".

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon