мултикеш

DSK Business

Мобилно банкиране за бизнес клиенти

Задайте динамика на Вашия бизнес

Мобилно приложение за бизнес клиенти. Свалете приложението, като сканирате QR кода.

DSK Business app installs

Преводи между
собствени сметки

empty image

Стъпка 1

Използвате бутона „Превод между собствени сметки“ от меню Преводи и изпращате средства бързо и лесно.

empty image

Стъпка 2

Избирате от коя и към коя сметка да превеждате, въвеждате желаната сума и настискате бутона „Напред".
empty image

Стъпка 3

Можете да проверите всички дължими такси, обменен курс и срок на изпълнение на превода като натиснете бутона „Детайли“.

empty image

Стъпка 4

В зависимост от правата Ви по сметката излъчвате, подписвате или редактирате превода.
empty image

Стъпка 5

Ако сте избрали „Подпиши и изпрати“ в предишната стъпка, виждате потвърждение за успешно изпълнен превод. Можете да направите нов превод или да отидете в „Архив“ и да проследите всички преводи и статуса им. 

Сигурна
идентификация чрез
ПИН или биометрия

DSK Business prevodi

Можете да зададете ПИН или да използвате Touch ID и FaceID за вход веднага след първоначалната активация.

Ако пропусне да го направите при първия си вход, можете да го добавите по всяко време на използване на DSK Business през меню “Настройки”.



Нареждате преводи:
  • Подписвате с DSK mToken или SMS и излъчвате преводи, които са създадени в ДСК Директ.
Извършвате справки:
  • Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;
  • История за наредени преводи;
  • Информация за по банкови карти – издадена, активна, блокирана.
Следите информация за продукти и услуги:
  • Наличност, детайли и движение по разплащателни сметки
  • Кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;
  • Депозити – срок на договора, сума, валута.

Често задавани въпроси:

За да имате достъп до DSK Business, трябва да сте клиент на Банка ДСК и да имате заявен достъп до електронните канали на банката. След това ще получите по имейл линк към онлайн страница за създаване на потребителско име и парола за достъп до ДСК Директ и DSK Business.

Изтеглете DSK Business от Google Play или App Store на Вашето мобилно устройство. Стартирайте приложението и въведете потребителското си име и парола, които вече сте създали, след което натиснете бутона „Вход“. Ще получите 6-цифрен SMS код, който мобилното Ви устройство ще разпознае и въведе автоматично. В случай че е необходимо, можете да въведете кода и ръчно. Вече имате на мобилното си устройство активирано мобилно банкиране DSK Business.

В приложението за мобилно банкиране на Банка ДСК можете да влизате с потребителското име и парола, които сте създали. Когато активирате DSK Business, при първия си вход в приложението можете да зададе параметри за ускорен вход – ПИН код или достъп чрез биометрични данни. Това са пръстов идентификатор или лицево разпознаване (Touch ID/FaceID).

Не, един потребител може да има по едно и също време достъп до приложението само през едно устройство. Ако успешно се регистрира на второ, активацията му на първото ще бъде изтривана.

Не, на едно мобилно устройство може да има само един активиран потребител. Ако потребител представлява повече от един клиент и за всеки клиент има отделно потребителско име и парола, трябва да посети офис на Банка ДСК и да получи обединен профил (БССОН профил). С този обединен профил ще има достъп до сметките на всички клиенти, които представлява.

За момента през приложението можете да подписвате преводи, които са предварително създадени в ДСК Директ. Предстои нова версия на DSK Business, която ще даде възможност за извършване на преводи между собствени сметки. 

Да, приложението дава възможност да следите наличност, детайли и движение по разплащателни сметки.

Да, от меню "Кредити" в приложението можете да получавате информация за остатък, вноска и падежна дата за кредитите, които имате в Банка ДСК.

Да, можете да следите срок на договора, сума и валута през меню "Депозити".

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon