Научете повече за:

Как да използвате мобилното си банкиране

    DSK Smart е мобилното банкиране на Банка ДСК за индивидуални клиенти. То ще бъде достъпно за потребителите на BankOn Web/Mobile след обединението на двете банки.

  • Какво е необходимо, за да активирам DSK Smart?
  • 1. Трябва да имате създадени потребителско име и парола за ДСК Директ, вижте повече тук
    2. Свалете мобилното банкиране DSK Smart от Google Play или App Store;
    3. Стартирайте приложението и въведете зададените от Вас потребителско име и парола за ДСК Директ;
    4. На посочения от Вас мобилен номер ще получите временен SMS код. Използвайте го, за да активирате DSK Smart;
    5. Можете да зададете кратък ПИН или биометричен идентификатор за вход в DSK Smart.

    След като изпълните описаните по-горе стъпки, в DSK Smart ще можете да намерите информация за всички Ваши сметки, кредити, запазени образци и абонаменти за битови сметки.

  • Какво е необходимо, за да извършвам преводи през DSK Smart?
  • 1. За да извършвате преводи през DSK Smart, е необходимо да сте заявили мобилен тоукън DSK mToken (в случай че не сте заявили DSK mToken, моля, свържете се с Контактния център на Банка ДСК на 0700 10 375 / *2375 за допълнително съдействие)

    2. Как да активирате мобилен тоукън DSK mToken - вижте как:

    Важно при извършване на преводи през DSK Smart

  • В DSK Smart можете да извършвате преводи към запазени бланки или сами да въведете данните за превода.
  • В DSK Smart не могат да се извършват преводи чрез запазени бенефициенти. В случай че имате запазени бенефициенти в BOW, Ви препоръчваме предварително да ги запазите и като готови образци в BOW (или в ДСК Директ след интеграцията на двете банки).
  • Предимства на DSK Smart

  • Функционалност „Бърза справка“ Ви дава възможност за проверка на до 3 Ваши сметки с един клик още преди вход в приложението или чрез активиран на телефона widget.
  • Управление на банковите Ви карти в реално време - промяна на лимити, временно блокиране и активиране.
  • Управление на спестяванията Ви в реално време – чрез услугата „Спестовна компонента“
  • Използване на виртуална карта, която Ви позволява да пазарувате онлайн бързо и надеждно.
  • Подаване на искане за кредитни продукти, запазване на час и още много други.