Научете повече за:
Какво трябва да знаете за нареждането на преводи през интернет банкирането ДСК Директ?
- Какво е необходимо, за да извършвам преводи през ДСК Директ?
- Какво е необходимо да направя, за да потвърждавам преводи с мобилен тоукън DSK mToken?
- Вижте как да потвърждавате преводите наредени през ДСК Директ:
- Какво е необходимо да направя, за да потвърждавам преводи с цифров сертификат и SMS код?
- Влезте в интернет банкирането ДСК Директ;
- На начален екран кликнете върху „Заявка за сертификат“;
- Следвайте стъпките и задайте свой ПИН, който ще използвате при извършване на преводи.
ДСК Директ е интернет банкирането на Банка ДСК за индивидуални и бизнес клиенти. То ще бъде достъпно за всички клиенти на Експресбанк, преминали през процеса по онлайн регистрация още преди обединението на двете банки.
1. Трябва да имате създадени потребителско име и парола за ДСК Директ, вижте повече тук
2. За да извършвате преводи през ДСК Директ, е необходимо в BankOn Web да сте заявили:
• мобилен тоукън (DSK mToken) или
• цифров сертификат с SMS код
• Изтеглете приложението DSK mToken от Google Play или Аpp store;
• Влезте в интернет банкирането ДСК Директ;
• Влезте в меню Настройки – DSK mToken и следвайте стъпките.
Вижте как: