DSK Business
Мобилно банкиране за бизнес клиенти
Задайте динамика на Вашия бизнес
Мобилно приложение за бизнес клиенти. Свалете приложението, като сканирате QR кода.
Нови възможности
за повече удобство
План за
Вашите преводи
Ефективност, без риск
Спестете време и си осигурете спокойствие, като настроите плащанията си предварително, без риск от закъснения или пропуснати срокове. Управлявайте финансите си ефективно с нашата гъвкава опция за преводи с бъдеща дата на изпълнение!
Сигурна идентификация чрез ПИН или биометрия
Можете да зададете ПИН или да използвате Touch ID и FaceID за вход веднага след първоначалната активация.
Ако пропусне да го направите при първия си вход, можете да го добавите по всяко време на използване на DSK Business през меню “Настройки”.
- Наличност, детайли и движение по разплащателни сметки;
- Кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;
- Депозити – срок на договора, сума, валута.
- Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;
- История за наредени преводи;
- Информация за по банкови карти – издадена, активна, блокирана.
Често задавани въпроси:
За да имате достъп до DSK Business, трябва да сте клиент на Банка ДСК и да имате заявен достъп до електронните канали на банката. След това ще получите по имейл линк към онлайн страница за създаване на потребителско име и парола за достъп до ДСК Директ и DSK Business.
Изтеглете DSK Business от Google Play или App Store на Вашето мобилно устройство. Стартирайте приложението и въведете потребителското си име и парола, които вече сте създали, след което натиснете бутона „Вход“. Ще получите 6-цифрен SMS код, който мобилното Ви устройство ще разпознае и въведе автоматично. В случай че е необходимо, можете да въведете кода и ръчно. Вече имате на мобилното си устройство активирано мобилно банкиране DSK Business.
В приложението за мобилно банкиране на Банка ДСК можете да влизате с потребителското име и парола, които сте създали. Когато активирате DSK Business, при първия си вход в приложението можете да зададе параметри за ускорен вход – ПИН код или достъп чрез биометрични данни. Това са пръстов идентификатор или лицево разпознаване (Touch ID/FaceID).
Не, един потребител може да има по едно и също време достъп до приложението само през едно устройство. Ако успешно се регистрира на второ, активацията му на първото ще бъде изтривана.
Не, на едно мобилно устройство може да има само един активиран потребител. Ако потребител представлява повече от един клиент и за всеки клиент има отделно потребителско име и парола, трябва да посети офис на Банка ДСК и да получи обединен профил (БССОН профил). С този обединен профил ще има достъп до сметките на всички клиенти, които представлява.
За момента през приложението можете да подписвате преводи, които са предварително създадени в ДСК Директ. Предстои нова версия на DSK Business, която ще даде възможност за извършване на преводи между собствени сметки.
Да, приложението дава възможност да следите наличност, детайли и движение по разплащателни сметки.
Да, от меню "Кредити" в приложението можете да получавате информация за остатък, вноска и падежна дата за кредитите, които имате в Банка ДСК.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с Вас
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати