dskbank team

Декларация за достъпност

Раздел 1 Задължително съдържание

„Банка ДСК“ АД се ангажира да осигури достъп до уебсайта си в съответствие с чл. 58в, ал. 4 от Закон за електронното управление (доп., ДВ, бр. 31 от 11.04.2025 г.), чл. 39 от  Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги (изм. и доп., ДВ, бр. 80 от 20.09.2024 г.), както и Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги (обн., ДВ, бр. 31 от 11.04.2025 г., в сила от 28.06.2025 г.).

Настоящата декларация за достъпност се отнася до:

Уебсайт на адрес: https://dskbank.bg

Стандарт, който е спазен за осигуряване на достъпно съдържание: EN 301 549 V3.1.2 (2021-03)


I. Статус на съответствие

Настоящият уебсайт частично съответства на изискванията на посочения стандарт, като изключенията са посочени по-долу.

Несъответствия в публичната част на уебстраницата на Банка ДСК на интернет адрес: https://dskbank.bg с указанията на WCAG 2.2.

Изискване на стандарта Пояснения
9.1.1.1 (А) Текстово представяне на нетекстова информация Неприложимо
В повечето случаи изискването е спазено, с изключение на някои документи, които се поддържат във формат .pdf като единствен вариант на представяне на информацията по подходящ начин за потребителя, както и при инфографиките, които предполагат съдържание в графична форма.

Забележка: В таблицата са описани само онези изисквания на стандарта, които не са покрити или са покрити частично.  Изцяло покритите изисквания на стандарта не се описват, съгласно изискванията за попълване на декларацията за съответствие.

Дата на първоначално изготвяне на декларацията: 22.12.2021 г.

Дата на ежегодната актуализация (преразглеждане) на декларацията: 13.08.2025 г.

Aдрес за предоставяне на обратна информация и предложения относно достъпността на този уебсайт

За предоставяне на обратна информация и предложения относно достъпността на този уебсайт, можете да ползвате следния адрес: Call_Center@dskbank.bg

Връзка към форма за заявление за обратна връзка

Възможност за предоставяне на обратна връзка през форма на корпоративен сайт тук: https://dskbank.bg/контакти/обратна-връзка


II. Процедура по прилагане

На основание чл. 62 във връзка с чл. 54, ал. 1, т. 7, т. 8 и т. 10 от Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги, е нормирана следната процедура за разглеждане на жалби и сигнали:

Относно предоставянето на потребителски банкови услуги по чл. 6, ал. 2, т. 1, 2, 4, 5 и ал. 3, т. 1, 2, 4, 5 от Закона за пазарите на финансови инструменти, жалба или сигнал могат да бъдат подадени до Комисията за финансов надзор (КФН) и заместник-председателя на КФН, ръководещ управление „Надзор на инвестиционната дейност“ по следните начини:

- На електронен адрес delovodstvo@fsc.bg или чрез платформата за подаване на жалби и сигнали на сайта на КФН https://eis.fsc.bg/.

- На хартиен носител на адреса на КФН на адрес ул. „Будапеща“ 16, 1000 София.


Относно предоставянето на потребителски банкови услуги по чл. 4 и чл. 34 от Закона за платежните услуги и платежните системи (ЗПУПС), както и по § 1, т. 60 от допълнителните разпоредби на ЗПУПС, жалба или сигнал могат да бъдат подадени до Българска народна банка (БНБ) по следните начини:

- На електронен адрес BNB-Delovodstvo@bnbank.org.

- На хартиен носител на адреса на БНБ на пл. „Княз Александър I” 3, 1000 София


Относно предоставянето на потребителски банкови услуги по Закона за потребителския кредит и Закона за кредитите за недвижими имоти на потребители, жалби и сигнали могат да бъдат подадени до Комисията за защита на потребителите (КЗП) по следните начини:

- Чрез платформата за подаване на жалби и сигнали на сайта на КЗП https://kzp.bg/.

- На хартиен носител на адрес на представителството на КЗП в съответния областен център в страната. Пълен списък на областните центрове тук.


Съгласно чл. 54, ал. 1, т. 7 и 8 от ЗИДПУ, контролът върху съответствието на съдържанието на интернет страниците и мобилните приложения с изискванията за достъпност по чл. 46 от ЗИДПУ, в зависимост от предоставените потребителски банкови услуги, се осъществява от КФН и заместник – председателя на КФН, ръководещ управление „Надзор на инвестиционната дейност“ и от БНБ.


Раздел 2 Препоръчително съдържание

Въпреки усилията ни да направим този уебсайт достъпен за възможно най-много хора с увреждания, възможно е в някои страници или раздели да се срещат трудности по различни причини. Целта е да продължим да подобряваме функциите за достъпност.

Ако сте открили неизправност или грешка, свързана с достъпността, на този уебсайт или ако искате да предложите подобрение или нова функция, можете да се свържете с EqualWeb. Използвайте бутона „Изпратете обратна връзка“ oт инструмента за достъпност и попълните формуляра.

За да се свържете с Банка ДСК, изберете „Обратна връзка“ от футъра на уебсайта и попълнете формуляра. Можете също така да се свържете с нас, като пишете на Call_Center@dskbank.bg.

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon