Актуализация на лични данни
Защо е необходимо да обновите данните си?
- В съответствие със Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП) банката е задължена да поддържа и съхранява актуална информация и данни за своите клиенти.
- Наличието на актуални данни гарантира високо ниво на сигурност в обслужването и навременна информираност за предстоящи промени или важни теми.
Какво ще стане, ако не обновите данните си?
- При настъпили промени във Вашите лични данни (напр. смяна на лична карта или промяна в данните за контакт) е необходимо да предоставите актуална информация в банката в 7-дневен срок от настъпване на промяната, като може да го направите по най-удобния за Вас начин - дистанционно или в офис на банката.
- Може да се наложи временно да ограничим извършването на платежни операции от Вашите сметки в банката, докато предоставите необходимата информация.
Как да обновите данните си?
- Можете да обновите данните от Вашата Лична карта чрез секция „Обратна връзка“ в DSK Smart и ДСК Директ, в Контактен център или в офис на банката.
Как да актуализирате
лична карта в DSK Smart:
лична карта в DSK Smart:
Как да актуализирате
лична карта в ДСК Директ:
лична карта в ДСК Директ:
- Можете да обновите Данните си за контакт (телефон, имейл адрес, адрес) в удобен за Вас офис на банката.
Свържете се с нас
Call center
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
012
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати