Актуализация на лични данни
- В съответствие със Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП) банката е задължена да поддържа и съхранява актуална информация и данни за своите клиенти.
- Наличието на актуални данни гарантира високо ниво на сигурност в обслужването и навременна информираност за предстоящи промени или важни теми.
- При настъпили промени във Вашите лични данни (напр. смяна на лична карта или промяна в данните за контакт) е необходимо да предоставите актуална информация в банката в 7-дневен срок от настъпване на промяната, като може да го направите в офис на банката.
- Може да се наложи временно да ограничим извършването на платежни операции от Вашите сметки в банката, докато предоставите необходимата информация.
- В удобен за Вас офис на банката
- Дистанционно чрез подписване с КЕП, издаден от Evrotrust:
При този метод е необходимо да ни уведомите, че желаете да се възползвате от дистанционна актуализация чрез КЕП, като се свържете с нас на *2375 / 0700 10 375 или ни изпратите потвърждение чрез формата за обратна връзка в интернет или мобилното Ви банкиране, че имате издаден КЕП от Evrotrust, както и че желаете актуализация на документ за самоличност. Препоръчително е предварително да инсталирате и да се регистрирате в приложението Evrotrust, като следвате инструкциите по-надолу. След обаждането ще Ви изпратим в приложението Evrotrust документ за подпис и след като го подпишете, Вашият документ за самоличност ще бъде актуализиран.
Стъпка 1. Инсталиране
Изтеглете мобилното приложение на Evrotrust.
Намерете в магазина за приложения на мобилния си телефон, съответстващ на операционната система на Вашето устройство:
- За Android – Google Play;
- За iOS – App Store.
Стъпка 2. Регистрация
Влезте в приложението и кликнете върху бутон „Регистрация“. Следвайте стъпките за идентификация, които виждате на екрана. Необходимо е да сте на добре осветено място, за да се виждат ясно данните от личната карта и лицето Ви, когато ги покажете, чрез камерата на мобилния си телефон.
Издаването на електронен подпис Evrotrust е автоматизиран процес и е напълно безплатно!
Стъпка 3. Подписване
След като получите известие на Вашия телефон за изпратен от Банката документ в мобилното приложение Evrotrust, отворете приложението и го подпишете с един клик.
Подписването с електронен подпис Evrotrust има същата правна сила като саморъчно подписване.
Стъпка 4. Съхранение
Всички електронно подписани документи се съхраняват в мобилното приложение Evrotrust и можете да ги преглеждате по всяко време.
Подписването на документи изпратени от Банка ДСК става изцяло онлайн и е напълно безплатно.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати