За въпроси, които не са свързани с оплакване или препоръка, можеш да ни пишеш в чата на сайта. Ще го откриеш в долния десен ъгъл. За да споделиш мнение или обратна връзка за нашите услуги, използвай формата тук:

Обратна връзка
Важно е да знаете, че служителите на Банка ДСК никога и по никакъв повод не изискват от клиентите техните тайни идентификационни кодове (напр. ПИН код, CVV/CVC)
В случай че Вашата банкова карта бъде изгубена, открадната или неправомерно използвана, следва да я блокирате незабавно, като се свържете с Контактен център на Банка ДСК или през Вашето електронно банкиране.
При трансакциите, в които Банка ДСК поема роля като посредник (напр. при покупка на стока/услуга и др.), можете да отправяте исканията си за проверка във връзка с финансовото им изпълнение към Банка ДСК, а в случай на проблем отнасящ се до недоволство от закупен продукт/използвана услуга, следва първо да уточните проблема с търговеца/доставчика.
Банка ДСК може да Ви предостави по имейл писмо-отговор, съдържащ единствено и само обща информация, свързана със съдържанието на правилниците и тарифите на банката, некласифицирана като банкова тайна. Отговорите до клиентите се изпращат с обикновена поща, а тези съдържащи банкова тайна – с писмо с обратна разписка или куриер.