025

Обратна връзка

За въпроси, които не са свързани с оплакване или препоръка, можеш да ни пишеш в чата на сайта. Ще го откриеш в долния десен ъгъл. За да споделиш мнение или обратна връзка за нашите услуги, използвай формата тук:

Координати за обратна връзка


reCaptcha е задължително поле.
Имайте предвид, че ако запитването Ви не касае оплакване или препоръка, е необходимо да стартирате чат сесия от иконата в долния десен ъгъл на екрана си. За въпроси, касаещи обща банкова информация, използвайте другите достъпни канали за връзка с нас - ДСК Директ, ДСК Смарт, чат, имейл.
Ако имате въпрос/запитване, не се колебайте да ни пишете през иконката за чат в долния десен ъгъл на екрана Ви!

OK

Важно е да знаете, че служителите на Банка ДСК никога и по никакъв повод не изискват от клиентите техните тайни идентификационни кодове (напр. ПИН код, CVV/CVC)

В случай че Вашата банкова карта бъде изгубена, открадната или неправомерно използвана, следва да я блокирате незабавно, като се свържете с Контактен център на Банка ДСК или през Вашето електронно банкиране.

При трансакциите, в които Банка ДСК поема роля като посредник (напр. при покупка на стока/услуга и др.), можете да отправяте исканията си за проверка във връзка с финансовото им изпълнение към Банка ДСК, а в случай на проблем отнасящ се до недоволство от закупен продукт/използвана услуга, следва първо да уточните проблема с търговеца/доставчика.

Банка ДСК може да Ви предостави по имейл писмо-отговор, съдържащ единствено и само обща информа­ция, свързана със съдържанието на правилниците и тарифите на банката, некласифицирана като банкова тайна. Отговорите до клиентите се изпращат с обикно­вена поща, а тези съдържащи банкова тайна – с писмо с обратна разписка или куриер.