За нас е важно да развиваме и подобряваме услугите си, така че да можем винаги да отговорим на очакванията и нуждите Ви, като се стараем да сме на разположение чрез най-удобните за Вас комуникационни канали. Тъй като Вашето мнение е ценно за нас, имаме грижата да разгледаме Вашата обратна връзка внимателно и във възможно най-кратки срокове.
Как можете да споделите Вашето мнение или предложение:
- Онлайн:
Чрез формата за обратна връзка на интернет страницата на Банка ДСК
За физически лица чрез изпращане на имейл на електронната поща на Контактен център: call_center@dskbank.bg
За бизнес клиенти чрез изпращане на имейл на електронната поща на: business.support@dskbank.bg
Чрез формата за обратна връзка на страницата на интернет банкирането ДСК Директ на адрес: www.dskdirect.bg
Чрез мобилното банкиране DSK Smart
- По телефона или чрез писмо:
На телефона на Контактен център на Банка ДСК 0700 10 375; *2375
Като изпратите писмо на адрес Банка ДСК, Централно Управление, гр. София, ул. "Георги Бенковски" № 5
- В банков офис:
Лично – в устен или писмен вид
Чрез пълномощник
Повече информация относно локацията на банковите офиси и тяхното работно време, можете да откриете тук.
- Гласът на клиента - след посещение в банков офис на Банка ДСК, ще получите SMS съобщение с линк към кратък въпросник на Вашия мобилен телефон. SMS съобщението и попълването на въпросника са абсолютно безплатни!