новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Допълнителни мерки за безопасност при посещения в клоновете на Банка ДСК

Банка ДСК информира, че въвежда и предприема допълнителни мерки и действия за повишаване безопасността на клиентите и служителите, при посещения в клонова мрежа:    

  • Въвежда се режим на контролиран достъп до банковите салони при спазване на достатъчна физическа дистанция от 2 метра между чакащи, обслужвани клиенти и обслужващ персонал;
  • Освен инструкциите, които служителите използват за информиране на клиентите, са подготвени и материали (постери и информационни стикери) със съвети и инструкции за безопасност, които в най-кратък срок ще бъдат разположени в обектите;
  • В по-големите офиси, съобразено с възможностите, гишетата за обслужване се организират през едно;
  • Обектите с удължено работно време и тези в големите търговски центрове, тип молове, преминават в режим на работа от 10:00 до 18:00 ч. от понеделник до събота, а в неделя от 10:00 до 15:00 ч. Някои от по-малките клонове от мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време;
  • Всички наши служители обслужват клиенти с предпазни средства (маски, ръкавици, дезинфекционни материали);
  • Увеличава се честотата на почистване на служебните помещения и зоните за обслужване на клиенти с дезинфекционни средства и препарати. В по-големите офиси е възможно да се преустанови обслужването за около 30 минути, за да се извърши дезинфекция на помещенията.

Банка ДСК съветва всички свои клиенти да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост и им препоръчва да се възползват максимално от възможностите на електронните канали за банкиране ДСК Директ и DSK Smart, да използват своите банкови карти за безкасови плащания, както и да се обръщат за информация към Контактен център: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg.

Ако посещение на офис е неотложно, Банка ДСК предоставя възможност на клиентите предварително да заявят час за посещение в по-големите офиси. Заявяването става на https://dskbank.bg, секция „Запази час за консултация".

Уверяваме нашите клиенти, че мрежата от банкомати, електронната ни система за банкиране, както и собствената ни авторизационна система за картови плащания, функционират напълно нормално и са устойчиви на сериозни натоварвания. Всички наши клиенти трябва да бъдат спокойни, че ще имат постоянен достъп до своите средства чрез банковите си карти или електронните канали за банкови услуги.

За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт и страниците ни в социалните мрежи.

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon