Новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Всеки пети клиент на Банка ДСК използва план за ежедневно банкиране

Плановете дават възможност за намаляване на месечната такса и преференциални условия

Само за година всеки пети клиент на Банка ДСК е избрал да използва персонализирани банкови услуги. Това показва бързото приемане на новия модел за ежедневно банкиране, който банката въведе преди 12 месеца. Банка ДСК беше сред първите финансови институции в България, които предложиха пакетни услуги, съчетаващи най-често използваните банкови продукти с допълнителни предимства – като по-добри условия и удобство на едно място.

Месец след старта на продажбата на плановете в новото мобилно приложение DSK Mobile, близо 4000 нови клиенти са избрали своя план директно през телефона си. Най-популярен сред тях се оказва планът „За Заплата“, предпочетен от над 60% от потребителите.

Плановете за ежедневно банкиране са създадени с идеята да улеснят достъпа до основни банкови услуги – сметка, дебитна карта и дигитално банкиране – като в зависимост от избрания план се добавят и допълнителни удобства като безплатни преводи, тегления, кредитна карта и други. Клиентите имат възможност да намалят месечната си такса, когато използват картата си за плащания в магазини или онлайн.

Сред шестте налични плана – „Основен“, „За Заплата“, „Без Ограничения“, „За Младежи“, „За Пенсия“ и „Премиум“ – последният се откроява като водещ модел на модерното банкиране.

Премиум планът е насочен към клиенти, които търсят персонално отношение. Той осигурява ежедневно банкиране с преференции, привилегии при пътуване, персонално обслужване и достъп до ексклузивни услуги – всичко съобразено с индивидуалните нужди на клиента.

До 1 септември 2025 г. Банка ДСК предлага специална промоция: всички нови и настоящи клиенти, които изберат Премиум план, ще ползват първите два месеца без месечна такса.

Банката предлага практична услуга и за най-малките си клиенти. Сметка ДСК Старт е предназначена за деца от 7 до 14 години и им помага да придобият първоначални финансови познания, докато сметката ДСК Тийн дава възможност на младежите от 14 до 18 години да извършват банкови операции и да развиват своята финансова култура. Родителите могат лесно да управляват джобните пари на децата си и да им превеждат средства, до които те имат незабавен достъп.

„С плановете за ежедневно банкиране направихме банкирането по-достъпно, по-удобно и по-полезно за клиентите. Само за година над половин милион души избраха този нов начин да управляват финансите си. Това е ясен знак, че когато една банка слуша клиентите си и им предлага реална стойност, доверието не закъснява“, коментира Михаела Темелкова, управляващ директор „Пазар Ежедневно банкиране“ в Банка ДСК.

Банка ДСК ще предложи на клиентите и допълнителна възможност. Ако в периода август-ноември 2025 година, изберат да открият план „Заплата“ или „Пенсия“, няма да имат месечна такса за обслужване до 30 юни 2026 г. Освен това плановете включват и 5 безплатни тегления от банкомат.

С иновативната услуга „Планове за ежедневно банкиране“ Банка ДСК затвърждава позицията си на институция, която поставя клиента в центъра на всичко, което прави – с решения, които отговарят на реалните му нужди и улесняват ежедневието му „Тук и Сега“.

Още новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon