Стани клиент онлайн през DSK Mobile

Имаме ново мобилно банкиране DSK Mobile

Защо правим промяна?


Освен с нови функции, които можеш да видиш по-долу, DSK Mobile идва с подобрен дизайн и изцяло нова платформа, в която ще можем да добавяме нови услуги много по-бързо. Технологиите се променят, а ние искаме да ти осигурим повече възможности, стабилност и лекота.

Предстои DSK Mobile да замени DSK Smart, като поетапно клиентите ще получат известия за преминаване към новото банкиране. Готови сме да съдействаме през целия период!



    Изтегли и се регистрирай за 5 минути


    Ако си клиент на Банка ДСК, можеш да достъпиш новия си профил от бутон Активирай DSK Mobile.

    Ако все още не си наш клиент, използвай бутон Стани клиент. Виж как тук.


* В момента DSK Mobile е достъпно за лица над 18 години с българско гражданство. Предстои разширяване на достъпа до края на годината.


Защо DSK Mobile е по-удобно?


Подобрихме съществуващите функционалности и добавихме нови
transfers icon Пазаруваш лесно
  • Одобряваш плащания с биометрия или ПИН без mToken или SMS код

  • Виждаш всички детайли на картата и копираш номера ѝ

  • Добавяш карта в дигитален портфейл

  • Плащаш с нова карта, преди да я получиш

  • Активираш карта и получаваш ПИН код

transfers icon  Превеждаш бързо
  • Изпращаш мигновено по мобилен номер

  • Насрочваш превод за бъдеща дата

  • Превеждаш в левове и валута

  • Одобряваш с биометрия или ПИН

  Взимаш кредит онлайн
  • Кандидатстваш с отговор до 5 минути

  • Избираш сума, вноски и период

  • Подписваш документите онлайн

  • Следиш кредитите си на едно място



До края на годината в
приложението ще добавим:

  • SEPA Instant – мигновени преводи в EEA

  • Планове за банкиране – преглед на настоящ и ъпгрейд към нов

  • Бланки за преводи – подобрен начин на запазване

  • Издаване на карта - виртуална и допълнителна дебитна

  • Данни за плащания с картата – визуализация на лого и адрес на търговец

  • Личен бюджет – категоризация на разходи, опция за лимити



Как да се регистрирам в DSK Mobile?

empty image

Стъпка 1

Избери Активирай DSK Mobile, ако си клиент и искаш да използваш новото мобилно банкиране. Ще минеш през съкратена регистрация.

empty image

Стъпка 2

Попълни твоето ЕГН и се запознай с Информацията за личните данни.

empty image

Стъпка 3

Добави твоя мобилен номер и въведи кода, който ще изпратим на него.

empty image

Стъпка 4

Добави твоя имейл и въведи кода, който ще изпратим на него.

empty image

Стъпка 5

Предстои идентификация, която те предпазва от кражба на самоличност:

  • Снимка на лична карта

  • Селфи в приложението

empty image

Стъпка 6

Първо заснеми личната си карта от двете страни. След това си направи селфи, като следваш инструкциите.

empty image

Стъпка 7

Създай сигурна парола за вход в DSK Mobile.

empty image

Стъпка 8

Влез с твоя имейл и създадената парола.

empty image

Стъпка 9

Активирай биометрия, ако искаш да използваш лицево разпознаване или пръстов отпечатък за вход и потвърждаване на операции.

empty image

Стъпка 10

Създай ПИН код с 6 цифри.

empty image

Стъпка 11

За да станеш клиент, е необходимо да подпишеш документите. Можеш да го направиш с ПИН или биометрия.



Услуги в приложението


Можеш да разгледаш основните услуги в приложението и как да ги използваш тук. Те са налични и в неговата десктоп версия DSK Online.



Въпроси и отговори


Какво ще стане с DSK Smart?

DSK Mobile ще замени DSK Smart с поетапен процес на миграция, който ще започне през септември и ще продължи няколко месеца. В този период всеки клиент ще получи комуникация за дата, до която може да използва DSK Smart. Не се притеснявай, че ще я пропуснеш – в DSK Smart ще те очаква уведомителен екран 14 дни преди датата, а ние сме на разположение да ти съдействаме.

Предстои достъпът до DSK Mobile да бъде отворен за чужденци и лица под 18 години. Когато това се случи, ще се погрижим да комуникираме това към съответните клиенти.

Кога трябва да премина към DSK Mobile?

Миграцията към DSK Mobile ще започне през септември. Препоръчваме ти да активираш приложението още сега, защото услугите на DSK Smart ще бъдат преустановени след изтичане на миграционния период.

Ще мога ли да използвам ДСК Директ, след като активирам DSK Mobile?

Твоят достъп до ДСК Директ ще се запази заради спецификата на услугите, които предлага. Предстои те да бъдат добавени като функционалности в DSK Mobile.

Можеш да използваш и новото онлайн банкиране DSK Online, което е напълно аналогично на DSK Mobile и е предназначено за ползване на десктоп устройства. За да се влезеш, е необходимо да имаш регистрация в мобилното банкиране и да използваш неговите данни за достъп – имейл и парола.

Ще бъде ли налична в DSK Mobile информацията ми за плащания от DSK Smart - бланки, история на трансакции, лимити по карти и други?

Историята на трансакциите до 2 години назад и лимитите по карти от DSK Smart са налични в DSK Mobile. Предстои да добавим и опция за бланки.

Ще бъдат ли налични запазените битови сметки от DSK Smart?

Да, твоите запазени битови сметки от DSK Smart са налични в DSK Mobile. Ще ги намериш в меню Преводи > Битови сметки.

Ще мога ли да ползвам онлайн банкиране, ако нямам достъп до DSK Mobile?

Твоят достъп до ДСК Директ ще се запази, докато неговите функционалности не бъдат прехвърлени в DSK Mobile.

Новото онлайн банкиране DSK Online e достъпно след регистрация в DSK Mobile.

Защо снимам лична карта и лице при активирането на DSK Mobile?

За твоя сигурност е необходимо да се идентифицираш, за да имаш достъп до финансовите си продукти. По същата причина във всеки банков офис показваш личната си карта. Така гарантираме, че само ти можеш да управляваш твоите сметки и да ползваш банковите ни услуги.

Защо трябва да разреша достъп до контактите в телефона си?

За да правиш мигновени преводи по мобилен номер blink P2P, които са без такса към твоята и към други банки до 31.12.25. Този вид преводи не изисква въвеждането на IBAN, а само избор на мобилен номер от контактите ти. Така изпращаш пари за секунди, дори да имаш само телефон на получателя.

Нужно е само той също да е разрешил ползването на услугата. Това ще видиш лесно в приложението, защото до името му се визуализира знакът за превод по мобилен номер.

Какво да направя, ако срещна затруднение с активацията?

Винаги сме на линия да помогнем. Можеш да ни пишеш в чата на сайта и по имейл, да се обадиш или да потърсиш съдействие в най-близкия офис.

Мога ли да се впиша в DSK Mobile с потребителско име и парола от DSK Smart/ДСК Директ?

DSK Mobile е различна платформа, за която е необходимо да се създадат нови данни за вход. Ще имаш тази възможност, докато се регистрираш в приложението.

Не забравяй да бъдеш предпазлив за фишинг измами - не споделяй данните си за DSK Smart или ДСК Директ в други платформи. Ние никога няма да поискаме такава информация от теб с имейл или съобщение.

Какво ще стане, ако използвам телефон с по-стара операционна система, която не поддържа новото приложение?

DSK Mobile е съвместимо с телефони с версия на операционната система, която е над и включително Android 10 и iOS 14.

Няма да можеш да използваш приложението с по-стара версия, но можеш да продължиш да ползваш ДСК Директ, както досега.

Мога ли да използвам DSK Mobile на устройство, което не поддържа Google Play или App Store?

Към момента не можеш да свалиш DSK Mobile на устройство, което не поддържа Google Play или App Store. В този случай, можеш да продължиш да използваш ДСК Директ.

Ще имам ли нужда от DSK mToken или SMS код за потвърждаване на онлайн плащания с карта?

Вече няма нужда да използваш mToken или SMS код, защото потвърждаваш изцяло в приложението. Когато стартираш онлайн плащане с карта, получаваш нотификация, която отваря DSK Mobile и одобряваш трансакцията с биомертрия или ПИН. Ако си изключил нотификациите си, чакащото плащане ще те очаква на начален екран.

Мога ли да плащам данъци и такси в DSK Mobile?

Да, необходимо е единствено да имаш IBAN на сметката, по която заплащаш съответния данък или такса. Отвори меню Преводи, избери Към банкова сметка, въведи IBAN. Системата разпознава този тип сметки и ако е необходимо, ще се появят допълнителни полета за попълване.

Мога ли да кандидатствам за кредит в DSK Mobile?

Да, можеш да заявиш кредит изцяло онлайн за 5 минути. Избери бутон Виж сега от банера на начален екран, за да разбереш за каква сума си одобрен. Следвай стъпките, избери параметри и подпиши онлайн със SMS код. Парите пристигат по сметката ти и си готов, без да посещаваш офис.

Какво да направя, ако съм започнал кандидатстване за кредит в DSK Smart?

Ако вече си заявил сума за кредит в DSK Smart, наш колега ще се свърже с теб на посочения телефонен номер, за да финализирате заявката ти.

Ако все още не си заявил сума, можеш да кандидатстваш в DSK Mobile с изцяло онлайн процес без съдействие от служител.

Мога ли да използвам DSK Mobile на две устройства?

DSK Mobile може да се използва само на едно устройство. Така гарантираме, че само ти имаш достъп до профила и финансите си.

Какво да правя, ако забравя или искам да сменя ПИН кода или паролата си за DSK Mobile?

Ако не можеш да влезеш в профила си, е нужно да деинсталираш приложението. Свали DSK Mobile отново, отвори го и използвай Вход > Забравена парола на начален екран.

Ако искаш да смениш ПИН или парола, избери иконата за Профил в левия горен ъгъл на DSK Mobile. Избери Профил и сигурност, където ще видиш опциите за промяна.


Премини към DSK Mobile и банкирай на ново ниво!

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon