
Имаме ново мобилно банкиране DSK Mobile
Защо правим промяна?
Освен с нови функции, които можеш да видиш по-долу, DSK Mobile идва с подобрен дизайн и изцяло нова платформа, в която ще можем да добавяме нови услуги много по-бързо. Технологиите се променят, а ние искаме да ти осигурим повече възможности, стабилност и лекота.
Предстои DSK Mobile да замени DSK Smart, като поетапно клиентите ще получат известия за преминаване към новото банкиране. Готови сме да съдействаме през целия период!
Изтегли и се регистрирай за 5 минути
Ако си клиент на Банка ДСК, можеш да достъпиш новия си профил от бутон Активирай DSK Mobile.
Ако все още не си наш клиент, използвай бутон Стани клиент. Виж как тук.
Защо DSK Mobile е по-удобно?
Одобряваш плащания с биометрия или ПИН без mToken или SMS код
Виждаш всички детайли на картата и копираш номера ѝ
Добавяш карта в дигитален портфейл
Плащаш с нова карта, преди да я получиш
Активираш карта и получаваш ПИН код
Изпращаш мигновено по мобилен номер
Насрочваш превод за бъдеща дата
Превеждаш в левове и валута
Одобряваш с биометрия или ПИН
Кандидатстваш с отговор до 5 минути
Избираш сума, вноски и период
Подписваш документите онлайн
Следиш кредитите си на едно място
До края на годината в
приложението ще добавим:
SEPA Instant – мигновени преводи в EEA
Планове за банкиране – преглед на настоящ и ъпгрейд към нов
Бланки за преводи – подобрен начин на запазване
Издаване на карта - виртуална и допълнителна дебитна
Данни за плащания с картата – визуализация на лого и адрес на търговец
Личен бюджет – категоризация на разходи, опция за лимити
Как да се регистрирам в DSK Mobile?
Услуги в приложението
Можеш да разгледаш основните услуги в приложението и как да ги използваш тук. Те са налични и в неговата десктоп версия DSK Online.
Въпроси и отговори
DSK Mobile ще замени DSK Smart с поетапен процес на миграция, който ще започне през септември и ще продължи няколко месеца. В този период всеки клиент ще получи комуникация за дата, до която може да използва DSK Smart. Не се притеснявай, че ще я пропуснеш – в DSK Smart ще те очаква уведомителен екран 14 дни преди датата, а ние сме на разположение да ти съдействаме.
Предстои достъпът до DSK Mobile да бъде отворен за чужденци и лица под 18 години. Когато това се случи, ще се погрижим да комуникираме това към съответните клиенти.
Миграцията към DSK Mobile ще започне през септември. Препоръчваме ти да активираш приложението още сега, защото услугите на DSK Smart ще бъдат преустановени след изтичане на миграционния период.
Твоят достъп до ДСК Директ ще се запази заради спецификата на услугите, които предлага. Предстои те да бъдат добавени като функционалности в DSK Mobile.
Можеш да използваш и новото онлайн банкиране DSK Online, което е напълно аналогично на DSK Mobile и е предназначено за ползване на десктоп устройства. За да се влезеш, е необходимо да имаш регистрация в мобилното банкиране и да използваш неговите данни за достъп – имейл и парола.
Историята на трансакциите до 2 години назад и лимитите по карти от DSK Smart са налични в DSK Mobile. Предстои да добавим и опция за бланки.
Да, твоите запазени битови сметки от DSK Smart са налични в DSK Mobile. Ще ги намериш в меню Преводи > Битови сметки.
Твоят достъп до ДСК Директ ще се запази, докато неговите функционалности не бъдат прехвърлени в DSK Mobile.
Новото онлайн банкиране DSK Online e достъпно след регистрация в DSK Mobile.
За твоя сигурност е необходимо да се идентифицираш, за да имаш достъп до финансовите си продукти. По същата причина във всеки банков офис показваш личната си карта. Така гарантираме, че само ти можеш да управляваш твоите сметки и да ползваш банковите ни услуги.
За да правиш мигновени преводи по мобилен номер blink P2P, които са без такса към твоята и към други банки до 31.12.25. Този вид преводи не изисква въвеждането на IBAN, а само избор на мобилен номер от контактите ти. Така изпращаш пари за секунди, дори да имаш само телефон на получателя.
Нужно е само той също да е разрешил ползването на услугата. Това ще видиш лесно в приложението, защото до името му се визуализира знакът за превод по мобилен номер.
Винаги сме на линия да помогнем. Можеш да ни пишеш в чата на сайта и по имейл, да се обадиш или да потърсиш съдействие в най-близкия офис.
DSK Mobile е различна платформа, за която е необходимо да се създадат нови данни за вход. Ще имаш тази възможност, докато се регистрираш в приложението.
Не забравяй да бъдеш предпазлив за фишинг измами - не споделяй данните си за DSK Smart или ДСК Директ в други платформи. Ние никога няма да поискаме такава информация от теб с имейл или съобщение.
DSK Mobile е съвместимо с телефони с версия на операционната система, която е над и включително Android 10 и iOS 14.
Няма да можеш да използваш приложението с по-стара версия, но можеш да продължиш да ползваш ДСК Директ, както досега.
Към момента не можеш да свалиш DSK Mobile на устройство, което не поддържа Google Play или App Store. В този случай, можеш да продължиш да използваш ДСК Директ.
Вече няма нужда да използваш mToken или SMS код, защото потвърждаваш изцяло в приложението. Когато стартираш онлайн плащане с карта, получаваш нотификация, която отваря DSK Mobile и одобряваш трансакцията с биомертрия или ПИН. Ако си изключил нотификациите си, чакащото плащане ще те очаква на начален екран.
Да, необходимо е единствено да имаш IBAN на сметката, по която заплащаш съответния данък или такса. Отвори меню Преводи, избери Към банкова сметка, въведи IBAN. Системата разпознава този тип сметки и ако е необходимо, ще се появят допълнителни полета за попълване.
Да, можеш да заявиш кредит изцяло онлайн за 5 минути. Избери бутон Виж сега от банера на начален екран, за да разбереш за каква сума си одобрен. Следвай стъпките, избери параметри и подпиши онлайн със SMS код. Парите пристигат по сметката ти и си готов, без да посещаваш офис.
Ако вече си заявил сума за кредит в DSK Smart, наш колега ще се свърже с теб на посочения телефонен номер, за да финализирате заявката ти.
Ако все още не си заявил сума, можеш да кандидатстваш в DSK Mobile с изцяло онлайн процес без съдействие от служител.
DSK Mobile може да се използва само на едно устройство. Така гарантираме, че само ти имаш достъп до профила и финансите си.
Ако не можеш да влезеш в профила си, е нужно да деинсталираш приложението. Свали DSK Mobile отново, отвори го и използвай Вход > Забравена парола на начален екран.
Ако искаш да смениш ПИН или парола, избери иконата за Профил в левия горен ъгъл на DSK Mobile. Избери Профил и сигурност, където ще видиш опциите за промяна.
Последни новини
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати