sms услуги

DSK mToken за бизнес клиенти

Мобилно приложение за нареждане и потвърждаване на преводи

Какво е DSK mToken?

DSK mToken е мобилно приложение за потвърждаване на преводи и документи, наредени през интернет банкирането ДСК Директ за индивидуални и бизнес клиенти и през мобилното банкиране ДСК Смарт, както и за потвърждаване на онлайн плащания с банкови карти.

023

Инсталирането и активирането на DSK mToken е напълно безплатно. Не се налага да носите устройство.

022

Висока степен на сигурност - двуфакторна защита на извършваната операция.

035

Работа в офлайн режим - можете да потвърждавате преводи дори когато телефонът Ви няма връзка с интернет.

008

Можете да активирате и използвате DSK mToken на повече от едно устройство.


Вашите предимства:

С DSK mToken можете да:

  • Подписвате преводи по сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банки

  • Подписвате масови преводи чрез файл към сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банки

  • Подписвате преводи на заплати чрез файл

  • Потвърждавате онлайн плащания с банкови карти при търговци, включени в програмите за сигурни плащания – Visa Secure и MasterCard Identity Check

 

 

Подписване на превод с DSK mToken

СТЪПКА 1

Отворете DSK mToken от иконата или от получената нотификация на Вашия телефон

СТЪПКА 2

Натиснете бутон „Подпишете"

СТЪПКА 3

Сверете детайлите на превода

СТЪПКА 4

Потвърдете операцията чрез ПИН код или пръстов идентификатор/лицево разпознаване

Как се заявява услугата DSK mToken от Банка ДСК?

  • Посетете най-удобния за Вас банков офис и заявете използване на DSK mToken.

  • Ще Ви изпратим SMS, когато новият Ви метод на подписване е готов за аквитиране.


Как се активира DSK mToken от Банка ДСК?

1. Изтеглете DSK mToken на Вашия телефон

google-play icon app-store

2. Влезте в ДСК Директ и изберете меню „Настройки“ - „DSK mToken“

3. Добавете ново устройство и следвайте стъпките, описани на екрана в ДСК Директ

4. Въведете временния ПИН код, изпратен от Банката като SMS

5. Задайте собствен ПИН код или биометричен идентификатор за потвърждаване на преводи и документи

 

Често задавани въпроси за DSK mToken

Можете да активирате DSK mToken само на едно единствено устройство - смартфон или таблет. Необходимо е да инсталирате DSK mToken на желаното устройство и да преминете през стъпките за активиране.

В случай че не помните ПИН кода си е необходимо да деактивирате DSK mToken през „Настройки - Нулиране“ и през ДСК Директ от меню „Настройки - DSK mToken - Деактивирай“. След това добавете ново устройство и преминете отново през стъпките за активиране на приложението.

В случай че блокирате DSK mToken вследствие на въвеждане на 5 поредни пъти грешен ПИН код е необходимо да подадете сигнал в Контактния център на Банката или да посетите удобен за Вас офис.

В случай че сте сменили използвания до момента от Вас телефонен номер е необходимо да посетите офис на Банката и да заявите промяната.

DSK mToken може да бъде инсталирано на устройства с операционна система:

- Android 8.0 и по-нови;

- iOS 9.3 и по-нови.

Мобилното приложение DSK mToken е метод на подписване, който отговаря на най-високи нива на сигурност и е ограничен за използване върху root-нати/jailbreak-нати мобилни устройства.

DSK mToken може да бъде инсталиран и използван на друго устройство, върху което не са правени подобни намеси в операционната система.


*Устройства с ръчно коригирана, неофициална и неоторизирана версия на операционната система от страна на притежателя на телефона/таблета.

Документи

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon