доставка с куриер

Доставка на банкови карти с куриер

Какво представлява?

Всяка нова или подновена (поради изтекла валидност) банкова карта* може да бъде доставена до посочен от теб адрес на територията на България. Услугата се извършва от куриерска фирма в срок от един до три работни дни след изпращане на пратката от страна на Банка ДСК, в зависимост от избраното населено място за доставка.


Какво трябва да направя?

Желанието си за доставка на карта с куриер е необходимо да заявиш:

  • За нова карта – в момента на издаване на картата;
  • За подновена карта – най-късно до 2 месеца преди изтичане на валидността на картата. (Пример: Ако картата изтича на 31.08., можеш да заявиш доставка на подновената карта с куриер в периода 01.06 – 30.06.).

Колко ще ми струва?

Mожеш да заявиш твоята карта до посочен от теб адрес по куриер без такса.


Как се активира картата?

Ще получиш картата с придружително писмо, в което са посочени подробни инструкции за активирането ѝ. Разполагаш с две опции за активиране на твоята карта по куриер:


Активиране през DSK Mobile:

Влез в меню Карти и използвай бутона за активиране под картата. Можеш да видиш стъпките по-долу.

Научи повече за мобилното банкиране DSK Mobile тук.


Активиране на банкомат на Банка ДСК:

  • За нова карта – необходимо е първо да получиш временен ПИН чрез SMS, след което да използваш банкомат, за да го замениш с постоянен ПИН. Подробни инструкции ще намериш в писмото към картата.
  • За подновена карта – сложи картата в банкомат и въведи използвания до момента ПИН.

*С изключение на карти Mastercard, които Банка ДСК по своя инициатива заменя с банкови карти Visa и на виртуални карти.

Как активирам нова карта в DSK Mobile:

Стъпка 1

Влез в меню Карти и избери Активирай получена карта.

empty image

Стъпка 2

Потвърди с биометрия или ПИН.

empty image

Стъпка 3

Въведи 8-цифрения код от писмото към картата.

empty image

Стъпка 4

Ще видиш твоя нов ПИН код. Запомни го добре!

empty image

Стъпка 5

Готово! Картата ти е активирана.

empty image
Как активирам подновена карта в DSK Mobile:

Стъпка 1

Влез в меню Карти и избери Активирай получена карта.

empty image

Стъпка 2

Потвърди с биометрия или ПИН.

empty image

Стъпка 3

Готово! Картата ти е активирана.

empty image

Често задавани въпроси за доставка на карта с куриер

Картата ти ще бъде доставена от куриерска фирма Express One (M&BM Express).

Активирането на картата може да се извърши само на банкомат на Банка ДСК.

SMS с искане за получаване на временен ПИН ще бъде обработен и ще получи отговор, съдържащ временния ПИН, само ако е изпратен от телефонния номер, който сте посочили при заявяване на доставката на картата с куриер. Заявки с искане за получаване на временен ПИН от други телефонни номера няма да бъдат обработени, дори да съдържат коректни данни.

Този SMS ще бъде таксуван съгласно тарифния план, който използваш от мобилния си оператор. От страна на Банка ДСК няма бъде начислена такса.

Обади се на посочения телефон в получения SMS от куриерската фирма и заяви друг адрес за доставка. За еднократно пренасочване на пратката няма да ти бъде начислена такса.

При неуспешна доставка с куриер можеш да получиш картата си от офис на Банка ДСК:

  • Нова карта – от офиса, който сте посочили при издаване на картата.
  • Подновена карта – от офиса, в който сте получили старата си карта с изтичащ срок на валидност.

Можеш да активираш картата на банкомат на Банка ДСК или през мобилното банкиране DSK Mobile до 6 месеца след получаване. Следвай инструкциите за активиране описани в придружителното писмо получено с картата.

Полученият SMS с временен ПИН за активиране на карта, доставена с куриер е валиден един месец след получаването му. 

  • Влез в DSK Mobile и отвори меню Карти.
  • Избери бутон Активирай получената карта.
  • Потвърди с биометрия или ПИН.
  • Въведи 8-цифрения код от писмото за активация.
  • Ще видиш твоя нов ПИН код. Запомни го добре!

При неуспех, може да го направиш на банкомат на Банка ДСК:

  • Заяви временен ПИН - Изпрати SMS на номер 184343 със съдържание идентификационен код: заедно с последните 6 цифри от твоето ЕГН.

Пример: Ако идентификационният код е 12345678, а последните 6 цифри на твоето ЕГН са 106211, съдържанието на SMS съобщението е 12345678106211.

Важно! SMS-ът задължително трябва да бъде изпратен от номера, който си посочил при заявяването на услугата за доставка на карта с куриер.

  • В отговор ще получиш SMS с временен ПИН, който да използваш за активиране на картата на банкомат.

Ако не успяваш да изпратиш SMS за генериране на временен ПИН за активиране на получена карта с куриер, провери при мобилния си оператор за налична забрана за изпращане на SMS-и към кратки номера. Такава може да е налична при ползване на корпоративен абонамент или наложена забрана при оператора или в настройките на конкретното устройство

Ако не получаваш SMS с временен ПИН за активиране на получена карта с куриер провери:

  • Изпращаш ли успешно съобщението към кратък номер 184343.
  • Увери се, че го изпращаш от регистрирания в банката мобилен номер по картата.
  • Провери дали изписваш коректно Е-pin посочен в придружителното писмо и част от твоето ЕГН съгласно насоките в писмото.
  • Ако не си регистриран с ЕГН (например си чуждестранен гражданин) трябва да въведеш последните цифри от идентификатора ти в банката+ изписания в писмото Е-pin.

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon