Доставка на банкови карти </br> с куриер

Доставка на банкови карти
с куриер

Нова услуга от Банка ДСК

Какво представлява?

Всяка нова или подновена (поради изтекла валидност) банкова карта* може да бъде доставена до посочен от Вас адрес на територията на България. Услугата се извършва от куриерска фирма в срок от един до три работни дни след изпращане на пратката от страна на Банка ДСК, в зависимост от избраното населено място за доставка.


Колко ще ми струва?

До 03.09.2021 г. услугата е в промоционален период и е безплатна. След посочената дата таксата за доставка ще бъде съгласно Тарифата на Банка ДСК.

 

Как се активира картата?

Ще получите картата с придружително писмо, в което са посочени подробни инструкции за активирането ѝ на банкомат на Банка ДСК:

  • За нова карта – необходимо е първо да получите временен ПИН чрез SMS, след което да го смените на банкомата с постоянен ПИН и по този начин да активирате картата
  • За подновена карта – картата ще бъде активирана, след като въведете използвания до момента ПИН на старата карта

Какво трябва да направя?

Желанието си за доставка на карта с куриер е необходимо да заявите:

  • За нова карта – в момента на издаване на картата
  • За подновена карта – в рамките на месеца, предхождащ месеца на изтичане на съществуваща карта (пример: ако картата изтича на 31.08., можете да заявите доставка на подновената карта с куриер в периода 01 – 31.07.)

*С изключение на виртуалните карти, които не могат да се използват на банкомат

Често задавани въпроси

Картата ще Ви бъде доставена от куриерска фирма Express One (M&BM Express).

Активирането на картата може да се извърши само на банкомат на Банка ДСК.

Таксата за доставка се удържа автоматично от сметката, към която е издадена картата, когато пратката бъде предадена от Банка ДСК на куриерската фирма. Наложен платеж в момента на доставката не се допуска.

SMS с искане за получаване на временен ПИН ще бъде обработен и ще получи отговор, съдържащ временния ПИН, само ако е изпратен от телефонния номер, който сте посочили при заявяване на доставката на картата с куриер. Заявки с искане за получаване на временен ПИН от други телефонни номера няма да бъдат обработени, дори да съдържат коректни данни.

Този SMS ще бъде таксуван съгласно тарифния план, който използвате от Вашия мобилен оператор. От страна на Банка ДСК няма Ви бъде начислена такса.

Обадете се на посочения телефон в получения SMS от куриерската фирма и заявете друг адрес за доставка. За еднократно пренасочване на пратката няма да Ви бъде начислена такса.

При неуспешна доставка с куриер можете да получите картата си от офис на Банка ДСК:

  • Нова карта – от офиса, който сте посочили при издаване на картата, като в този случай тя ще Ви бъде предоставена с хартиен ПИН
  • Подновена карта – от офиса, в който сте получили старата си карта с изтичащ срок на валидност

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати