Банкирай през телефона си

DSK Smart

Мобилното банкиране на Банка ДСК
за индивидуални клиенти

The specified form no longer exists or is currently unpublished.

Едно приложение с много приложения.

Мобилното банкиране е безплатно за iOS и Android, свали от тук:


Как да активираш DSK Smart на своя смартфон:

Стъпка 1

Инсталирай DSK Smart на своя смартфон

empty image

Стъпка 2

Отвори приложението и натисни бутон „Активирай".

empty image

Стъпка 3

Въведи потребителското име и парола за вход в ДСК Директ.

empty image

Стъпка 4

Ще получиш SMS код за активиране на телефония номер, който си потвърдил.

empty image


Виж и обучителното видео Как да активирам DSK Smart?

Ако нямаш достъп до електронното банкиране ДСК Директ, можеш да се регистрираш: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)






Ако си забравил своите данни за потребителско име и парола, можеш да ги възстановиш: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)

 

 






Ново в DSK Smart - blink P2P преводи по мобилен номер


  • Без такса до 31.12.2024 г.
  • Изпращаш пари на още повече приятели, независимо от банката със скоростта на едно намигване;
  • Превеждаш 24/7, 365 дни в годината.
  • Добавяш „Доверен получател” от телефонния си указател. Към него можеш да изпращаш различни суми без метод на подписване. 
  • Изпращаш малки суми до 59 лв., без метод на подписване. 

Повече информация ТУК

4. blink P2P преводи

Как да правиш blink P2P преводи по мобилен номер?

Стъпка 1

Влез в DSK Smart, като натиснеш бутон „Вход“ и въведеш потребителско си име и парола.

empty image

Стъпка 2

За да изпратиш превод по мобилен номер, избери „Blink P2P“ от бутон „Преводи“ или от „Бързи връзки“.

empty image

Стъпка 3

Ако си в меню „Преводи“, избери бутон „По мобилен номер“, за да направиш blink P2P превод.

empty image

Стъпка 4

Необходимо е да дадеш разрешение за достъп до списъка ти с контакти, за да правиш преводи.

empty image

Стъпка 5

Избери получател на blink P2P превода от списъка ти с телефонни номера.

empty image

Стъпка 6

Избери разплащателната сметка, която ще използваш, сумата и основание за превод, и натисни бутон „Преведи“.

 

empty image



smetki-min


Добавяне на сметки

За да добавиш сметки, които да следиш в DSK Smart, влез в електронното банкиране ДСК Директ, меню “Смарт приложения“ и маркирай редовете със сметки, които да се визуализират в мобилното банкиране.



Услуга "Сметки в други банки"

Използвай само едно мобилно приложение, за да следиш наличност и движения по сметките си в различни банки. Влез в меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и мини през стъпките по активация на услугата.

Активирай услугата

Отвори меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и чрез кликване върху бутона „Добави сметка“ ще можеш да активираш услугата.

Добави сметка

За да добавиш сметка от друга банка трябва да въведеш потребителското си име за интернет банкирането на другата банка и IBAN номера на сметката.

Потвърждение

Потвърди съгласието си за добавяне на сметката чрез профила си в банкирането на другата банка.

Готово!

В долната част на меню „Сметки“ ще видиш вече добавената сметка и вече можеш да прегледаш движенията си по нея.

phone

Трансакции по мобилен номер

Как да превеждаш с blink по IBAN в DSK Smart:

  • Избери „Нов превод“ в меню "Преводи";
  • Попълни полетата за превода: име на получател, IBAN и сума;
  • Избери „BLINK“ и готово! Преводът пристига за секунди. 

Повече информация ТУК




Мобилното банкиране за индивидуални клиенти - DSK Smart ти дава достъп до:


Нареждаш преводи:

  • blink P2P - превод само по мобилен номер;

  • незабавни преводи blink;

  • Към трети лица чрез метод за подписване – мобилно приложение DSK mToken или SMS с цифров сертификат;

  • Към доставчици на битови услуги;

  • Между собствени сметки.


Извършваш справки:

  • "Бърза справка" за наличност на до три сметки още преди вход в приложението;

  • Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;

  • Справки за платени битови сметки;

  • История за наредени преводи през DSK Smart.


Управляваш средствата си:

  • Промяна на лимити и временно блокиране на банкови карти;

  • Спестяване чрез виртуална спестовна компонента;

  • Зареждане на виртуална карта;

  • Управление на стандартни спестовни сметки.


Информация за продукти и услуги:

  • Онлайн кандидатстване за кредитна карта, потребителски кредит и овърдрафт;

  • Входяща поща за съобщения от Банка ДСК;

  • Информация за кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;

  • Валутни курсове;

  • Информация по банкови карти;

  • Карта на банкови офиси и банкомати.


Персонализация на мобилното приложение DSK Smart:

  • Настройки за бърз вход с биометрични данни или кратък ПИН;

  • Активиране на тъмен режим или хоризонтална ориентация на екраните в приложението;

  • Добавяне на бързи връзки в начален екран за достъп до най-често използваните от услуги.

Изтегли:



Виж обучителни видеа:

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon