Банка ДСК - кредитни и дебитни карти Visa

Нова карта,
нови възможности

Банка ДСК и Visa са тук и сега за теб

    В Банка ДСК се стремим да ти даваме най-доброто

    Стратегическото партньорство между Банка ДСК и Visa ще осигури иновации и ексклузивни оферти за нашите клиенти.




Предимства на новата Visa карта:

credit card personal icon
Модерен и елегантен
дизайн
premium icon
Ексклузивни оферти
и привилегии
query on web icon
Иновации в
плащанията




Какво предстои:
  • Поетапно всички карти от други брандове ще бъдат заменени с нови карти Visa;

  • Преиздадените карти ще бъдат доставени в офис на банката или по куриер на адрес по лична карта на клиента, с опция за едно безплатно пренасочване;

  • Всички клиенти ще бъдат информирани за предстоящата промяна с Viber/SMS съобщения. Не е необходимо да се предприемат никакви действия – новите карти Visa ще бъдат издадени автоматично.




Как да активираш картата си:

През мобилното банкиране
DSK Mobile

empty image

Стъпка 1

Влез в мобилното приложение DSK Mobile

empty image

Стъпка 2

Влез в меню Карти и избери новата карта

empty image

Стъпка 3

Избери Активирай получената карта

empty image

Стъпка 4

Потвърди с биометрия или ПИН

empty image

Стъпка 5

Въведи 8-цифрения код от писмото към картата

empty image

Стъпка 6

Ще видиш твоя нов ПИН код, който ще се покаже само веднъж – запомни го добре и продължи

empty image

Стъпка 7

Готово, картата ти е активирана успешно и вече можеш да я добавиш в Apple/Google Wallet


Повече за DSK Mobile



На банкомат на Банка ДСК

За да активираш картата си през банкомат на Банка ДСК, използвай ПИН кода, който си получил чрез Viber/SMS съобщение*.

Отиди на банкомат на Банка ДСК и следвай стъпките:

Стъпка 1

Влез в Услуги и избери Активиране на карта

Стъпка 2

Избери Нова карта

Стъпка 3

Въведи избран от теб ПИН код за картата

Стъпка 4

Потвърди избрания от теб ПИН код

Стъпка 5

Въведи временния ПИН код, който си получил чрез Viber/SMS съобщение

Стъпка 6

При успешно изпълнение на стъпките се появява съобщение, че картата е активна

* В случай че не си получил такова съобщение, трябва да се обърнеш към служител в офис на банката.

Често задавани въпроси:

Искам да променя офиса на доставка. Как мога да го направя?

1. Влез в ДСК Директ, секция Карти.

Доставка на карта

2. Избери твоята Mastercard, за която си получил съобщение. Натисни стрелката надолу до изображението на картата.

Смяна на адрес за куриер

3. Избери опцията Офис/Куриер.

Инструкции за доставка с куриер

4. Натисни панела с посочения адрес и в падащото меню избери нов. Запази и готово!

Доставка с куриер

* Ако имаш повече от една карта, трябва да смениш офиса на доставка за всяка карта. Ако не ползваш ДСК Директ, можеш да посетиш офис на Банка ДСК, както и да се свържеш с нашия Контактен център. Не пропускай да го направиш в срока, посочен в съобщението.
Получих съобщение, че картата ми е в офис на банката, но предпочитам да ми я доставят на адрес с куриер. Възможно ли е това?

Доставените в офис карти не могат да бъдат прехвърляни в друга локация или изпращани с куриер. Доставка с куриер можеш да заявиш само за карта, която все още не е произведена, в удобен за теб офис на Банка ДСК или с обаждане до Контактния център.

Пропуснах срока за промяна на офис за получаване на карта. Какво да правя?

След изтичане на срока за промяна, картата е насочена към първоначално посочения наш офис. Можеш да заявиш безплатно нова карта в удобен за теб офис на Банка ДСК или чрез Контактния център.

Получих съобщение, че картата ми е в офис на Банка ДСК, но в момента съм на почивка. До колко дни мога да я получа?
След издаването на новата карта Visa ще имаш 2 месеца да я получиш. Например – ако си получил съобщение, че картата се произвежда през юни, до края на август тя ще бъде на разположение за получаване. 
Картата ми е в офис, който не е удобен за мен. Как мога да сменя офиса за получаване?

Можеш да заявиш нова карта в удобен за теб офис на Банка ДСК или чрез Контактния център.

Колко струва доставката?

Ти не заплащаш доставката с Еконт, освен в случаите на повече от едно пренасочване. Първото пренасочване е безплатно.

Какво означава едно безплатно пренасочване?

Безплатното пренасочване е първата промяна на първоначално зададената локация за получаване на картата, която можеш да направиш, независимо дали към нов адрес, или към офис на куриерската компания. Всяка следваща промяна се заплаща при получаване на картата директно на Еконт – в техен офис или на куриера.

Какво се случва, ако се размина с куриера?

От Еконт ще те търсят 3 пъти в рамките на 7 дни. Ако в този период доставката е неуспешна, картата ще бъде насочена към офис на Банка ДСК, а когато пристигне, ще получиш съобщение от банката с точния адрес, за да можеш да я вземеш.

Пренасочих картата си за офис на Еконт. Колко време имам да я взема от там?

Обичайният срок, в който можеш да я вземеш от офис на Еконт, е 7 календарни дни. След изтичането му картата ще бъде насочена към офис на Банка ДСК. Когато картата бъде получена, ще получиш съобщение от банката с точния адрес, за да можеш да я вземеш.

Каква сума дължа, ако се наложи да направя второ или трето пренасочване?

Цената е съгласно обичайната тарифа на Еконт, като сумата се заплаща директно на куриера или в офиса на куриерската компания.

Как мога да проследя картата си изпратена с куриер?
Ако си получил съобщение, че картата ти е произведена и изпратена с Еконт, с номера на товарителницата можеш да проследиш пратката си тук. Регистрация не е необходима.
Дигитализирах моята карта през DSK Mobile, необходимо ли е да взема пластиката?

Да, необходимо е. Пластиката на твоята нова карта Visa е нужна, за да можеш да теглиш/внасяш суми на банкомат. Също, можеш да я ползваш, в случай че забравиш/изгубиш мобилното си устройство.

Старата ми карта е добавена в дигитален портфейл - Apple Pay/Google Wallet. Новата ще я замени ли автоматично?

Новата карта ще трябва да се добави отново, като това става най-лесно през DSK Mobile.

Какво се случва с карти, добавени при търговци за абонаментни плащания или one-click плащания?

Със закриването на старите карти, същите ще спрат да работят. Добави твоята нова карта Visa при съответните търговци и продължи да ползваш своите абонаменти и бързи плащания (one-click).

Как мога да добавя моята нова карта в мобилен портфейл?

Влез в твоето мобилно приложение DSK Mobile. В меню Карти, под всяка карта е наличен бутон Добави към Apple Pay/Google Wallet. Натисни го и следвай стъпките.

Ще имам ли такси, свързани с подмяната на кредитната ми карта?
Не, подмяната на картата не е свързана с никакви допълнителни разходи за теб.
Ще се промени ли падежната ми дата?
Не, тя ще се запази такава, каквато си избрал при създаване на кредитната карта.
Лихвата ми ще се промени ли?

Не, запазваш лихвата си такава, каквато е до момента.

Какво се случва с натрупания от мен кешбек?

Кешбекът се натрупва на ниво клиент и при промяната няма да загубиш натрупаната от теб сума – тя се запазва и продължаваш да натрупваш бонус.

Имам много Wizz точки, ще ги загубя ли?

Не, всички натрупани от теб точки се запазват с тяхната валидност и можеш да ги натрупваш и усвояваш, както и до момента.

Губя ли безплатния достъп до летищните салони, който ми даваше моята платинена кредитна карта Mastercard?

Твоята нова платинена карта с логото на Visa автоматично ти осигурява участие в програмата Lounge Key, съгласно която от Visa ти предоставят безплатен достъп до няколко атрактивни салона по целия свят. Повече информация може да намериш тук.

Извън тези салони всяко посещение се таксува на преференциална цена от 30 евро на човек.

Къде може да се използва новата ми карта Visa от Банка ДСК?

Твоята нова карта Visa може да бъде използвана за покупки при търговец, включително онлайн, както и за теглене и внасяне на средства на банкомат. Банка ДСК не ограничава използването на картите териториално и можеш да я използваш навсякъде по света, където оперира Visa.

Какво ще стане със старата ми карта?

Твоята карта Mastercard ще бъде деактивирана до седмица след активиране на новата ти карта Visa.

Имай предвид, че ако не вземеш новата си карта Visa, съществуващата карта Mastercard ще бъде блокирана, за което ще бъдеш предварително уведомен. 

Живея в чужбина и няма да се прибирам до България в следващите 6 месеца. Как мога да получа своята нова карта Visa?

Искаме да имаш достъп до средствата си. Влез в твоето мобилно приложение DSK Mobile, намери новата си карта Visa и я дигитализирай. Дигитализираната карта може да се ползва за покупки онлайн и да бъде добавена в дигитален портфейл. Имай предвид, че за да можеш да я използваш на банкомат, е необходимо да получиш пластиката и ПИН кода.

Банка ДСК може да изпрати карта в чужбина при определени условия. При въпроси относно доставка в чужбина, можеш да се свържеш с Контактен център.

Имам направени покупки със старата карта, за които очаквам възстановяване на сумата. Ще ги получа ли?

Възстановени суми от резервация, билети и други кредитни операции ще бъдат осчетоводени по сметката, по която е била издадена картата. Няма да изгубиш възстановени суми, платени с вече деактивирана карта.

Мога ли да избера кога точно да заменя картата си?

Бихме искали да уважим желанията на всички наши клиенти, но това няма да е възможно. Очаквай съобщение от нас, когато замяната на твоята карта наближи.

Имам повече от една карта Mastercard, но не получих съобщения за замяната на всяка от тях. Кога да очаквам информация и за останалите ми карти?

Всички твои карти ще бъдат заменени с нова Visa, като е възможно за някои специфични видове това да се случи през 2026 г., напр. карти за учащи, преподаватели и др.


Свържете се с нас:

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати