ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
![Банка ДСК и CloudCart за Вашия онлайн бизнес Банка ДСК и CloudCart за Вашия онлайн бизнес](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Банка ДСК и CloudCart заедно за Вашия онлайн бизнес
Какво получавате от партньорството
на Банка ДСК с CloudCart?
Получавате пълно обслужване за Вашия онлайн бизнес от Банка ДСК и CloudCart. Разполагате с консултант, съпорт екип и координатор, които ще са до Вас, за да изградите своя бизнес онлайн. А Банка ДСК Ви предоставя специално банково обслужване с консултант, който е на разположение да отговори на бизнес нуждите Ви.
![Онлайн магазини с Банка ДСК и CloudCart Онлайн магазини с Банка ДСК и CloudCart](/images/default-source/business-customers/моят-бизнес/пос/cloudcart-partnership/онлайн-магазини-с-банка-дск-и-cloudcart.png)
Всичко необходимо на едно място:
Какво ще получите от Банка ДСК и Cloudcart
за своя онлайн магазин?
Eкип от експерти в електронната търговия и финансовите услуги, ще Ви съдейства за създаването на Вашия бизнес онлайн. Консултант, технически екип и координатор на Вашия проект, които ще са плътно до Вас през цялото време.
Персонален дизайн за Вашия онлайн магазин, който ще е съобразен със спецификата на Вашия бизнес. Екипът ни ще направи необходимите настройки, за да получите пълна функционалност на Вашия онлайн магазин.
Най-голямото предизвикателство пред всеки бизнес е не просто да създаде онлайн магазина си, а да започне да продава. Ние предоставяме уникална за пазара система, която управлява различните маркетингови инструменти от едно място - сегментиране на посетители и клиенти, email маркетинг, push нотификации, VIBER и SMS маркетинг и други.
Управлявате лесно онлайн магазина си, дори без програмни познания. Достъп до полезни статии и видеа как да използвате платформата, блог и електронни книги с много полезна информация.
Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК и доставка с автоматични товарителници.
![Развий своя бизнес с Банка ДСК и CloudCart Развийте своя бизнес с CloudCart и Банка ДСК](/images/default-source/business-customers/моят-бизнес/пос/cloudcart/развий-своя-бизнес-с-банка-дск-и-cloudcart.png)
Заявете услугата
Стъпки за стартиране на онлайн бизнес
с CloudCart и Банка ДСК
Заявете услугата онлайн
Разглеждане на заявката от Банка ДСК
Стани клиент на банката
Персонална консултация с експерт от CloudCart
Договор за виртуален ПОС
Добавяне на продукти и създаване на персонализиран дизайн на сайта
Настройка на виртуален ПОС
Старт на онлайн магазин
![Консултация с Банка ДСК и CloudCart Консултация с Банка ДСК и CloudCart](/images/default-source/business-customers/моят-бизнес/пос/cloudcart-partnership/консултация-с-банка-дск-и-cloudcart.png)
Какво ще получите по време на консултацията си
с CloudCart и Банка ДСК?
Персонална консултация с експерти в електронната търговия и банковото обслужване, които ще Ви съдействат с препоръки и изготвянето на подходящата оферта според нуждите на Вашия бизнес, както и със съдействие по създаването на регистрацията и запознаване с платформата на CloudCart.
Предимствата на платформата
Не се налага да мислите за всеки един ъпдейт. CloudCart има 24/7 поддръжка на платформата
Управлявате своя онлайн магазин без технически познания и без нуждата от програмист
Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК
Интеграция с куриерските фирми, с които работиш, различни маркетинг инструменти и автоматични фактури
Facebook & Google пиксели, SEO, автоматични имейли, Viber оферти и допълнителни маркетинг инструменти, които да активираш в своя онлайн магазин
Гарантирана стабилност, висока скорост на зареждане, отлично качество и сигурност
Въпроси и отговори
Трябва да имате регистрация в Търговския регистър за извършване на дейността, която ще упражнявате през онлайн магазина. Включително, ако се изискват допълнителни лицензи и разрешителни, например разрешение за продажба на алкохол, цигари, хранителни добавки, лекарства, маркови стоки и др.
Вижте повече и тук: Шест съвета за успешна онлайн търговия | Банка ДСК (dskbank.bg).
Заявете услугата и ние ще се свържем с Вас, за да Ви консултираме и да ви предложим най-подходящите условия за Вашия бизнес.
Прочетете нашата статия: Как да стартирате онлайн магазин в 4 лесни стъпки | Банка ДСК (dskbank.bg)
Пакетът за онлайн магазина от CloudCart включва цялостно изграждане на магазина и едногодишен абонамент на преференциална цена. За да можете да се възползвате от всички предимства и отстъпки трябва да бъде заплатен еднократно, след което се заплаща абонамент, като възползвайки се от предимствата на партньорството между Банка ДСК и CloudCart получавате допълнителна отстъпка от абонамента и за втората година.
Плащането с карта става посредством виртуален ПОС от Банка ДСК, чиято интеграция е включена в услугата. Активирането му става с един клик, но преди това е необходимо да сключите договор с банката. Преференциалните пакетни предложения включват възможност за виртуален ПОС само на Банка ДСК и не бихте могли да инсталирате виртуален ПОС на друга банка.
Инсталацията на виртуалния ПОС е включена в услугата. За всяка транзакция през него се дължи комисионна, съгласно сключен договор с Банка ДСК.
Можете да закупите нов домейн директно от CloudCart, но ако вече имате такъв или желаете да го закупите от друг доставчик, то можете да го използвате и пренасочите към новия си онлайн магазин. Свържете се с нас за повече информация.
Да. Много лесно и бързо може да се прехвърли информацията от стария към новия магазин. Това може стане ръчно като свалите информацията от стария и я качите в новия сайт. Но ние сме помислили за това и Ви предлагаме уникална услуга, с която това може да стане автоматизирано с помощта на екипа на CloudCart чрез услугата миграция на магазин.
Да, Вашият онлайн магазин може да бъде настроен да използва съществуващ домейн, който притежавате. Свържете се с нас, за да разберете повече.
В CloudCart можете да мигрирате магазина и да запазите SEO оптимизациите, които имате до момента. Свържете се с нас, за да разберете повече.
Да, към момента езиците, които се поддържат в CloudCart са български, английски, немски, гръцки, арабски, руски, френски. Платежната страница също може да бъде на различни езици, а виртуалния ПОС да бъде настроен да приема плащания в различна от български лев валута. Моля, свържете се с нас за повече информация.
В пакетите са включени конкретни услуги, но вие може да закупите допълнително и други в зависимост от индивидуалните нужди на бизнеса Ви. Нашите експерти ще Ви консултират в правилния избор.
CloudCart помагат за първоначалното изграждане на магазина. Администрирането на продажбите, качване на продукти, осигуряване на наличности, изпращане на пратки е ангажимент на търговеца или на оторизирано от него лице.
Ако клиентът е преценил, че тази платформа не е подходяща за неговия бизнес, може да се откаже по всяко време.
Статии
Виж всички
Свържете се с нас
![Call center Call center](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/call-center.png)
Обратна връзка
Ние ще се свържем с Вас
![012 012](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/012.png)
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати