ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
![план мечта план мечта](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Сбъдни своя план мечта
Имаш ли мечта?
Сигурни сме, че да.
А знаеш ли, че всяка мечта може да се превърне в постижима цел, ако зад нея има точен план?
План, който да следваш, стъпка по стъпка. И да, ние можем да ти помогнем.
Днес е идеалният момент, започни да инвестираш сега!
![план мечта план мечта](/images/default-source/individual-clients/004-dogovorni-fondove/инвестиционен-план/план-мечта/план-мечта.webp)
Какви са предимствата на твоя план мечта?
Инвестираш удобно и практично, като сам избираш кога и колко. Например, можеш да започнеш с 10 EUR.
Заделяш регулярно, защото сме автоматизирали процеса и не ти се налага да губиш допълнително време и ресурси.
Имаш гъвкави условия, за да инвестираш по-ефективно и да сбъднеш мечтата си по-лесно.
![процес план мечта процес](/images/default-source/individual-clients/004-dogovorni-fondove/инвестиционен-план/план-мечта/процес-план-мечта.webp)
Как да сбъднеш твоя план мечта?
Инвестирай периодично с по-малки суми!
Колкото си по-търпелив, толкова повече възможности ще имаш.
Днес е идеалният момент.
Как да взема своя план мечта?
Как да вземеш твоя план мечта?
![035 035](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/035.png)
![015](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/015.png)
Вече много други ни се довериха:
![потребителски кредит - ревю потребителски кредит - ревю](/images/default-source/individual-clients/kreditirane/potrebitelski-krediti/стандартен-потребителски-кредит/потребителски-кредит---ревю.jpg?MaxWidth=100&MaxHeight=100&ScaleUp=false&Quality=High&Method=ResizeFitToAreaArguments&Signature=9E1B9A6E3E8E973949164C5DE43ECBFCAA1EA298)
Кристиян Вачев
По време на целия процес имаше адекватна комуникация между мен и банката, като служителят се отнесе към въпросите ми с професионализъм и отношение.
![потребителски кредит ревю потребителски кредит ревю](/images/default-source/individual-clients/kreditirane/potrebitelski-krediti/стандартен-потребителски-кредит/потребителски-кредит-ревю.jpg?MaxWidth=100&MaxHeight=100&ScaleUp=false&Quality=High&Method=ResizeFitToAreaArguments&Signature=944DA99F3B17D75A0EB6E207626122FCA15BAE2E)
Александър Георгиев
Професионално и коректно отношение и голям избор от продукти. Препоръчвам запазването на час за консултация. Стартирането на инвестиционен план стана бързо и лесно, а служителите на банката отговориха компетентно на всичките ми въпроси. Аз лично съм много доволен!
![потребителски кредит ревю потребителски кредит ревю](/images/default-source/individual-clients/kreditirane/potrebitelski-krediti/стандартен-потребителски-кредит/потребителски-кредит-ревю.jpg?MaxWidth=100&MaxHeight=100&ScaleUp=false&Quality=High&Method=ResizeFitToAreaArguments&Signature=944DA99F3B17D75A0EB6E207626122FCA15BAE2E)
Светла Спасова
Изключително доволна съм от отзивчивостта на хората, които ме обслужиха в Банка ДСК. Моя приятелка ми препоръча Специалистът инвестиционни продукти в клон Калоян, който ѝ е съдействал да инвестира парите си. Проверих на сайта на банката и запазих час за консултация. На срещата, специалистът отдели достатъчно време, за да ме запознае с рисковете, перспективите и с ключовите характеристики на различните фондове. Възможността да инвестирам автоматично всеки месец е супер удобна. Благодаря Ви!
Контакти
![013 013](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/013.png)
ул. Московска No.19 / ул. Г. Бенковски No. 5, София 1036
![011 Contacts](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/011.png)
Телефон за връзка:
*2375 / 0700 10 375
Клиентите трябва да имат предвид, че стойността на дяловете на инвестиционните фондове и доходът от тях могат да се понижат, печалба не е гарантирана и те поемат риска да не възстановят инвестицията си в пълен размер. Бъдещите резултати от дейността на инвестиционните фондове не са задължително свързани с резултатите от предходни периоди.
Публикуваните на интернет страницата материали са с информационна цел и/или представляват маркетингово съобщение. Преди вземането на окончателно инвестиционно решение, моля прегледайте проспекта и основния информационен документ на фонда, в който ще инвестирате.
Банка ДСК е част от ОТП Груп и е свързано лице с УД „ДСК Управление на активи“ АД и УД ОТП Фонд Мениджмънт. Банката има приета Политика за конфликт на интереси за инвестиционни и допълнителни услуги, която прилага с оглед предотвратяване, идентифициране и управление на потенциални конфликти на интереси.