Виртуален ПОС от Банка ДСК

Отключете новите възможности

Миграция към нова платформа
на виртуалния ПОС от Банка ДСК


Migration

Предстои миграция към нова платформа, която ще ни позволи да разширим набора от функционалности на виртуалния ПОС. В момента се извършват тестове и сертификации, и след успешното им приключване, ние ще Ви уведомим за датата, от която ще бъде въведена новата платформа. Миграцията ще се извършва по график, за който ще бъдете своевременно уведомени. В тази връзка подготвихме отговори на част от въпросите, които вероятно възникват у Вас.





1. Автоматично ли ще се случи миграцията?

VPOS

Миграцията няма да се случи автоматично. Програмният интерфейс на новата платформа е почти идентичен със съществуващата, но все пак има и малки разлики. С цел безпроблемно преминаване към новата платформа, е необходимо да се извършат няколко сценария в тестова среда след като се смени URL за достъпа. 





2. Какво ще трябва да направя?

VPOS

На по-късен етап ще получите по имейл техническа документация за интеграцията за новата платформа с описание на действията, които трябва да предприемете. Ако ползвате някоя от стандартните CMS платформи (OpenCart, Magento, PrestaShop, WordPress / Woocommerce), Банката ще Ви предостави нов plug-in, който ще трябва да инсталирате, за да свържете магазина с новата платформа.

След успешно проведени тестове, ще получите по обичайния начин новите пароли за достъп и URL за продукционна среда. Нашият технически екип ще бъде на разположение да съдейства по време на миграцията.





3. Кога ще се случи миграцията?

VPOS


Планира се новата платформата да бъде в реална среда през четвъртото тримесечие на 2022 г. След това предстои поетапно мигриране по график.





4. Ще получа ли технически помощ от страна на банката?

VPOS

Техническият екип на Банката ще бъде на разположение в подготвителния етап и по време на самата миграция да отговаря на Вашите въпроси и да Ви съдейства за успешното свързване с новата платформа.





5. Трябва ли да подписвам нов договор/анекс?

VPOS


Не е необходимо да подписвате нов договор или анекс.





6. Ще има ли увеличение на комисионите?

VPOS


Финансовите условия не се променят.                            





7. Мога ли да остана на старата платформа?

VPOS

За да се осигури плавно преминаване през процеса, двете платформи ще продължат да работят паралелно за няколко месеца. Ще изготвим график, така че всеки търговец да има достатъчно време за подготовка, след което старата платформа ще бъде спряна от поддръжка. Клиентите, които не извършат миграция към новата платформа до определената дата, която ще бъде упомената предварително, няма да могат да ползват услугата след това.





8. Какво ще се случи със запазените карти в онлайн магазина ми?

VPOS


Запазените карти ще бъдат мигрирани автоматично след интеграцията с новата платформа.





9. Ползвам само Плащане през линк (Pay by link), какво трябва да направя?

VPOS

Ако ползвате само услугата Pay by link и нямате интегриран виртуален ПОС, ще получите от Банката потребителско име и парола за достъп до новия портал за търговци, заедно с необходимите потребителски инструкции, което също ще се извърши по график.





10. Ще се промени ли портала за търговци?

VPOS


Да, платформата има друг портал за търговци с по-добър, удобен и изчистен дизайн.





Банка ДСК разчита на Вашето партньорство и сътрудничество и вярваме, че заедно ще успеем да преминем успешно и бързо през този процес. С това банката цели да Ви осигури повече възможности за Вашия онлайн бизнес чрез разширяване на списъка с функционалности.



Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запази час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon