
Отключете новите възможности
Миграция към нова платформа
на виртуалния ПОС от Банка ДСК

Както Ви информирахме вече мигрираме виртуалния ПОС на Банка ДСК към нова платформа. Целта на промяната е да осигурим повече функционалности и възможности за развитие. Крайният срок за миграция е 31.05.2023 г. След тази дата услугата към старото решение (виртуален ПОС) ще бъде преустановена.
След успешно приключилата пилотната фаза с избрани наши търговци, пристъпихме и към процеса по миграция, и на всички останали търговци. Какво следва:
1. Автоматично ли ще се случи миграцията?

Миграцията няма да се случи автоматично. Програмният интерфейс на новата платформа е почти идентичен със съществуващата, но все пак има и малки разлики. С цел безпроблемно преминаване към новата платформа, е необходимо да се извършат няколко пробни транзакции в тестова среда. След като се регистрирате в нея ТУК и получите потребителски имена и пароли за извършвана на тестове.
2. Какво ще трябва да направя?

Ако ползвате някоя от стандартните CMS платформи (OpenCart, Magento, PrestaShop, WordPress/Woocommerce), можете да намерите новите plug-in-и и подробна инструкция на модулите ТУК.
Ако ползвате онлайн магазин от нашите партньори CloudCart, миграцията се случва много лесно, като от секция „Настройки“ на магазина се избере „Плащания“ и се смени версията на API на 2022. След това изпратете имейл на ecommerce@dskbank.bg с информация за търговец, ЕИК и сайт. Това е достатъчно за да мигрирате виртуалния ПОС. Потребителското име и парола за новия портал за търговци остават непроменени, можете да влезете от ТУК. Ако имате въпроси, може да се обърнете към CloudCart или нашия технически екип на ecommerce@dskbank.bg. Научете повече ТУК.
Ако ползвате персонализирано решение за Вашия сайт, можете да се запознаете с описание на API интерфейса, техническите изисквания и подробна инструкция за стъпките ТУК.
Ако ползвате само услугата „плащане чрез линк“ (pay by link), ще получите URL за продукционна среда, без да е необходимо да извършвате пробни транзакции в тестова среда.
Ако ползвате платежната страница направена по Ваши дизайн или имате особен начин на интеграция, който е различен от стандартния, е необходимо да изпратите своето запитване на адрес: ecommerce@dskbank.bg за получаване на допълнителни указания и инструкции за извършване на миграцията.
След като успешно се справите с тестовете, изпратете информация на адрес: ecommerce@dskbank.bg и ще получите по обичайния начин данните за продукционна среда. Нашият технически екип ще бъде на разположение да съдейства по време на миграцията.
3. Какво ще се случи със запазените карти в онлайн магазина ми?

Запазените карти ще бъдат мигрирани от нас след интеграцията с новата платформа, но ще е необходимо да се координираме с Вас кога да се случи това.
4. До кога трябва да мигрирам?

До 31.05.2023 г. всички търговци трябва да са мигрирали на новата платформа.
5. Ще получа ли технически помощ от страна на банката?

Техническият екип на банката ще бъде на разположение да отговаря на Вашите въпроси и да Ви съдейства за успешното свързване с новата платформа на имейл ecommerce@dskbank.bg.
6. Трябва ли да подписвам нов договор/анекс?

Не е необходимо да подписвате нов договор или анекс.
7. Ще има ли увеличение на комисионите?

Финансовите условия не се променят.
8. Мога ли да остана на старата платформа?

След 31.05.2023 г. старата платформа ще бъде спряна от поддръжка. Клиентите, които не извършат миграция към новата платформа до тогава, няма да могат да ползват услугата след това.
9. Ще се промени ли портала за търговци?

Да, платформата има друг портал за търговци с по-добър, удобен и изчистен дизайн.
Банка ДСК разчита на Вашето партньорство и сътрудничество и вярваме, че заедно ще успеем да преминем успешно и бързо през този процес. С новото решение банката цели да осигури повече възможности за Вашия онлайн бизнес чрез разширяване на списъка с функционалности.
Свържете се с нас

Обратна връзка
Ние ще се свържем с Вас

Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати