Виртуален ПОС
Заявете виртуален ПОС онлайн
Развивайте своя онлайн бизнес с Банка ДСК
Приемайте онлайн разплащания с карти в онлайн магазина си с виртуален ПОС на Банка ДСК.
Свържете своя онлайн магазин или платформа за онлайн търговия с виртуалния ПОС на Банка ДСК. Приемайте сигурни плащания с карти от различни държави и в няколко валути. Средствата постъпват директно по Вашата сметка.
Услугата е предназначена за:
онлайн магазини;
доставчици на услуги онлайн;
маркетплейс платформи;
резервации в хотели и други.
- Заявете бързо и лесно, изцяло онлайн 24/7;
- Автоматизиран процес на попълване на Вашата заявка;
- Бърз отговор по Вашата заявка;
- Следите статуса на Вашата заявка по електронен път.
Предимства:
Без такса за инсталация и без годишна такса за поддръжка
-
Възможност за извършване на онлайн плащания 24/7
-
Комисионата е по договаряне
Бърза и лесна интеграция с API през портала на Банка ДСК
-
Платежният терминал е преведен на 11 езика
Възможност за плащания в различни валути - BGN, EUR, USD, GBP
Ново! Вашите клиенти вече могат да плащат с дигитален портфейл за iOS и Android на нашия виртуален ПОС
Вашите клиенти вече ще могат да плащат и с двата най-разпространени дигитални портфейла за iOS и Android, като процеса се осъществява чрез предварително запазена и/или токенизирана карта в мобилния портфейла на клиента. Изисква се само потвърждение с ПИН или Touch ID на мобилното устройство за завършване на транзакцията.
Научете повече
- Apple използва токенизация като технология. Данните за картата се предават чрез устройството, което се свързва директно с банката издател и при потвърждение получава уникален за устройството и картата токен, наречен номер на акаунт на устройството (DAN), който се съхранява на защитен чип на устройството. DAN структурно наподобява номер на карта и се предава на търговеца, когато се извършва плащане, преди да бъде одобрен от банката издател. По този начин търговецът отново няма достъп до данните на реалната картата. Apple не съхранява данните за картата на своите сървъри или на устройствата, както и не следи транзакциите на потребителите си.
- Данните за картата на потребителя се предоставят само веднъж, по време на първоначалната регистрация. Google има ролята на посредник и запазва данните за карта на своите сървъри. След това се издава виртуална карта на конкретното устройство - Google Pay Virtual Card. При плащане устройството предава само информацията за тази виртуална карта. По този начин доставчикът няма достъп до данните на реалната карта, която е защитена на сървърите на Google.
Интегрирайте Вашия онлайн магазин с виртуален ПОС на Банка ДСК в 3 стъпки:
След като заявите услугата, ще се свържем с Вас. Ще разгледаме искането и при одобрение ще Ви изпратим персонална оферта.
Вижте как на портала, който разбработихме специално за Вас! Нашият технически екип е на разположение при необходимост от съдействие.
Сега вече можете бързо и лесно да осъществявате онлайн продажби и да следите статуса им в реално време.
С виртуалния ПОС получавате:
Сигурни плащания с дебитна или кредитна карта;
Възможност да следите плащанията в реално време. Получавате бързо сумите по сметката си в Банка ДСК;
Достъп до средствата, постъпили по сметката Ви чрез бизнес дебитни карти или онлайн банкиране/Мултикеш;
Използвате разплащателната сметка за нуждите на бизнеса си;
Опцията клиентите Ви да запазват в сигурна среда картовите си данни за последващи плащания във Вашия електронен магазин;
За услугата заплащате единствено комисиона, чийто размер е по договаряне. Комисионата е процент от сумата на трансакцията.
Пример:
Ваш клиент прави поръчка на стойност 50 лв. Избира да плати с карта. Ако договорената комисиона е 1,20%, цената на услугата ще е 0,60 лв.
Други полезни функционалности на Виртуалния ПОС
Операции, извършени на основание договор, сключен между картодържателя и търговеца, който позволява на търговеца да инициира последващите операции без пряко участие на картодържателя. Плащането е за определен период, но не е фиксирана определена дата и сумата може да е различна.
Услугата е предназначена за търговци, които имат сключени договори за извършване на определена услуга, например дружества осигуряващи електро-, топло- и водоснабдяване, телекомуникационни услуги, транспортни услуги и всички компании, които искат да изградят дълготрайни и доверени взаимоотношения с техните клиенти, като им осигурят лесен и неангажиращ начин за осъществяване на регулярни плащания.
Пример:
Г-н Петров е оперативен директор на телекомуникационна компания. Той получава задача от висшия мениджмънт да оптимизира загубите от неплатени навреме фактури по договори за предоставяне на услуги. Той решава да ползва услугата непланирани трансакции на виртуалния ПОС, в резултат на което повишава процента на навреме платените фактури с 30%. Допълнително тази услуга гарантира на компанията бърз и надежден приток на капитал чрез осигуряване на сигурен паричен поток и намалява разходите за събиране на просрочени вземания. Това помага на г-н Петров в по-доброто финансово планиране.
Операции, извършени на основание договор, сключен между картодържателя и търговеца, който позволява на търговеца да инициира последващите операции без пряко участие на картодържателя. Плащането е за определен период, но не е фиксирана определена дата и сумата може да е различна.
Услугата е предназначена за търговци, които имат сключени договори за извършване на определена услуга, например дружества осигуряващи електро-, топло- и водоснабдяване, телекомуникационни услуги, транспортни услуги и всички компании, които искат да изградят дълготрайни и доверени взаимоотношения с техните клиенти, като им осигурят лесен и не ангажиращ начин за осъществяване на регулярни плащания.
Пример:
Г-н Петров е оперативен директор на телекомуникационна компания. Той получава задача от висшия мениджмънт да оптимизира загубите от неплатени навреме фактури по договори за предоставяне на услуги. Той решава да ползва услугата непланирани трансакции на виртуалния ПОС, в резултат на което повишава процента на навреме платените фактури с 30%. Допълнително тази услуга гарантира на компанията бърз и надежден приток на капитал чрез осигуряване на сигурен паричен поток и намалява разходите за събиране на просрочени вземания. Това помага на г-н Петров в по-доброто финансово планиране.
Ние предлагаме няколко допълнителни услуги, които са подходящи за хотели, къщи за гости, круизни линии, среди за наемане на превозни средства и др.
Отложено таксуване (delayed charges) се използва за извършване на допълнително таксуване на картодържателя след приключване на оригиналната услуга.
Неявяване (no show) е трансакция, при която картодържателят се таксува за услуги, за които е сключил споразумение за закупуване, но не е изпълнил условията на споразумението.
Пример:
Мария е управител на хотел. Тъй като интересът към хотела е много голям и всяка неспазена резервация води до загуби и затруднява екипа на Мария при настаняването на гостите. Затова те използват трансакция за неявяване, когато гостите не се явят след направена резервация, за да удържат процент от сумата за нощувка, съгласно предварителното съгласие на гостите. А отложено таксуване ползват при установени щети след напускане на хотела или недекларирано ползване на минибар.
Банка ДСК предлага лесна интеграция с ботове на Viber, за да отговори на различните нужди на Вашия бизнес. Тъй като решенията са индивидуални и специфични, свържете се с нас, за да обсъдим Вашите идеи и да Ви предложим решение.
Услугата се заявява допълнително и позволява генериране и изпращане на уникален линк за плащане в защитена среда на сървъра на Банка ДСК, без да е необходима интеграция с виртуален ПОС. Услугата може да бъде ползвана самостоятелно или като допълнителна към виртуален ПОС.
Предназначена е за бизнеси с малко онлайн поръчки: хотели; отдаване на автомобили под наем (rent-a-car) и/или други средства за придвижване; туристически агенции и туроператори; стоки и услуги, насочени към бизнеса (B2B); заведения за хранене, които предлагат доставка на храна като допълнителна услуга и др.
Пример:
Петър е юрист със специализация в областта на компютърното право . Работи основно със софтуерни компании, които съветва по юридически въпроси. Популяризира услугите си през своя сайт. Повечето клиенти имат договори и плащат по банков път, но понякога Петър консултира и физически лица. В променящата се обстановка от последните години все по-често консултациите са онлайн. За тези клиенти е удобно да платят с карта, затова Петър се обръща към Банка ДСК, с която работи от години. Институцията му предлага „плащане чрез линк“ на виртуален ПОС, като удобно и бързо средство, което не изисква допълнителни доработки по сайта.
Услугата се заявява допълнително и позволява временно блокиране на определена сума по картата на клиента, съгласно договорен ангажимент с търговеца. Плащането за извършената услуга / покупка на стоката се осъществява на по-късен етап.
Ползва се предимно от хотели, туристически агенции и туроператори, отдаване под наем на автомобили (rent-a-car) и/или други средства за придвижване, бизнес към бизнес (B2B) търговия.
Пример:
Добри и Теди са пенсионирани учители. Те решават да напуснат големия град и да използват наследствен парцел в Родопите, където построяват семеен хотел. Посрещат гости през цялата година, тъй като красивата природа и спокойствието на планината привличат много туристи. Често използват авторизации при резервациите, което е удобство както за тях, така и за техните гости, които се връщат периодично. Плащането се извършва, когато гостите им напускат хотела.
Услугата се заявява допълнително и предоставя възможност за запазване на картовите данни на клиента в неговия профил в електронния Ви магазин. Тази функционалност би улеснила последващите му плащания към Вас.
Услугата е предназначена за търговци с редовни клиенти онлайн, за които е удобно да не въвеждат данните на картата всеки път, когато пазаруват.
Пример:
Иван обича животните и винаги е имал домашен любимец вкъщи. Завършва маркетинг и започва работа във верига за бързооборотни стоки. Работата е интересна и динамична, но след 7 години Иван решава да съчетае любовта към животните и опита си в маркетинга, и създава интернет магазин за аксесоари и храни за домашни любимци. Скоро Иван има постоянни клиенти, които поръчват периодично от магазина, уверени в качеството на стоките и бързата доставка. Банката съветва Иван да даде на своите клиенти възможността да запазват данните за картата в профила си за последващи плащания, което ще улесни процеса по поръчване и ще им спести време. Иван включва предложената функционалност и не след дълго получава положителна обратна връзка от редовните си клиенти. Запазването на данните на картата е на сигурна среда в системите на банката.
Виртуалният ПОС позволява пълно или частично връщане на суми чрез REFUND, с която сумата се възстановява по сметката на картодържателя. Услугата се използва при рекламация, връщане на стока в законовия срок и др.
Предназначена е за всеки търговец.
Пример:
Мечтата на Стела е да има собствена модна линия в бохо стил. През 2018 г. прави първата си колекция с дрехи аксесоари, която рекламира в социалните мрежи. Дрехите предизвикват голям интерес и са продадени в рамките на седмица. От тогава Стела има много успешни колекции, създава интернет магазин и има вече редовни клиенти. Тъй като това са дрехи понякога се случва размерът да не е подходящ или дрехата да не стои добре на купувача. Стела разбира нуждите на клиентите си, затова и ползва функцията „връщане на сума“ (refund), при която заплатената сума се връща директно по сметката на клиента.
Полезна информация за Вашата регистрация в Ethoca/ Merchants registration in Ethoca:
-
ПОС устройства - процес по регистрация
PDF file
-
Mastercard Ethoca Infographic
PNG file
Документи:
Допълнителна информация:
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с Вас
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати