ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

Дирекция „Събиране вземания на физически лица“, Централно управление

Основни задължения:

  • Извършване на финансови и счетоводни операции, относно централизираните процеси по събиране на вземания, в частта администриране на проблемните вземания на Банката (в това число и заплащане на дължими законови разноски и такси; операции във връзка с доброволни продажби на обезпечения и заличаване на ипотеки).
  • Изготвяне на справки необходими в централизираните процеси по събиране на вземания.
  • Изготвяне на уведомления до задължени лица по проблемни кредити на физически лица и извършване на операции за промяна статута на кредити.
  • Изготвяне на счетоводни извлечения и съдебно-счетоводни експертизи.
  • Отговорност за разчетните сметки на отдела.
  • Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на всички действия, свързани с администриране на кредитите.
  • Взаимодействие с отговорните и оторизирани служители на външни подизпълнители.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
  • Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция;
  • Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Ползване на английски език на работно ниво;
  • Лоялност, аналитично мислене, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, комуникативност, съобразителност, отговорност, инициативност, оперативност, умения за самостоятелна работа и работа в екип и за поемане на лична отговорност.

Ние предлагаме:

  • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Възможност за професионално развитие;

Необходими документи за кандидатстване:

CV
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Oracle Database Administrator, Sofia/Varna

Head office

Linux System Administrator, Sofia/Varna

Head office, Sofia/Varna

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon