откриване на бизнес сметка

Станете бизнес клиент на Банка ДСК изцяло онлайн


Какво получавате:

  • Разплащателна сметка в лева - за сигурно съхранение на Вашите пари;
  • Обработка на преводи на работни заплати на персонала;
  • Активен достъп до онлайн банкиране ДСК Директ;
  • Разпореждате със средствата си по Ваш избор удобно през онлайн банкирането или в офис на банката;
  • Получавате информация за движения по сметка, извлечения, справки и т.н. в реално време.

ВАЖНО: Ако вече имате активна бизнес сметка, можете да откриете допълнителна такава през ДСК Директ


Заявете онлайн

 

Без такса за откриване, а целият процес се състои от 5 стъпки:

  • Клиентски данни;
  • Потвърждение на мейл и телефон;
  • Онлайн идентификация;
  • Кратка анкета;
  • Подпис на документите.

Предимства:

035
Без посещение на офис и чакане по опашки
003
Без документи на хартия

027

Сигурен и защитен процес изцяло онлайн


Заявете онлайн




Често задавани въпроси за откриване на бизнес сметка

Попълването на заявката от Ваша страна и обработването на въведените данни отнема до 20 минути от стартиране на процеса.

Допустими за преминаване през процеса са:

  • Нови бизнес клиенти с един или повече представляващи със самостоятелни права за представляване;
  • Законният представител може да бъде само ФЛ, български гражданин и да не е Видна политическа личност (PEP’s);
  • Законният представител трябва да съвпада поне с 1 от действителните собственици, които също са ФЛ, български граждани.

Правни форми, които се допускат:

  • ЕТ, ЕООД, ООД, регистрирани в България;
  • Свободни професии и земеделски производители с регистрация в Регистър БУЛСТАТ.
Банката осигурява сигурен и защитен процес по обработка на данните, като проверките се правят в публични регистри и са единствено за целите на регистрацията Ви като нов бизнес клиент на ДСК.
Необходимо е да преминете през е-идентификация като ФЛ с нашия партньор БОРИКА АД, след което ще Ви бъде издаден еднократен КЕП за подписване на документите, необходими за регистрация. Подписването е изцяло онлайн, с издадения еднократен КЕП.
Не е необходимо допълнително да посещавате банков офис за целите на регистрация. Ако имате нужда от допълнителни услуги, извън възможните в онлайн банкирането ДСК Директ, то можете да посетите удобен за Вас банков офис.
При възникнала необходимост от съдействие по време на регистрацията Ви, можете да се свържете с нашия Контактен център на тел. 0700 33 944

Статии



Виж всички



Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon