• News image

    За по-нататъшно усъвършенстване на взаимодействието с клиентите Банка ДСК избра IBM облак

    Банка ДСК прибягва до IBM облак за основните си банкови системи, като очаква до 25% годишно спестени разходи

  • News image

    Банка ДСК и MasterCard провеждат кампания за картодържателите на карти Business Debit MasterCard и MasterCard Business Credit


    Успешното сътрудничество между Банка ДСК и MasterCard дава възможност на притежателите на бизнес карти  Business Debit MasterCard и MasterCard Business Credit, издадени от Банка ДСК, да се насладят безплатно на незабравими мигове и безценни удобства в бизнес салоните на летище София и Виена през летния сезон. Kартодържателите на тези карти могат да се възползват от удобствата  в SKY Lounge и JET Lounge във Виена, както и във ВИП  салоните за гости „Преслав” и „Плиска“ на летище София до 22 септември 2016г.
    Не e необходимо да  бъдете регистрирани предварително, а само да представите Вашата бизнес карта MasterCard, издадена в България от Банка ДСК, и валидна бордна карта.

  • News image

    Банка ДСК представи иновации в управлението на отношенията с клиентите на Финансов форум "Иновации"

    Иновациите във финансовия сектор като все по-значим фактор за развитието и успеха на финансовите институции бяха във фокуса на третото издание на международния Финансов форум „Иновации“, организиран от Асоциация Банка на годината. Събитието се проведе на 14 юни в София хотел Балкан с партньорството на Банка ДСК и събра представители на банковия сектор в България, на небанкови финансови институции, технологични компании, компании с иновативни продукти и проекти от различни сфери на бизнеса. Участниците обсъдиха необходимостта от непрекъснати иновации, за да може секторът да остане актуален и адекватен на съвременния глобален потребител на финансови продукти и услуги, на мисленето на интернет поколението.

  • News image
  • News image

    Банка ДСК е най-магнетичният банков бранд

    Това става ясно от второто издание на класацията „Магнетичните брандове“ на стратегическото звено в Saatchi&Saatchi - Brandworks и агенцията за маркетингови изследвания Pragmatica. Класацията излъчи топ 10 на най-магнетичните брандове в категорията „Банки“, като се базира на онлайн изследване, проведено на национално ниво сред представителна извадка от 600 души. Банка ДСК е класирана на първо място с 53.4% от гласовете на участниците.

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам