Новини, стр. 81
Новини и актуална информация за Банка ДСК
-
Банка ДСК сменя логото си
Прочети повечеНиколай НЕЙЧЕВ
Банка ДСК ще унифицира логото си с това на останалите трезори от унгарската финансова група OTP, като вместо преплетените квадрати то ще включва зелени окръжности. До него в променен шрифт ще е изписано "ДСК, член на групата OTP". Промяната се налага от решение на централата в Унгария, според което логото и името на всички банки на OTP трябва да бъдат еднакви.
"В този случай единствено Банка ДСК и Черногорската търговска банка ще запазят старите си имена, тъй като те са силно утвърдени през годините и са много лесно разпознаваеми", обяви вчера Виолина Маринова, изпълнителен директор на ДСК, на неформална среща с журналисти. -
Отворена паричка стана лого на ДСК
Прочети повече
Отворена паричка е новото лого на Банка ДСК. Досега „трезорът на народа" се рекламираше с преплетени квадрати, които символизираха сливането с унгарската ОТП.
Промяната е част от новата визуализацията на търговската марка на цялата група на унгарската банка ОТП, която е собственик на българската кредитна институция. Всички дъщерни дружества и банки субсидиари, които са част от ОТП, ще възприемат новото лого.
Въпреки смяната на марката ДСК ще остане една от малкото банки в унгарската група, която ще запази собственото си име, заявиха от родния трезор. -
От месец март 2008 г. Банка ДСК въвежда ново лого
Прочети повечеБанка ДСК от месец март въвежда ново лого, което е по-модерно и лесно се разпознава от всички хора.
Новото лого е символ на сила, влияние, професионализъм и традиции. Цялата група ОТР, към която принадлежи и Банка ДСК, ще бъде с еднаква визия. Всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които ОТР Груп развива своята дейност, ще бъдат с' едно и също лого.
Банка ДСК е една от малкото банки в голямото семейство - ОТР", която запазва собственото си име -Банка ДСК, а не се нарича например ОТР България. Това е благодарение, че Банка ДСК е една от най-познатите и значими търговски марки в България, както и на големите ни пазарни дялове и степен на проникване. -
Банка ДСК променя логото си
Прочети повечеБанка ДСК ще бъде с ново лого, съобщават от компанията. Днес то ще бъде представено. Промяната е част от новата визуализация на търговската марка на цялата група на унгарската банка ОТП (OTP Bank), която е собственик на българската кредитна институция. Новото лого вече е факт или се въвежда и в останалите страни, където ОТП има дъщерни дружества. То ще важи не само за банките, но и за останалите финансови компаниии, част от групата. Това се отнася и за ЗАД „ДСК Гаранция" в България, която бе продадена неотдавна на френския застраховател „Групама", до окончателно финализиране на сделката. Освен ново лого дъщерните дружества от групата на ОТП ще възприемат и името на унгарския си собственик.
-
Банка ДСК представи обновена визия
Прочети повечеБанка ДСК представи новата си корпоративна визия, която цели да внуши доверие, сигурност и бързина у клиентите. Група ОТП, към която принадлежи трезорът, има единна визия за всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които развива дейност.
През януари 2007 г. ОТП смени лого си, затова и банката с гл. изп. директор Виолина Маринова също залага на нова визия. Банка ДСК е една от малкото в голямото семейство на Група ОТП, която запазва собственото си име. Ребрандирането на всички близо 370 офиса ще завърши в края на годината. Над 50 обекта на трезора ще бъдат приоритетно обновени. -
"Ръст" и "сътрудничество" в новото лого на Банка ДСК
Прочети повече
Банка ДСК, част от групата на унгарския трезор ОТР, представи вчера новата си корпоративна ви-зия и мото ("Доверието е взаимно"), които са унифицирани за всички девет банки на компанията. "Новото лого представлява две окръжности в различни нюанси на зеленото, които символизират сътрудничеството между служители и клиенти на банката и едновременно са стилизирана графика на икономически ръст", обясни Габриела Балог, изпълнителен директор на маркетинг отдела на ОТР. Името "Банка ДСК" ще бъде запазено въпреки унификацията на названията на трезорите в другите държави, тъй като се счита за едно от най-разпознаваемите търговски марки в България, обявиха от банката. -
Нова корпоративна визия на Банка ДСК
Прочети повече
Цанка СЕМЕРДЖИЕВА
С нова корпоративна визия е Банка ДСК, която е част от ОТР group. Клиентите ще усетят промяната още от днес не само по бланните и всички банкови документи, които са с ново лозо, а и с това, че новостите ще са навсякъде във финансовата институция.
Изключително динамична, Банка ДСК се променя непрекъснато, което налага освежаване на марката и имиджа. Единната визия на всички банки от групата правят ОТР разпознаваема за клиентите й от различни държави. Стабилност, доверие и перспективност внушава обновената визия на институцията. Стремежът е тя покрие все по-високите изисквания на младите хора за иновативност и динамика. -
Банка ДСК с ново лого и нов имидж
Прочети повече
Новата визия на Банка ДСК слага началото на промяната на имиджа й и новото й позициониране 6 съзнанието на клиентите като динамична и модерна финансова институция, каза Виолина Маринова, главен изпълнителен директор на банката, при представяне на новото лого. Банка ДСК става все по привлекателна за по-млади, образовани и по-платежоспособни клиенти, допълни тя. До края на годината се очаква ребрандирането да приключи. Служителите на банката ще бъдат с бели ризи и зелени шалчета и вратовръзки. -
Банка ДСК с ново корпоративно лого
Прочети повече
Единствено в България финансовата група ОТП запазва старото име на банката заради стойността и потенциала на марката ДСК
Бели ризи и зелени шалчета (за дамите) и вратовръзки (за мъжете) стават отличителна част от облеклото на служителите в банката с най-голяма клонова мрежа в страната – Банка ДСК. Промяната във външния вид на персонала е част от кампанията, с която кредитната институция представя новата си корпоративна визия.
Банковото лого е ново от днес и е еднакво с това на банката-майка и на дъщерните й дружества в деветте страни, в които групата развива дейност. „Единната корпоративна визия означава и единство на целите и принципите“, посочи Габриела Балог, изпълнителен директор в маркетинговата дирекция на ОТП. -
Борислав Василев, главен регионален мениджър Банка ДСК, Център Пловдив: Драстични промени по стари кредити няма да има
Прочети повече
Вяра ЖЕЛЕВА
— Г-н Василев, ако сега взема жилищен кредит, разсроча го за 25 години и месечната вноска ми е 500 лева, имам ли някаква гаранция, че и след 10 години ще продължа да внасям всеки месец по 500 лева? Питам на фона на тенденцията на повишаване на лихвите, инфлацията и най-вече заради онази клауза в договора, че банката има право по свое усмотрение да промени параметрите по един кредит.
— Действително всяка банка си запазва правото да прави промяна на някои параметри по кредита. И ако банката след известно време вземе решение да увеличи лихвата или някоя такса по заема, и това стане неизгодно на клиента, той има право да отиде в друга банка, а първата завинаги ще го загуби като клиент. -
Недялка Петрова, мениджър на финансов център Русе: За криза на ипотечния пазар е още рано
Прочети повече
- Г-жо Петрова, какво наложи смяната на логото на Банка ДСК. Дали това не е начин за отвличане на вниманието от пролеми в банката?
- Точно обратното, новото лого е символ на сила, влияние, професионализъм и традиции. Има две основни причини за тази промяна. Едната е, че цялата група ОТП, към която принадлежи Банка ДСК, ще бъде с еднаква визия - всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които ОТП развива своята дейност, ще бъдат с едно и също лого. Втората основна причина е, че с времето търговската марка Банка ДСК се развива и дообога-тява. Днес банката е модерна институция, която предлага на клиентите си съвременни финансови решения, добро индивидуално отношение и модерни продукти. -
Банка ДСК вече с обновена визия
Прочети повече
Банка ДСК представи новата си корпоративна визия, която цели да внуши доверие, сигурност и бързина у клиентите. Група ОТП, към която принадлежи трезорът, има единна визия за всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които развива дейност. През януари 2007 г. ОТП смени лого си, затова и банката с гл. изп. директор Виолина Маринова също залага на нова визия. Банка ДСК е една от малкото в голямото семейство на Група ОТП, която запазва собственото си име. -
Банка ДСК е с нова визия
Прочети повече
Банка ДСК заложи на ново корпоративно лого, по-модерно и с по-приветливи цветове.
Група ОТП, към която принадлежи Банка ДСК, има единна визия — всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които Група ОТП развива своята дейност, имат едно и също лого. Единната корпоративна визия означава и единство на целите и принципите на групата. Смисълът на ребрандирането е, освен изписването на otp group под съответната банка, да се създаде усещането, че всички банки и дружества — пенсионно-осигурителни, за управление на активи, за управление на европейски проекти и т.н., са част от една и съща финансова група. Освен единна и лесно разпознаваема визия като финансова група, Група ОТП дава и израз на позиционирането си като надежден партньор на своите клиенти, открит за диалог и промени. -
Четвърти договорен фонд на ДСК излезе на пазара
Прочети повече
Венцислав ГЕНКОВ
Четвърти договорен фонд, за чиито активи се грижи ynрабляващото дружество "ДСК Управление на активи", започна официално своята дейност на 7 март 2008 г.
Новият фонд е създаден специално за инвестиране в акции на дружества със специална инвестиционна цел (АДСИЦ) за секюритизация на недвижими имоти. Освен в български фондът ще инвестира и в чуждестранни АДСИЦ, както и в акции/дялове на български и чуждестранни колективни инвестиционни схеми, инвестиращи в АДСИЦ. Малка част от вложенията му ще включват дългови финансови инструменти и инструменти на паричния пазар. "ДСК Имоти" е насочен към лица, които търсят инвестиция с висок доход, желаят да имат сигурна и бърза ликвидност и имат готовност да инвестират паричните си средства в по-дълъг хоризонт. -
ДСК с ново лого
Прочети повечеВесела БАРЪМОВА
Банка ДСК вече има ново корпоративно лого, по-модерно и с по-приветливи цветове. Новата визия е еднаква с тази на всички банки от унгарската финансова група ОТР, към която принадлежи и ДСК. При смяната на логото обаче банката запази името си. Смисълът на ребрандирането и изписването на otp group nog логото е да се създаде усещането, че всички банки и дружества са част от една и съща финансова група. "Единната корпоративна Визия означава и единство на целите и принципите на групата", заяви изпълнителният директор в маркетинговата дирекция на ОТР Габриела Валог. Банка ДСК обаче е една от малкото в семейството на групата ОТР, която при смяната на логото запазва собственото си име. -
„Банка ДСК" не дава дивидент
Прочети повече
Тихо, спокойно и встрани от медийния интерес общото събрание на „Банка ДСК" си свърши работата на 11 март. Всъщност неговата работа е много далеч от общоприетите представи за събрание на акционерите на голяма кредитна институция, факт е, че от ноември 2003 г. „Банка ДСК" е еднолична собственост на унгарската банкова група „ОТР". Ето защо в деня на годишното общо събрание на банката присъства един представител от висшето ръководство на унгарския собственик, който разговаря с ръководството на българската кредитна институция по отчета му за изминалата година и подписва необходимите документи за решенията по точките от дневния ред. С това всичко приключва. -
Нова визия на Банка ДСК
Прочети повече
Банка ДСК смени логото си и се уеднакви с останалите банки и дружества, собственост на унгарската финансова група ОТП. „Новата визия е знак, че банката е променена", заяви Виолина Маринова, главен изпълнителен директор на българската финансова институция. По думите й докато предишното лого с квадрата е внушавало повече строгост и консервативност, то отвореният кръг в зелено символизира отвореност, стабилност, завършеност и модерност. -
Банка ДСК с нова интернет страница
Прочети повече
След промяната на логото на Банка ДСК, чувствително бе обновена и интернет страницата на банката, съобщават от финансовата институция. Банка ДСК е последователна в стремежа си да поддържа непрекъсна-та обратна връзка с клиентите и да бъде техен партньор в банкирането. В специално поле на началната страница е въведена анкета за обслужването в Банка ДСК. Връзката с он-лайн анкетната карта за оценки и препоръки на клиентите е чрез банер, на който е изписано: „За да бъдем в крак с Вашите очаквания, споделете мнението си за работата на Банка ДСК".
Всеки един от многобройните клиенти на банката с най-широка клонова мрежа в България би могъл да оцени обслужването в своя град и в офиса на Банка ДСК, който най-често посещава, по няколко важни критерии. -
50 студенти искат да са стажанти в ДСК
Прочети повечеЗавърши изложението „Кариери 2008”
В седмото издание на издание на форума "Кариери 2008“ 154 български и международни компании - предприятия, банки, търговски фирми, консултантски агенции и др., представиха пред студенти и млади специалисти възможностите за стаж и работа при тях.
Над 200 млади хора – бъдещи икономисти, юристи, математици, студенти по международни икономически отношения и др., се информираха подробно през двата дни на изложението за условията на програмата за прием на млади специалисти на стаж в Банка ДСК. Кандидатите за стаж в Банка ДСК са се интересували най-вече от възможностите за квалификация като специалисти по банкови операции, а също и в маркетинга на Банката, човешките ресурси, в правната дирекция и информационните технологии.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати