
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Ръководител екип, Входящ Контактен Център, гр. Враца (по заместване)
Контактен център
Основни задължения:
- Проследяваш резултатите на екипа си на дневна база и да предприема своевременни действия при занижени показатели.
- Да провеждаш ежемесечни индивидуални срещи с членовете на екипа си за да обсъжда резултатите от представянето и да дава обратна връзка с насоки за подобрение.
- Да провеждаш седмични и дневни срещи с екипа си, на които да дава информация относно текущи промени, инициативи и други активности засягащи работата на отдела.
- Да работиш в тясно сътрудничество с Експерт Качествено обслужване и да участва в даването на обратна връзка към експертите свързана с качествените показатели.
- Да работиш в тясно сътрудничество с Експерти обучения и да подава информация за нужни обучения както и да съдейства в тяхното организиране. Да замерва резултатите преди и след проведените обучения.
- Да извършваш анализ на месечните справки за екипа и да изготвя планове за действие свързани с подобряването на екипните показатели, които са под зададените цели.
- Да участваш активно с предложения за подобряване на процесите на работа в отдела.
- Подпомагаш екипа в ежедневните им активности и съдейства за развитието на уменията им.
- Осигуряваш качествено и компетентно обслужване, както и бързина при изясняване въпросите и проблемите на клиентите, като подпомагаш консултантите и старши консултантите в случай на нужда от съдействие за изясняване на клиентски казуси.
- Подписваш от името на Банката, в т.ч. и с Квалифициран електронен подпис в качеството си на упълномощено лице, договори, декларации, удостоверения и други документи във връзка с предлаганите услуги.
- Следиш клиентската удовлетвореност от предлаганите услуги от отдела, анализира резултатите и работи активно с консултантите и старши консултантите за повишаване на индикатора
Изисквания за заемане на длъжността:
- Имаш опит в Контактен център минимум 2 години;
- Умееш да работиш с Excel и имаш добра компютърна грамотност;
- Комуникираш свободно на английски език;
- Познаваш детайлно процесите в Контактен център.
Ние предлагаме:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
- Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
- Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
- Отстъпки в редица големи компании;
- Вътрешни обучения и академии;
- Бонус „Препоръчай приятел“.
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Стажантска програма „ДСК Старт в кариерата“
Ние в Банка ДСК, един от най-желаните от студентите работодатели в страната, пазарен лидер и лидер по доверие, търсим да развиваме хора като теб за професиите на бъдещето.
Освен, че трансформираме и дигитализираме бизнеса си, наш основен приоритет са хората, като вярваме в лидерството и екипния дух. Целта ни е да изградим екипи както от опитни професионалисти, така и от млади специалисти, за да постигнем перфектния баланс.
София / Варна
Мениджър Пазар Младежи - Велико Търново
Централно управление
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати