новини
Интервюта
Ангел Логинов Банка ДСК

Ангел Логинов: Банка ДСК е връх за изкачване


Ангел Логинов е главен експерт в дирекция „Политика и методология“ към управление „Обща политика и управление на риска“. Освен това той е и много важен член на екипа „Бързи и яростни“ от проекта за подобряване на обслужването в Банка ДСК – New Service Vision. На Ангел се падна една от най-трудните задачи по реализирането на NSV – обобщаването и анализирането на предложенията на служителите на банката от цялата страна. Прочетете в интервюто какъв човек е той и защо се е присъединил към New Service Vision.

Представи се накратко?

Ангел Логинов, главен експерт в дирекция „Политика и методология“ към управление „Обща политика и управление на риска“.

Разкажи ни с какво се занимаваш в Банка ДСК

Изготвям отчети, анализи и становища.

Каква емоция ти носи работата

Предимно положителни, но е неизбежно да има и отрицателни. Важното е на  финала да се чувстваш удовлетворен от свършената работа.

Колегите те мислят за …

Човекът, който ще свърши работа.

А ти какво мислиш за колегите?

Хубави хора.

Сподели ни любимите си три неща

На първо място е семейството, а след това бира и gaming.

Защо се включи в проекта New Service Vision на Банка ДСК и какви бяха основните ти ангажименти?

Беше нещо ново, в началото - обвито в мистика. Затова беше задължително да се пробва. В проекта отговарях за систематизирането и обобщаването на всички идеи и предложения, които колегите даваха. Мой ангажимент беше и подготвянето и обобщаването на резултатите за представяне пред Борда на директорите на Банката.

С какви предизвикателства се сблъска по време на работата си по проекта?

Основното предизвикателство беше да убедим колегите, че това не е поредният проект, който ще приключи без да промени нищо в мисленето и поведението ни. Да ги вдъхновим, че всеки един от нас е способен да даде добра идея, която да улесни живота на всички нас - служители и клиенти.

Банка ДСК за теб е?

Връх за изкачване.

Как виждаш банката след пет години?

Подмладена, иновативна. Искам другите банки да ни подражават, а не ние на тях.


Още интервюта

Свържете се с екип „PR и комуникации”

chatbot icon