Ангел Логинов: Банка ДСК е връх за изкачване
Ангел Логинов е главен експерт в дирекция „Политика и методология“ към управление „Обща политика и управление на риска“. Освен това той е и много важен член на екипа „Бързи и яростни“ от проекта за подобряване на обслужването в Банка ДСК – New Service Vision. На Ангел се падна една от най-трудните задачи по реализирането на NSV – обобщаването и анализирането на предложенията на служителите на банката от цялата страна. Прочетете в интервюто какъв човек е той и защо се е присъединил към New Service Vision.
Представи се накратко?
Ангел Логинов, главен експерт в дирекция „Политика и методология“ към управление „Обща политика и управление на риска“.
Разкажи ни с какво се занимаваш в Банка ДСК
Изготвям отчети, анализи и становища.
Каква емоция ти носи работата
Предимно положителни, но е неизбежно да има и отрицателни. Важното е на финала да се чувстваш удовлетворен от свършената работа.
Колегите те мислят за …
Човекът, който ще свърши работа.
А ти какво мислиш за колегите?
Хубави хора.
Сподели ни любимите си три неща
На първо място е семейството, а след това бира и gaming.
Защо се включи в проекта New Service Vision на Банка ДСК и какви бяха основните ти ангажименти?
Беше нещо ново, в началото - обвито в мистика. Затова беше задължително да се пробва. В проекта отговарях за систематизирането и обобщаването на всички идеи и предложения, които колегите даваха. Мой ангажимент беше и подготвянето и обобщаването на резултатите за представяне пред Борда на директорите на Банката.
С какви предизвикателства се сблъска по време на работата си по проекта?
Основното предизвикателство беше да убедим колегите, че това не е поредният проект, който ще приключи без да промени нищо в мисленето и поведението ни. Да ги вдъхновим, че всеки един от нас е способен да даде добра идея, която да улесни живота на всички нас - служители и клиенти.
Банка ДСК за теб е?
Връх за изкачване.
Как виждаш банката след пет години?
Подмладена, иновативна. Искам другите банки да ни подражават, а не ние на тях.