новини
Интервюта
Petya Petrova Banka DSK

За неравноделния ритъм при комуникацията с хора



Петя Петрова, част от #ХоратанаБанкаДСК, споделя за страстта към комуникацията с хора, справянето с трудностите, лидерството и екипната работа в Банка ДСК.

Петя е групов мениджър в дирекция „Контактен център“. Млад, енергичен и амбициозен човек, който отговаря за ръководенето на екипите. Освен безспорен професионалист в своята област, тя впечатлява със своята позитивна нагласа, любов към народните танци и спорта.   

1. С какво се занимаваш в свободното си време?

По-голяма част от свободното ми време е посветено на народните танци. За мен те оказват позитивно въздействие върху духа и ми носят положителни емоции. Чрез тях се пренасям в друго измерение, забравям трудностите и натовареното ежедневие.
Освен народните танци се занимавам и със спорт, по-конкретно фитнес. Здравословният и активен начин на живот ме мотивират да избягвам лошите навици. Кара ме да се чувствам добре, да съм здрава и ме зарежда с положителна енергия, включително и на работното място.

2. Как избра кариерния си път?
Вече 4 години съм част от екипа на Контактния център на Банка ДСК.
Това е първата ми работа. Нямах никакъв трудов стаж и опит в банковата сфера. Попаднах на много добър и ентусиазиран екип, който ме научи и ми помогна да навляза в материята. След около година ми предложиха да заема ръководна позиция и не се поколебах. В момента съм групов мениджър в Дирекция Контактен център.

3. Как минава един твой работен ден?

Работният ден във входящата линия на Контактния център обикновено е много динамичен. Освен планираните задачи, понякога трябва да се справям с разрешаването на различни казуси, с неочаквани препятствия, възникващи в процеса на работа.
Паралелно с това работя с моя екип, които при срещането на различни случаи и  трудности, се консултират с мен. Опитвам се да развивам у тях компетенции, умения и най-вече знания за успешна работа. Освен да оказвам подкрепа на колегите, подготвям документи, разговарям с клиенти, комуникирам с тях и по имейл.

4. Какво ти носи работата в Банка ДСК?
Работата в Контактен център е изключително отговорна. Изисква да съм положителна личност и да съм мотивирана да помагам на хората (в това число клиенти и колеги) в затруднени ситуации. Когато се сблъскваш с различни хора и предизвикателства няма как да подходиш еднакво. Към всеки един трябва индивидуално отношение и това е интересното в тази професия. Именно тези аспекти от работата в Банка ДСК ми носят лично удовлетворение, утвърждават ме като професионалист и ме карат да вляза в обувките на творец, за да намеря най-правилното решение за всеки. Мотивира ме да виждам как колегите ми, съответно и аз, успяваме да разрешим проблема, а най-голямата мотивация е доволният клиент.

5. Какво за теб е успехът?
Успехът се крие в това да си постоянен. Да работиш усилено за постигане на целите си, да си всеотдаен към професията и да не се отказваш, когато си изправен пред трудности.

Още интервюта

Свържете се с екип „PR и комуникации”

chatbot icon