новини
Интервюта

Предизвикателствата, които водят до усъвършенстване


Запознайте се с Коста Костов, директор на дирекция „Бизнес развитие“ в направление „Банкиране на дребно“.

В работата си той се справя с редица ежедневни предизвикателства, които му помагат да се усъвършенства като професионалист, ръководител и личност. За времето, в което е част от екипа на Банка ДСК, Коста е един от хората, които участват в процеса на дефиниране на ценностите на обединената банка (бел. ред. след интеграцията на Банка ДСК с Експресбанк). Какво още споделя той за себе си, четете в следващите редове.

1. Опиши себе си.

Професионално се интересувам от управлението на хора, финанси, продажби, клиентско обслужване, иновации, управление на проекти - опитвам се постоянно да се развивам. Харесвам и спорта - баскетбол и тенис на корт са моите спортове. Сега през зимата един път седмично играя тенис и три-четири пъти поддържам форма с велоeргометър (колело).

2. В какво се крие балансът между работата и личния живот?

За мен балансът се крие в отдадеността и желанието да отделяш нужното време както на близките хора, така и на работата. Имам четири прекрасни момичета около себе си – съпругата ми, двете ми дъщери и малко йорки. Съпругата ми е от Полша и това придава допълнителен „цвят“ и е предизвикателство в българското ни ежедневие.  

3. Кога започна да пишеш твоята история в Банка ДСК?

В банката съм повече от 3 години и от ден на ден работата все повече ми харесва.

4. Какво те мотивира да се включиш в новата комуникационна кампания за HR проектите на банката, чиито лица са наши колеги?

Завладя ме идеята ние сами да формулираме ценностите, които изповядваме в банката, и след това да станем техни посланици. Считам, че тези ценности – отговорност, признателност, работа в екип, фокус върху клиента – са моето разбиране за правилно поведение и ми помагат в работата и отношенията с колегите. Бях един от участниците в процеса по определяне им в екип от над 60 мениджъри. Имах щастието да участвам в представяне на видео за една от тях - признателността. Обикновено при управлението на хора действаме подсъзнателно, а не преднамерено. И аз не съм изключение. Признателността ми е в кръвта и често се уповавам на нея. Но едва след като повторих десетки пъти „едно обикновено благодаря ежедневно, навременно, за нещо свършено конкретно, дори и малко – истински мотивира хората“ осъзнах силата на признанието.   

5. Кога чувстваш удовлетворение?

Успешно свършена задача, работа, проект, съчетано с положителна обратна връзка от колеги и мениджъри над мен, са нещата, които ме карат да се чувствам истински удовлетворен. А в личен план, когато цялото семейство сме заедно, пътуваме и виждаме осъществени мечтите, свързани с децата ни.

6. Кои са силните ти страни?

Позитивен и отговорен съм, готов да науча нещо ново, което да ми помогне в работата, и да го споделя с колегите. Добре работя и в екип.

7. Какво ти носи работата в Банка ДСК?

Успехите и развитието в банката ми помагат и в личния живот. Обикновено успешният мениджър в работата (нещо, което развивам в банката) е и успешен в управлението на личните дела и в семейството. 

8. Какво би казал на всеки, който иска да кандидатства за работа в Банка ДСК?

Бих му пожелал успех и бих го уверил, че Банка ДСК е непрекъснато развиваща се компания и прекрасно място за работа,  за професионално и личностно развитие. Ще бъде посрещнат от добър екип и в програмата ни за обучение на ново постъпили ще има възможност да научи много за нашата банка, услуги, продукти и процеси.

Още интервюта

Свържете се с екип „PR и комуникации”

chatbot icon