Представяме Ви Даниел Димитров, експерт „Приложно програмиране“
С какво обичате да се занимавате в свободното си време? Какви са вашите хобита и интереси?
Софтуерен разработчик съм и по професия, но и по душа, тъй като и в свободното си време продължавам да се занимавам с компютри, програмирайки неща за лична употреба. Геймингът е друга моя страст. Също така обичам да се отдавам на дълги преходи в планината и да карам ски.
От колко време работите в Банка ДСК и защо решихте за започнете работа тук?
Кандидатствах в Банка ДСК на шега. Изпратих CV и след поредица от интервюта станах част от екипа на дирекция „Разработка на приложения“ с работни езици C# и SQL, малък опит и огромно желание да уча и да се развивам. Това беше преди три години и половина, когато от банката ми гласуваха доверие, че ще се справя с предизвикателствата на разработката на софтуер, както и с отговорностите на работа в банкова институция. Първите шест месеца бяха много трудни с много нови предизвикателства, но успях да оправдая гласуваното ми доверие.
Какво ви вдъхновява и мотивира в ежедневната Ви работа?
Това, което силно ме мотивира и до днес, е търсенето на решения на бизнес и технически проблеми. Програмните продукти, които създавам, се използват основно за автоматизиране на различни банкови процеси, улесняват работата на колегите и спестяват време на клиентите на банката. В Банка ДСК се запознах с различни програмни инструменти и нови технологии, както CRM системата или системата за електронно подписване, върху които и в момента работим. Станах част от много добър и сплотен екип и ежедневно черпя от големия опит на колегите. Сега вече аз самият имам възможност да споделям знанията си с новите попълнения в екипа ни. Банковият пазар е много динамичен и през последните десетилетия банките са се превърнали от части в софтуерни компании, предлагащи все повече онлайн услуги и За да останат конкурентни, банките трябва постоянно да имплементират нови технологии.
Как виждате професионалното си развитие в Банка ДСК през следващата година?
През идните години има още много какво да науча от работата си в ДСК и да се запозная с тези нови технологии, които ще продължат да улесняват служителите и да предлагат по-добри услуги на клиентите.