новини
Интервюта
HHristov

Съвременният професионалист – проактивен, креативен и отдаден на значими каузи


www.karieri.bg 16 Юли 2020

Христо Христов, експерт "Бизнес развитие" в управление "Електронни продажби и развитие", за динамиката, възможностите и екипната работа в Банка ДСК

Христо Христов е експерт "Бизнес развитие" в управление "Електронни продажби и развитие" в Банка ДСК и е част от екипа, който отговаря за разработките на онлайн банкирането и мобилните приложения. Освен с безспорен професионализъм и изключителна експертиза той впечатлява със своя оптимизъм, целеустременост и с умението си да съчетава и развива разнородните си интереси в областта на технологиите, доброволчеството, маратонското бягане, готвенето и др.

С какво обичате да се занимавате в свободното си време? Какви са Вашите хобита и интереси?

- Като привърженик на активния начин на живот прекарвам свободното си време в движение - в компанията на приятели, на колело, бягайки на дълги дистанции или просто бързащ по задачи из града. През миналата година успях да пробягам и първите си планински и шосейни полумаратони на дистанция от 21 км.
Още от студентските си години се включвам в дейността на различни организации, работещи в обществена полза. Помагам за развитието на техните социални проекти, основно свързани с международни обмени, кариерно ориентиране на ученици, онлайн услуги за хора със слухови затруднения, спортни събития за хора с различни възможности, повишаване на грамотността на деца в неравностойно положение. Това са деца, лишени от родителска грижа, и непридружени деца, настанени в специализирани бежански лагери,
От няколко години съм активен участник в дейността на Фондация "Сошъл Фючър", която помага на хора с различни възможности да развиват своите знания и умения и да намерят професионална реализация на пазара на труда. Към момента сме помогнали на над 300 души да започнат работа в български и международни компании.

От колко време работите в Банка ДСК и защо решихте да започнете работа тук?

- В Банка ДСК работя от 4 години. След като завърших магистратура по "Технологично предприемачество и иновации" в УниБИТ, търсех място, на което да придобия практически опит и да развивам уменията си. Тогава получих шанса да започна работа в Банка ДСК, която ми предостави много нови възможност за усъвършенстване и придобиване на знания за развитие на дигитални продукти и услуги.
Решението ми се оказа правилно. Присъединих се към много добър екип от професионалисти и то в период на динамична дигитална трансформация на банката. Така само за 4 години натрупах ценен опит в разработването и внедряването на иновативни функционалности и услуги в интернет банкирането и мобилните приложения на банката.

Какво Ви вдъхновява и мотивира в ежедневната Ви работа?

- Всеки работен ден е различен сам по себе си. В дирекция "Електронно банкиране и социални медии" се занимавам с развитието на електронните канали на банката, като основен фокус в моята работа са мобилните приложения, а също така взимам участие и в различни маркетингови активности. Харесвам работата си, защото е динамична и ме въвлича постоянно в нови проекти. А това ми дава възможност да познавам тенденциите на пазара и да се усъвършенствам непрекъснато във финансово-технологичната сфера.
Едни от последните разработки на екипа ни са внедряването на тоукън-мобилно приложение DSK mToken за индивидуални и бизнес клиенти, иновативната услуга "Бърза справка", новият дизайн на мобилното банкиране DSK Smart и много други.
Банка ДСК спокойно може да се похвали с ново мобилно приложение, разработено спрямо последните тенденции в дизайна, с интуитивна навигация и постоянно увеличаващи се функционалности. Сега работим върху ново мобилно приложение за ежедневно банкиране и за бизнес клиентите ни.

Как виждате професионалното си развитие в Банка ДСК през следващата година?

- Очаквам 2021 г. да бъде много динамична и изпълнена с нови предизвикателства, такива са очакванията ми и за следващите години. Все повече ще се засилва ролята на дигиталните услуги и нуждата от интернет и мобилно банкиране с високо качество и много възможности. След обединението на Банка ДСК с Експресбанк и факта, че вече обслужваме близо 2.5 милиона клиенти, както и в следствие на новото "нормално", породено от пандемията от COVID-19, отчитаме значителен ръст в използването на дигиталните ни услуги. Вярвам, че хората ще продължат да търсят и разучават възможностите, които може да им даде онлайн пространството, за да оптимизират свободното си време.
От друга страна, и обединението на двете банки само по себе си също води до повишаване на очакванията на клиентите ни към предлаганите електронни услуги. Съвсем скоро ще зарадваме потребителите на мобилното и интернет банкирането ни с много нови разработки.

Още интервюта

Свържете се с екип „PR и комуникации”

chatbot icon