Удовлетворението от това да радваш другите
За удовлетворението от добре свършената работа ни разказва Гергана Дочева – мениджър връзка с клиенти Частно банкиране. Или иначе казано, тя се занимава с това да намира решение как да отговори на желанията и нуждите на клиентите на банката. Освен с отдаденост и професионализъм, Гергана впечатлява и с харизма и умение да усеща спецификите на всеки човек.
С какво се занимаваш в свободното си време?
В свободното ми време се занимавам с изработка на ръчно направени подаръци за различни поводи. Най-любимо ми е да правя чаши за кафе/чай, декорирани с полимерна глина. Изработвам ги съобразно характера, визията или хобитата на хората, за които са предназначени. Винаги съм обичала да работя с ръцете си и да създавам от „нищо-нещо“. Направата на чашите ме кара да опозная по-отблизо човекa, за когото са предназначени, като се старая максимално да се доближа до неговата индивидуалност. Така всяка една направена чаша за мен е като едно ново запознанство. Скоро направих една такава за колега от Банка ДСК, който се премести да живее.
Как избра кариерния си път?
Кариерният си път избрах съвсем случайно, без да съм искала непременно да работя в банковата сфера. Преди седем години отидох на интервю за работа по обява и след около месец започнах работа в Център „Частно банкиране“ Бургас с идеята, че ще работя на едно малко по-различно място от общоприетите банкови офиси. И наистина се оказа така! Попаднах на страхотен екип с изключително слънчеви и всеотдайни колеги, като с някои от тях сме приятели и извън банката.
Как минава един твой работен ден?
Работният ми ден минава доста динамично, тъй като отговарям за голям брой клиенти. По-голямата част от деня прекарвам в срещи с тях и обсъждане на варианти коя услуга или продукт отговаря най-добре на нуждите им.
Какво ти носи работата в Банка ДСК?
Аз съм човек, който обича предизвикателствата, да се гмуркам в нови и непознати за мен дълбини, а работата ми много често е свързана именно с това. Срещам се с непознати за мен хора и опознавайки ги, се опитвам да намеря продукт или услуга, с които максимално да удовлетворя техните изисквания. Така всеки ден научавам нещо ново и усъвършенствам себе си, а това ми носи голямо удовлетворение, както в професионален, така и в личен план.
Какво за теб е успехът?
Най-големият успех за мен е, когато виждам благодарността в очите на клиентите. Това е знакът, че благодарение на моите положени усилия и това, че влагам цялото си сърце в работата, успявам.