Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Координатор автопарк, София
Централно управление
Основни задължения:
- Координира и администрира нуждите от транспортни услуги на Банка ДСК;
- Осъществява контрол по състоянието на собствения и наетия служебен автопарк;
- Контролира, координира и администрира процеса на месечното отчитане на транспортните услуги в Банката;
- Изпълнява организационна дейност относно заявки, свързани с транспортни услуги към Банката;
- Отговаря за процеса при управление и администриране на договори, свързани със служебния и алтернативен транспорт, както и дейности по тяхното ежемесечно отчитане;
Изисквания за заемане на длъжността:
- Добра компютърна грамотност;
- Добри умения за работа Microsoft Office;
- Добри комуникационни умения;
- Владеене на английски език – писмено и говоримо е предимство;
- Аналитично мислене е предимство.
Ние предлагаме:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв. на месец;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
- Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
- Преференциални условия за “Мултиспорт” / “КуулФит” карта;
- Отстъпки в редица големи компании;
- Вътрешни обучения и академии;
- Бонус „Препоръчай приятел“
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати