обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Консултант обслужване на клиенти – Спестовни и инвестиционни продукти в Контактен Център

София

Основни задължения:

  • Приемане на входящи обаждания от клиентите на Банка ДСК и им оказваш съдействие по различни въпроси за спестовни и инвестиционни продукти;
  • Отговаряне на запитвания, получени по електронна поща;
  • Събиране и обобщаване обратната връзка на клиентите;
  • Активно участие в комуникацията с колеги, осигурявайки коректна и компетентна обратна връзка;
  • Прилагане знанията и уменията в ежедневната работа;

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно или висше;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
  • Търговски усет и желание за развитие;
  • Опит с инвестиционни и пенсионни продукти.

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, спрямо отработеното врене;
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • MultiSport или CoolFit карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon