Стани служител на Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Консултант обслужване на клиенти – Спестовни и инвестиционни продукти в Контактен Център

София

Основни задължения:

  • Приемане на входящи обаждания от клиентите на Банка ДСК и им оказваш съдействие по различни въпроси за спестовни и инвестиционни продукти;
  • Отговаряне на запитвания, получени по електронна поща;
  • Събиране и обобщаване обратната връзка на клиентите;
  • Активно участие в комуникацията с колеги, осигурявайки коректна и компетентна обратна връзка;
  • Прилагане знанията и уменията в ежедневната работа;

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно или висше;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
  • Търговски усет и желание за развитие;
  • Опит с инвестиционни и пенсионни продукти.

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, спрямо отработеното врене;
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • MultiSport или CoolFit карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO), Sofia

We are seeking a highly motivated, technically savvy and with attention to details professional to join DSK Bank’s Risk Division as Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO). As one of the largest and most reputable financial institutions in Bulgaria and part of the OTP Group, DSK Bank is committed to maintain the highest standards of risk management, governance, and regulatory compliance. The Risk Division plays a central role in safeguarding the bank’s stability, ensuring prudent risk-taking, and supporting strategic business decisions through robust risk analysis and oversight. 

This position is key to the smooth and efficient functioning of the CRO’s office and involves direct contribution for a wide range of strategic and operational activities.

Intern in Corporate Cash management solutions, Sofia

Head office

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon