обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Консултант в Контактен център - Враца

Враца

Основни задължения:

  • Оказваш висококачествено обслужване на клиентите през различни канали;
  • Предлагаш най-подходящите за клиентите продукти;
  • Предоставяш навременна обратна връзка и споделяш открито идеите си;
  • Участваш активно в комуникацията с колеги;
  • Прилагаш знанията и уменията си за разрешаване на казуси;
  • Работиш на гъвкаво работно време (24/7);
  • Ежедневно използваш набор от инструменти за обработка на клиентски запитвания.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно или висше;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
  • Търговски усет и желание за развитие;
  • Опитът в банка е предимство;

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, правопропорционално на отработеното време;
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас;

Необходими документи за кандидатстване:

  • Автобиография/ CV с актуална снимка
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Operational Risk (Chief) Expert, Sofia

Head office

(Chief) Expert in Fraud Risk Management Department, Sofia

The position is part of DSK Group second line of defense (2LoD).
It is within the Non-financial Risk Management Directorate and belongs to the Risk Function of Risk Management Division HO, Sofia, DSK Bank, under the responsibility of the Chief Risk Officer. The scope of responsibility of the unit is Credit Fraud Risk Management in both Retail and Non-Retail segments.

Specialist monitoring development, Varna

Head office, Varna

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon