
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Регионален мениджър Малък бизнес Пловдив
Малък бизнес Пловдив
Основни задължения:
Лидерство
• Подпомагане въвеждането и приемането на промени чрез прозрачна комуникация.
• Задаване и поддържане на еднакви стандарти в отношението си с всички служители.
Фокус върху клиента
• Организиране и активно участие в процеса по привличането на нови клиенти Малък бизнес, развитието на взаимоотношенията и задържане на съществуващите.
• Изграждане на дългосрочни взаимоотношенията с бизнес клиенти, нови и настоящи.
• Въвеждане и контрол по прилагане на зададените стандарти.
Развитие на хора и екипи
• Отговаря за развитието на хората и повишаването на техните компетенции.
• Изграждане на среда на подкрепа и взаимопомощ, мотивира екипната работа.
Управление на представянето
• Отговаря за представянето и постигнатите резултати на Бизнес зоната Малък бизнес Пловдив.
• Комуникиране на приоритетите и задаване на ясна посока на работа в екипа.
• Създаване на ясен план за действие за изпълнение на заложените бизнес цели.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образователно-квалификационна степен – минимум „магистър”.
• Доказан ръководен опит и лидерски умения. Отлични комуникативни умения за водене на преговори.
• Трудов опит в областта на финансите мин. 5 (пет) год., от които поне 3 (три) години в банковата система.
• Много добро познаване на бизнес средата в регион Пловдив.
• Психическа и поведенческа стабилност при стрес.
• Аналитично мислене.
• Отлична компютърна грамотност.
Предимства:
• Трудов стаж в областта на кредитирането на бизнес клиенти.
• Ползването на английски език.
• Активното управление на автомобил кат. В.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност.
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец.
- Бонусна система.
- Допълнително здравно осигуряване.
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране.
- Мултиспорт карта на преференциални цени.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Operational Risk (Chief) Expert, Sofia
Head office
(Chief) Expert in Fraud Risk Management Department, Sofia
The position is part of DSK Group second line of defense (2LoD).
It is within the Non-financial Risk Management Directorate and belongs to the Risk Function of Risk Management Division HO, Sofia, DSK Bank, under the responsibility of the Chief Risk Officer. The scope of responsibility of the unit is Credit Fraud Risk Management in both Retail and Non-Retail segments.
Specialist monitoring development, Varna
Head office, Varna
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати