
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Консултант обслужване на клиенти – Спестовни и инвестиционни продукти в Контактен Център
София
Основни задължения:
- Приемане на входящи обаждания от клиентите на Банка ДСК и им оказваш съдействие по различни въпроси за спестовни и инвестиционни продукти;
- Отговаряне на запитвания, получени по електронна поща;
- Събиране и обобщаване обратната връзка на клиентите;
- Активно участие в комуникацията с колеги, осигурявайки коректна и компетентна обратна връзка;
- Прилагане знанията и уменията в ежедневната работа;
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно или висше;
- Добра компютърна грамотност;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
- Търговски усет и желание за развитие;
- Опит с инвестиционни и пенсионни продукти.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, спрямо отработеното врене;
- Бонусна система за допълнително възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- MultiSport или CoolFit карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Необходими документи за кандидатстване:
- Автобиография
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати