Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Експерт Сетълмент и Бек офис, София
Централно управление
Основни задължения:
• Изпълнява дейности по равняване на счетоводни сметки и извършва счетоводни операции, свързани с картови трансакции и техния сетълмент, както и със снабдяване на АТМ устройства. Осъществява последващ счетоводен контрол;
• Оказва съдействие при разглеждане и разрешаване на възражения от клиенти, свързани с осъществени на АТМ устройства на Банката картови трансакции;
• Комуникира с други звена в Банката във връзка с оперативната работа и оказва помощ при решаването на възникнали проблеми, свързани с дейността на отдела;
• Участва в разработването на вътрешни нормативни актове, регламентиращи организацията по равняване на картови трансакции и техния сетълмент;
• Изготвя справки и отчети, свързани с дейността на екипа;
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование – Висше;
• Образователно-квалификационна степен „бакалавър”;
• Отлична компютърна грамотност;
• Добри познания в Excel се считат за предимство;
• Професионален опит в сферата на електронните разплащания се счита за предимство;
• Опит в областта на картовите операции, клиринг и сетълмент на картови трансакции, както и счетоводни познания и опит се считат за голямо предимство;
• Умение за работа с крайни срокове, последователност, фокус към детайла и аналитично мислене – ще Ви помогнат да бъдете успешни на тази позиция;
• Умения за работа в екип и добри комуникативни способности.
Ние предлагаме:
• Отлична възможност за кариерно развитие в една от водещите банки в България;
• Добра работна среда, в която се насърчава екипната работа;
• Интересна и предизвикателна роля, която ще спомогне за Вашето професионално развитие;
• Стимулираща бонус схема, обвързана с положените усилия и постигнати резултати;
• Карта Мултиспорт на преференциална цена;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Месечни ваучъри за храна в размер на 200 лева;
• Ползване на банкови продукти и услуги без такса или с отстъпка, включително ипотечни кредити за служители с преференциална лихва;
• 20+5 дни платен годишен отпуск;
• И най-важното – възможност да работите с и да се учите от едни от най-добрите професионалисти в своята област.
Контакт ще бъде установен с кандидатите, одобрени по документи. Предоставените от Вас данни ще бъдат разгледани конфиденциално във връзка с осъществяване на настоящия подбор и няма да бъдат разпространявани под каквато и да е форма.
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Експерт Сетълмент и Бек офис, София
Централно управление
Експерт Картови операции, София
Head office
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати