обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Консултант обслужване на клиенти - изходящи обаждания - Контактен Център

Централно управление 

Основни задължения:

  • Изходящи обаждания към клиенти с цел продажба на финансови продукти и услуги;
  • Изпълнение на заложените цели;
  • Координация между клиенти и различни звена в Банката;
  • Помощ за клиенти при използване на продукти и услуги на Банката;
  • Консултиране на настоящи и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно/висше;
  • Професионален опит: трудов стаж в кол-център е предимство;
  • Опит при продажби по телефон е предимство;
  • Опит във финансова институция е предимство;
  • Отлични продажбени умения;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Ясна дикция.

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, правопропорционално на отработеното време
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение
  • Допълнително здравно осигуряванe
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
  • Мулти спорт карта на преференциални цени
  • 20+5 дни платен годишен отпуск
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас

Необходими документи за кандидатстване:

  • Професионална автобиография /CV с актуална снимка
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon