![обяви за работа Банка ДСК обяви за работа Банка ДСК](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Консултант обслужване на клиенти - изходящи обаждания - Контактен Център
Централно управление
Основни задължения:
- Изходящи обаждания към клиенти с цел продажба на финансови продукти и услуги;
- Изпълнение на заложените цели;
- Координация между клиенти и различни звена в Банката;
- Помощ за клиенти при използване на продукти и услуги на Банката;
- Консултиране на настоящи и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно/висше;
- Професионален опит: трудов стаж в кол-център е предимство;
- Опит при продажби по телефон е предимство;
- Опит във финансова институция е предимство;
- Отлични продажбени умения;
- Добра компютърна грамотност;
- Ясна дикция.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, правопропорционално на отработеното време
- Бонусна система за допълнително възнаграждение
- Допълнително здравно осигуряванe
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
- 20+5 дни платен годишен отпуск
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас
Необходими документи за кандидатстване:
- Професионална автобиография /CV с актуална снимка
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Свържете се с нас
![Call center Call center](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/call-center.png)
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
![012 012](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/012.png)
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати