обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Оператор към Дирекция Контактен център - Враца

Централно управление

Основни задължения:

  • Приемаш входящи обаждания от клиентите на Банка ДСК;
  • Оказваш съдействие на клиентите при работа с електронните канали на Банка ДСК;
  • Съдействаш на клиентите при работа с банкови карти (блокиране, раз-блокиране и др.);
  • Консултираш настоящите и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно или висше;
  • Опит във финансовата сфера ще се счита за предимство;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на чужд език ще се счита за предимство;
  • Добри комуникативни умения и способности за работа в екип.

Ние предлагаме:

  • Идеална възможност за професионално и кариерно развитие във водеща финансова институция. Лидер на пазара в услугите – Банкиране на дребно;
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение;
  • Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец!
  • Промоционални цени за ползване на карти MultiSport, Wellness програма, Програма за намаления и отстъпки в търговската мрежа
  • 20+2 дни платен годишен отпуск
  • Гъвкав режим на работа - на смени, които ти позволяват да се развиваш и да комбинираш заниманията си
  • Преференции при ползване на банкови продукти

Необходими документи за кандидатстване:

  • Професионална автобиография /CV/ на български език с актуална снимка
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Power Platform Application Developer, Sofia

Head office

Head of Customer Data Quality, Sofia

Head office

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon