карта Visa Infinite

Visa Infinite

Visa Infinite е кредитна карта от най-висок клас предназначена за клиенти, които ценят свободното си време и държат да получават първокласно обслужване.

Visa Infinite


Вашите предимства (only for admin)

Вашите предимства:

  • Ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, рент-а-кар услуги и други;

  • Личен асистент 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата чрез ексклузивната програма Visa Concierge 24;

  • Високи лимити по всяко време и навсякъде;

  • Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;

  • По желание - издаване на допълнителни карти на Вас или посочено от Вас пълнолетно лице;

  • Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ с покритие до 40 000 EUR;

  • Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на Вашата карта;

  • Безплатни SMS известия при извършване на транзакции и за дължима сума за револвиране;

  • Платен достъп до VIP салони на летища с услугата LoungeKey по Платинени кредитни карти Visa;

  • Безплатна Priority Pass карта, която Ви осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят и ви дава възможност да се насладите на заслужен комфорт и удобство преди всеки полет;

  • Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или IOS;

  • Участие в програма за лоялност Merci, чрез която се възползвате от специални предложения и намаления

     

Какво представлява застраховката „Помощ при пътуване“?

Застраховка "Помощ при пътуване" Ви осигурява денонощен асистанс на български език при нужда от спешна медицинска помощ в чужбина с мрежа от партньорски клиники навсякъде по света. Застраховката носи множество предимства, като 24/7 денонощна асистанс услуга в цял свят при злополука и внезапно заболяване по време на Вашето пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и др. Можете да се запознаете с условията на застраховка "Помощ при пътуване" тук.

Какво представлява Priority Pass картата?

Заедно с Вашата платинена кредитна карта Вие получавате безплатно и Priority Pass карта, която Ви осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят. Цената на всяко посещение се удържа впоследствие от сметката, към която е издадена платинената Ви кредитна карта. Подробна информация за салоните, участващи в програмата, можете да намерите в Priority Pass каталога, който ще получите заедно с Вашата карта, както и на интернет страницата www.prioritypass.com. За достъп до персоналната Ви информация в страницата е необходимо да въведете номера на Вашата Priority Pass картa. Можете да се запознаете с условията за ползване на карта Priority Pass тук.

Какво представлява услугата Visa Concierge?

Чрез услугата Visa Concierge професионалните асистенти на Visa са на Ваше разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за да Ви осигурят неограничени привилегии навсякъде по света. Само с едно обаждане получавате онлайн достъп до ексклузивни оферти, екстри при настаняване в хотели, отстъпки в ресторанти и търговски обекти в страната и чужбина.

Обслужване

Обслужване

Лимити за трансакции

 Лимити за трансакцииЛимити по Общи условияМаксимална стойност за договаряне на индивидуални лимитиМаксимална стойност за еднократно увеличаване на лимити

24-часов лимит за теглене на суми в брой

 5 000 лева/валутна равностойност

9 775 лева/валутна
равностойност

10 000 лева/валутна
равностойност

24-часов лимит за плащане при търговец

25 000 лева/валутна равностойност

25 000 лева/ валутна равностойност

25 000 лева/ валутна равностойност 

Общ 24-часов лимит

30 000 лева/ валутна равностойност

30 000 лева/ валутна равностойност

30 000 лева/ валутна равностойност

Лихвен процент

 ВариантBGN

Стандартен променлив лихвен процент

 13,00%

Лихвен процент при обезпечение залог на влог/ депозит в БДСК

12.95%

Бонус при погасяване на цялата дължима сума за
отчетен период

Без лихва върху сумите за покупка на стоки на ПОС на търговец

Бонуси

Бонуси

Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК

  • Отстъпката Money-back е в размер на 1% и се прилага по кредитни карти за сумите на транзакциите, извършени на ПОС на търговец в страната и чужбина на клиентите, включително допълнителните карти, издадени към тях.

  • Отстъпката се изплаща от Банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева

  • Независимо от валутата на картата, отстъпката Money-back се изплаща, а общата сума на транзакциите се отчита в лева.

  • Ако клиентът има повече от една кредитна карта, отстъпката Money-back се изплаща по тази кредитна карта, която е с по-малка наличност към датата на изплащане. При изплащане на суми по валутни сметки (в евро или щ. долари), за превалутиране на сумата се използва фиксингът на Банката за съответната валута в деня на изплащането.

  • Отстъпката Money-back не се изплаща на клиенти с кредитни карти, които към момента на изплащане на сумите, са с 4-то или 5-то поредно закъснение на плащане на минималната сума за револвиране; при настъпване на изискуемост на кредит, отпуснат по кредитна карта; както и в случаите на прекратен Договор за кредитна карта.

  • Не се изплащат суми за транзакции в Интернет сайтове за залагания и за захранване на микросметки, както и за транзакции, свързани с хазартни игри, залагания, покупка на чипове, валута, акции и други парични и финансови инструменти.

  • Банката има право да откаже изплащането на отстъпка Money-back на даден клиент в случай на установена злоупотреба с кредитната му карта.

  • Кредитни карти по пакети „Частно банкиране” получават отстъпка Money-back в съответствие с условията на пакети „Частно банкиране”.

Бонус при възстановяване на цялата дължима сума

Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасите цялото си задължение, Вие не дължите лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или Интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.

Документи

Документи

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Всеки месец на избраната от Вас падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесете за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума Вие револвирате (възстановявате) част от изразходвания кредитен лимит.

Обърнете внимание: Вие разполагате с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесете минималната сума за револвиране или да възстановите цялото си задължение.

Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научавате:

  • минимална сума за револвиране
  • датата, до която трябва да внесете
  • целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.

За Ваше улеснение Ви предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното Ви извлечение:

  • във всеки офис на Банка ДСК
  • чрез електронното банкиране ДСК Директ
  • на хартиено извлечение, което получавате на посочен от Вас адрес. Важно е да знаете, че при неточен адрес или при промяна, Банкатa не е в състояние да достави извлечението Ви.

За ваше улеснение ние Ви предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата Ви. Вие можете да внесете минималната сума за револвиране:

  • във всеки офис на Банка ДСК
  • чрез превод по сметката на кредитната Ви карта – през ДСК Директ, в офис на Банката или чрез външен превод
  • чрез мобилно банкиране - DSK Smart
  • на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна
  • автоматично от посочена от Вас сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна

Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получите още:

  • във всеки офис на Банка ДСК
  • чрез електронното банкиране ДСК Директ
  • чрез безплатен SMS на посочен от Вас мобилен телефон
  • чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).

Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:

Самостоятелно:

  • Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“

    Как да блокирам картата си

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.

    Блокирай своята кредитна или дебитна карта

Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта

Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:

Самостоятелно:

  • Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“

    Как да активирам блокирана карта

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.

    Активирам блокираната си карта

Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.

Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:

Самостоятелно:

 

  • Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:

  • - Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.


    How to reissue my debit/credit card

    - Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

    Reissue bank card

     

    Преиздаване на банкова карта



Със съдействие на служител на Банка ДСК:

  • По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
  • В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.

Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация (офис на Банка ДСК или на адрес). 

За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.

За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.

Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.


Превключване към висок контраст
Промяна размера на съдържанието