![карта Visa Infinite карта Visa Infinite](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Visa Infinite
Visa Infinite е кредитна карта от най-висок клас предназначена за клиенти, които ценят свободното си време и държат да получават първокласно обслужване.
![Visa Infinite Visa Infinite](/images/default-source/individual-clients/visa-infinite.png)
Предимствата за теб:
Ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, рент-а-кар услуги и други;
Личен асистент 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата чрез ексклузивната програма Visa Concierge 24;
Високи лимити по всяко време и навсякъде;
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;
Възможност за избор на карта в една от трите валути - лева, евро, щатски долари;
По желание - издаване на допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице;
Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ с покритие до 40 000 EUR;
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на твоята карта;
Безплатни SMS известия при извършване на транзакции и за дължима сума за револвиране;
Платен достъп до VIP салони на летища с услугата LoungeKey по Платинени кредитни карти Visa;
Безплатна Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят и ти дава възможност да се насладиш на заслужен комфорт и удобство преди всеки полет;
Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или IOS
Какво представлява застраховката „Помощ при пътуване“?
Застраховка "Помощ при пътуване" ти осигурява денонощен асистанс на български език при нужда от спешна медицинска помощ в чужбина с мрежа от партньорски клиники навсякъде по света. Застраховката носи множество предимства, като 24/7 денонощна асистанс услуга в цял свят при злополука и внезапно заболяване по време на твоето пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и др. Можеш да се запознаете с условията на застраховка "Помощ при пътуване" тук.
Какво представлява Priority Pass картата?
Заедно с твоята платинена кредитна карта получаваш безплатно и Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят. Цената на всяко посещение се удържа впоследствие от сметката, към която е издадена платинената ти кредитна карта. Подробна информация за салоните, участващи в програмата, може да намериш в Priority Pass каталога, който ще получиш заедно с твоята карта, както и на интернет страницата www.prioritypass.com. За достъп до персоналната ти информация в страницата е необходимо да въведеш номера на Priority Pass картaта си. Можеш да се запознаеш с условията за ползване на карта Priority Pass тук.
Какво представлява услугата Visa Concierge?
Чрез услугата Visa Concierge професионалните асистенти на Visa са на твое разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за да ти осигурят неограничени привилегии навсякъде по света. Само с едно обаждане получаваш онлайн достъп до ексклузивни оферти, екстри при настаняване в хотели, отстъпки в ресторанти и търговски обекти в страната и чужбина.
Обслужване
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката .
Бонуси
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
- Кредитна карта Visa Infinite ти носи 1% Money-back. Това означава, че за всяка покупка в страната и чужбина с твоята карта, ние ти връщаме 1% от сумата, която си похарчил.
- Отстъпката се изплаща от банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева на клиент. Виж повече за програмата ТУК.
Бонус при възстановяване на цялата дължима сума
Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасиш цялото си задължение, не дължиш лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или Интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на "Банка ДСК" АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Условия при използване на Priority Pass
.PDF file
-
Условия при използване на застраховката „Помощ при пътуване”
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
-
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- на хартиено извлечение, което получаваш на посочен от теб адрес. Важно е да знаеш, че при неточен адрес или при промяна, банкатa не е в състояние да достави извлечението.
За твое улеснение ние предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от теб мобилен телефон;
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да блокираш временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложениеDSK Smart: влез в меню „Карти“ - натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Блокирай временно“.
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликни върху „Блокирай“. Потвърди, че желаеш временно да блокираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да блокираш временно картата.
Можеш отново да активираш картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влез в меню „Карти“ – натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“, от бутоните срещу името на картата кликни върху „Активирай“. Потвърди, че желаеш да активираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да активираш блокираната си карта.
Можеш да преиздадеш изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата ти вече е временно блокирана, от бутоните срещу името ѝ кликни върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
- Ако картата ти е активна, кликни върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да преиздадеш твоята карта. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да преиздадеш картата си. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Ако картата ти вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакаш новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от теб локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокираш временно твоята карта, виж отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадеш твоята карта, виж отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посети удобен за теб офис на Банка ДСК. Представи новия си документ за самоличност и заяви, че желаеш твоята карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Избери как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.