
Visa Infinite
Visa Infinite е кредитна карта от най-висок клас предназначена за клиенти, които ценят свободното си време и държат да получават първокласно обслужване.

Предимствата за теб:
Ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, рент-а-кар услуги и други;
Личен асистент 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата чрез ексклузивната програма Visa Concierge 24;
Високи лимити по всяко време и навсякъде;
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;
Възможност за избор на карта в една от трите валути - лева, евро, щатски долари;
По желание - издаване на допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице;
Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ с покритие до 40 000 EUR;
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на твоята карта;
Безплатни SMS известия при извършване на транзакции и за дължима сума за револвиране;
Платен достъп до VIP салони на летища с услугата LoungeKey по Платинени кредитни карти Visa;
Безплатна Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят и ти дава възможност да се насладиш на заслужен комфорт и удобство преди всеки полет;
Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или IOS
Какво представлява застраховката „Помощ при пътуване“?
Застраховка "Помощ при пътуване" ти осигурява денонощен асистанс на български език при нужда от спешна медицинска помощ в чужбина с мрежа от партньорски клиники навсякъде по света. Застраховката носи множество предимства, като 24/7 денонощна асистанс услуга в цял свят при злополука и внезапно заболяване по време на твоето пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и др. Можеш да се запознаете с условията на застраховка "Помощ при пътуване" тук.
Какво представлява Priority Pass картата?
Заедно с твоята платинена кредитна карта получаваш безплатно и Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят. Цената на всяко посещение се удържа впоследствие от сметката, към която е издадена платинената ти кредитна карта. Подробна информация за салоните, участващи в програмата, може да намериш в Priority Pass каталога, който ще получиш заедно с твоята карта, както и на интернет страницата www.prioritypass.com. За достъп до персоналната ти информация в страницата е необходимо да въведеш номера на Priority Pass картaта си. Можеш да се запознаеш с условията за ползване на карта Priority Pass тук.
Какво представлява услугата Visa Concierge?
Чрез услугата Visa Concierge професионалните асистенти на Visa са на твое разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за да ти осигурят неограничени привилегии навсякъде по света. Само с едно обаждане получаваш онлайн достъп до ексклузивни оферти, екстри при настаняване в хотели, отстъпки в ресторанти и търговски обекти в страната и чужбина.
Обслужване
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката .
Бонуси
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
- Кредитна карта Visa Infinite ти носи 1% Money-back. Това означава, че за всяка покупка в страната и чужбина с твоята карта, ние ти връщаме 1% от сумата, която си похарчил.
- Отстъпката се изплаща от банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева на клиент. Виж повече за програмата ТУК.
Бонус при възстановяване на цялата дължима сума
Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасиш цялото си задължение, не дължиш лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или Интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.
Документи
-
Лихвени проценти, формирани на база РЛП
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на „Банка ДСК“ АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Условия при използване на Priority Pass
.PDF file
-
Условия при използване на застраховката „Помощ при пътуване”
.PDF file
-
Брошура на Европейската Комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от Вас падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесете за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума Вие револвирате (възстановявате) част от изразходвания кредитен лимит.
Обърнете внимание: Вие разполагате с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесете минималната сума за револвиране или да възстановите цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научавате:
- минимална сума за револвиране
- датата, до която трябва да внесете
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За Ваше улеснение Ви предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното Ви извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез електронното банкиране ДСК Директ
- на хартиено извлечение, което получавате на посочен от Вас адрес. Важно е да знаете, че при неточен адрес или при промяна, Банкатa не е в състояние да достави извлечението Ви.
За ваше улеснение ние Ви предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата Ви. Вие можете да внесете минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез превод по сметката на кредитната Ви карта – през ДСК Директ, в офис на Банката или чрез външен превод
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна
- автоматично от посочена от Вас сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получите още:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез електронното банкиране ДСК Директ
- чрез безплатен SMS на посочен от Вас мобилен телефон
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта
Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.
Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
- Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.