Кандидатстване за стаж

ТИ СИ на(п)ред!

Стартирай кариерата си в Банка ДСК

Обмисляш да стартираш кариерата си в Банка ДСК? Ние те очакваме и имаме редица възможности за теб!

Програмата ДСК Старт в кариерата е подходяща за млади и будни хора, които търсят не просто опит, а нови знания и мотивираща среда за своето развитие като професионалисти в областта на финансите, но и не само. Ние предоставяме възможности в ИТ сферата, правния сектор, маркетинга, човешките ресурси и др.

Това, което предлагаме, е: 

  • Платен стаж от 3 до 6 месеца, за който можеш да кандидатстваш през пролетта и есента;

  • Почасова заетост от 4 или 6 часа на ден.

Щастливи сме, че сме част от израстването на толкова млади специалисти и вярваме, че началото е много важно за всеки един от тях, затова с огромно желание се стремим да направим стажа в банката интересен и ценен за всички, които правят своите първи крачки. Мисията ни е да привличаме съвременни, модерни хора, вдъхновени да създават успеха. 

Кариера в Банка ДСК


015

 

Обучихме и продължаваме да обучаваме

НАД 100 СТУДЕНТИ

от български и международни университети

*Голяма част от тях остават част от семейството на Банка ДСК

Стажантската програма ДСК Старт в кариерата

  • Продължителност от 3 до 6 месеца през пролетта или есента;

  • Почасова заетост - 4 или 6-часов работен ден;

  • За студенти в минимум 1 курс от бакалавърската си степен на образование;

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в това число учащи във висши учебни заведения в чужбина;

  • Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;

  • Студенти, които са се дипломирали в същата година.



Те избраха да продължат кариерата си в Банка ДСК

Служители, започнали като стажанти

"Когато започнах стажа си в екипа на „Човешки ресурси“ във Варна, първоначално изпитвах несигурност дали банката е „моето място“ и дали ще пасна в огромната корпоративна структура. С течение на времето разбрах, че съм попаднала в среда, която може да ми даде много нови знания и умения. Успях да комуникирам с много и различни хора, както колеги, така и кандидати за работа, което обогати моите комуникационни умения. Ето защо с радост се впуснах в следващото предизвикателство, заемайки позицията „Консултант Привличане на таланти“ и изключително се вълнувам за това, което ми предстои!"

 Дария Великова

Партньор Стратегическо наемане на таланти


"Още от самото начало на програмата усетих подкрепата на колегите и желанието им да предадат своя опит. Ходех с огромно желание, защото се чувствах полезна. Радостна съм, че имах възможността да съм част от тази програма, благодарение на която продължих кариерното си развитие в Банка ДСК."


 


Цветослава Събева
Бизнес консултант

Разказват служители, започнали като стажанти
Разказват служители, започнали като стажанти

"Като стажант посетих три различни отдела, на три различи локации. При всички открих добре сплотени екипи, които бяха на разположение да ми помагат с изпълнението за задачите, които ми бяха възложени. Дори ръководителите и мениджърите на високи позиции, които срещнах, бяха учтиви и успяваха да заделят време да помогнат със задачата ми, било то със съвет и насока или с отделяне на по-дълго време за обяснение. Това което ми направи най-силно впечатление бе, че не бяха позитивно настроени само към мен, за да ме обучат и да дадат знание за стажа, а и помежду си. Има силно усещане за екипност и взаимопомощ между всички тях."

Момчил Колев
Специалист Връзки с корпоративни клиенти


"Имах страхотен ментор, който ме въведе в дейността на позицията ми, като винаги получавах необходимата помощ и съвети, когато имах нужда. От него, научих много и преодолях първоначалната си несигурност. Това се отнася и за целия екип на отдела, включително и на мениджъра. Всеки отделяше от своето време, за да ми обясни как правилно да изпълнявам задачите си. Смятам, че отговорността и подкрепата към един неопитен кадър, са много важна част от неговото израстване, както като личност, така и като професионалист в сферата, в която иска да се развива"

Свилена Георгиева
Младши Мениджър проекти


Разказват служители, започнали като стажанти

Стани и ти част от най-голямата банка в България!


Intern in Application administrator

Loan Platforms Department

General duties:

  • Support of Windows/Linux based applications
  • Close monitoring of Loan systems
  • Support the bussiniss needs for the Loan systems
  • Maintain applciations functionality
  • Coordination with applciation vendors
  • Schedule regualr applciation updates
  • Incident management related to payment systems
  • Investigate problems and perform root cause analysis
  • Knowledge based articles

Requirements:

  • Have English level Upper-Intermediate or higher.
  • 4th year Bachelor's degree
  • Are patinate  about - financial analyses and/or sales.

DSK Bank offers:

• Exciting role in a growing team at a successful international bank;

• Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;

• Opportunity to get valuable insights and deep understanding of banking industry and business development;

• Steep learning curve;

Paid internship for 6 hours and 6 months; 

Food vouchers;

Additional health insurance;

Multisport card; 

Documents for application:

  • CV

Intern in Process Governance and Improvement team

General duties:

  • Supporting the team in drawing process maps
  • Adding value to the process initiatives by creating the procedures
  • Contributing for the process optimization through data analysis

Requirements:

  • Analytical, with strong structured thinking and problem-solving skills
  • Proactive, curious, and able to work well in a collaborative team environment
  • Interested in process design and improvement
  • Able to work independently with a high level of attention to detail
  • Proficient in English and MS Office tools (Excel, PowerPoint, Word)

DSK Bank offers:

• Exciting role at a successful international bank;

• Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;

• Opportunity to get valuable insights and deep understanding of corporate banking and cash management;

• Steep learning curve;

• Paid internship;

• Food vouchers;

• Additional health insurance;

• Multisport card;

Program Format:

• Duration up to  6 months;

• 4 or 6 working hours per day.

Documents for application:

• CV

Intern in Business Center Varna

Corporate Banking Division

General duties:

  • Operational activities related to supporting the work in the Business Center;
  • Creating client files;
  • Searching for clients and tracking updates online or live;
  • Checking documents under AML;
  • Preparing financial information;
  • Participating in meetings with clients;
  • Calling campaigns on non-credit topics - packages, installing DSK business;
  • Promoting digital services among the Bank's non-credit clients;
  • In the medium term - working with money and serving clients;

Requirements:

  • Have English level Upper-Intermediate or higher;
  • 3rd or 4th year Bachelor's degree;
  • Are disciplined, committed to the end result, deadline and team. 

DSK Bank offers:

• Exciting role in a growing team at a successful international bank;

• Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;

• Opportunity to get valuable insights and deep understanding of banking industry and business development;

• Steep learning curve

Paid internship for 3 months and 4 hours

Food vouchers;

Additional health insurance;

Multisport card; 

Documents for application:

  • CV

Intern PowerApps Developer

Microsoft Power Platform/UiPath

General duties:

  • Assist in the design, development, and implementation of business applications using Microsoft PowerApps and the Power Platform ecosystem.
  • Support senior developers in creating responsive canvas and model-driven apps, and integrating data sources like SharePoint, Dataverse, and SQL.
  • Perform testing, debugging, and deployment activities to ensure app quality, performance, and usability.
  • Continuously enhance applications to improve user experience, automation, and process efficiency.
  • Follow best practices in Power Platform governance, solution design, and app lifecycle management.
  • Engage in continuous learning to deepen expertise in PowerApps, Power Automate, and related technologies.

Technology:

• Microsoft PowerApps (Canvas & Model-driven)
• Power Automate (Cloud flows)
• Dataverse, SharePoint, SQL
• HTML, CSS, JavaScript (for custom components)
• PowerFx, JSON

Requirements:

  • Knowledge in Computer Science, Software Engineering, or a related technical field.
  • Basic understanding of application development concepts and UI/UX design principles.
  • Familiarity with web technologies (HTML, CSS, JS).
  • Interest in low-code development, process automation, and digital transformation.
  • Good problem-solving and analytical skills to design effective app-based solutions.
  • Excellent communication and collaboration skills to work within diverse project teams.

    Benefits on your side
  • Hands-on experience with Microsoft Power Platform components (PowerApps, Power Automate, Power BI).
  • Exposure to business process automation and digital transformation projects.
  • Mentorship from experienced Power Platform and RPA professionals.

DSK Bank offers:

  • Excellent opportunities for professional and career development in one of Bulgaria’s leading banks;
  • Favorable conditions for housing and mortgage lending, as well as for bank products and services;
  • Preferences for bank products and services;
  • Preferential conditions for Multisport / CoolFit card;
  • Great location – in the heart of Sofia’s city center;
  • Discounts in various companies;

Documents for application:

  • CV

Process Management Intern in IT Services and Operations team

Sofia/ Varna

General duties:

  • Assists in the development, implementation and optimization of IT processes (e.g. incident management, change, configuration, problem management, etc.);
  • Assists in the development, implementation and optimization of reports on monitoring IT service indicators such as availability, performance, SLA, etc. in Power BI.
  • Collaborates with various IT and business teams to ensure consistency between IT services and business goals. Maintains communication between technical and business stakeholders;
  • Participates in the annual review of documentation: rules, procedures, manuals and instructions;  

Requirements:

  • Have English level Intermediate or higher.
  • 4th year Bachelor's degree, Technical university student
  • Knowledge in IT processes and management. ITIL certification is an advantage.

DSK Bank offers:

  • Exciting role in a growing team at a successful international bank;
  • Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;
  • Opportunity to get valuable insights and deep understanding of banking industry and IT management;
  • Steep learning curve
  • Paid internship;
  • Food vouchers;
  • Additional health insurance;
  • Multisport card; 

Documents for application:

  • CV

Основни задължения:

  • Осъществява непрекъснато наблюдение и контрол на възложените му за мониторинг информационни системи и приложения на сменен режим.
  • Извършва дейности по навременно идентифициране, регистриране и ескалиране на възникнали инциденти и съдейства за тяхното решаване.
  • Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с обработка на банкова информация.
  • Изпълнява функциите на първо ниво Help Desk в извънработно време, съгласно процедурите за предоставяне на помощ на служителите.

Изисквания за заемане на длъжността:

Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
Студенти, които се дипломират в същата година;
Необходимо е учебната сфера на кандидатите да съвпада или да се доближава с тази на звеното, за което кандидатстват;
Предимство е кандидатите да владеят английски език на работно ниво.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от 6 месеца ;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа ;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • MultiSport карта на преференциални цени; 

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Основни задължения:

  • Осъществява непрекъснато наблюдение и контрол на възложените му за мониторинг информационни системи и приложения на сменен режим.
  • Извършва дейности по навременно идентифициране, регистриране и ескалиране на възникнали инциденти и съдейства за тяхното решаване.
  • Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с обработка на банкова информация.
  • Изпълнява функциите на първо ниво Help Desk в извънработно време, съгласно процедурите за предоставяне на помощ на служителите.

Изисквания за заемане на длъжността:

Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
Студенти, които се дипломират в същата година;
Необходимо е учебната сфера на кандидатите да съвпада или да се доближава с тази на звеното, за което кандидатстват;
Предимство е кандидатите да владеят английски език на работно ниво.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от6 месеца ;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа ;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • MultiSport карта на преференциални цени; 

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Основни задължения:

  • Инсталиране на операционна система, Администриране и оптимизиране на Microsoft технологии за настолни компютри и лаптопи;
  • Управление и администриране на софтуер, приложения, драйвери;
  • Участие в дейностите, свързани със създаването, преобразуването, преместването и закриването на работни места.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Задължително условие за всички кандидати е да познават добре MS Windows, MS Office;
  • Препоръчително, но не задължително условие е кандидатите да владеят английски език;
  • Базов опит в Инсталирането на Windows операционна система, MS Office, инсталиране на софтуер и драйвери.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност 6 месеца;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Multisport карта на преференциални цени.

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Основни задължения:

  • Инсталиране на операционна система, Администриране и оптимизиране на Microsoft технологии за настолни компютри и лаптопи;
  • Управление и администриране на софтуер, приложения, драйвери;
  • Участие в дейностите, свързани със създаването, преобразуването, преместването и закриването на работни места.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Задължително условие за всички кандидати е да познават добре MS Windows, MS Office;
  • Препоръчително, но не задължително условие е кандидатите да владеят английски език;
  • Базов опит в Инсталирането на Windows операционна система, MS Office, инсталиране на софтуер и драйвери.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от 3 или 6 месеца;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 4 или 6 часа;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Multisport карта на преференциални цени.

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Основни задължения:

  • Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
  • Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
  • Решава типови инциденти и работни задачи;
  • Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
  • Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
  • Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
  • Студенти, които се дипломират в същата година;
  • Препоръчително, но не задължително условие е кандидатите да владеят английски език;
  • Базов опит в познаване на IT Service Management процесите;
  • Опит с ITSM система (напр. Remedy / Snow) ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от 6 месеца ;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа ;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • MultiSport карта на преференциални цени; 

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Основни задължения:

  • Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
  • Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
  • Решава типови инциденти и работни задачи;
  • Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
  • Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
  • Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
  • Студенти, които се дипломират в същата година;
  • Препоръчително, но не задължително условие е кандидатите да владеят английски език;
  • Базов опит в познаване на IT Service Management процесите;
  • Опит с ITSM система (напр. Remedy / Snow) ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от 6 месеца ;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа ;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • MultiSport карта на преференциални цени; 

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

Стажант в екип „Управление на достъпите"

Варна

Основни задължения:

  • Подпомага екипа при администриране на потребителски акаунти и права на достъп в информационните системи на банката;
  • Актуализира регистри и документация;
  • Асистира при извършване на периодични проверки и одити.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
  • Студенти, които се дипломират в същата година;
  • Необходимо е учебната сфера на кандидатите да съвпада или да се доближава с тази на звеното, за което кандидатстват;
  • Предимство е кандидатите да владеят английски език на работно ниво.
  • Счита се за предимство, ако кандидатите имат основни познания по концепциите за контрол на достъпа, Active directory и IAM системи.

Ние предлагаме:

  • Платен стаж;
  • Продължителност от 6 месеца ;
  • Гъвкаво работно време с почасова заетост от 6 часа ;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • MultiSport карта на преференциални цени; 

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV

General duties:

  • understanding the corework
  • basic documents and rules in the department
  • Get to now what an Relationship managers is doing
  • basic analyses of financial reports in financial spreadsheet forms
  • preparation of simple financial documents - for example Bank guarantees
  • Deep understanding of the formal and administrative steps in the lending process - Pledge register, Notary deeds etc.

Requirements:

  • Have English level Upper-Intermediate or higher.
  • 4th year Bachelor's degree, Economic university student
  • Are patinate  about - financial analyses and/or sales.

Program Format:

  • Duration for 6 months;
  • 6 working hours per day.

DSK Bank offers:

  • Exciting role in a growing team at a successful international bank;
  • Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;
  • Opportunity to get valuable insights and deep understanding of banking industry and business development;
  • Steep learning curve
  • Paid internship;
  • Food vouchers;
  • Additional health insurance;
  • Multisport card; 

Documents for application:

  •  CV

 

We will contact only the shortlisted candidates who have successfully passed the initial selection process.

All applications will be treated with strict confidentiality.

Intern in Financing of assets and bank assurance team

Sofia

General duties:

  • Review of the lending process in the branch network for credit cards to individuals and the one in the partner's network for commodity lending.
  • Preparation of diagrams for services included in the processes.
  • Participation in continuous product development initiatives such as service designs and interviews.
  • Analyze issues and feedback from the users stakeholders to help resolve issues and prepare stories and tasks for the squad.

Requirements:

  • Students, regardless of their form of study, including those studying at universities abroad;
  • Students in 4th year of their bachelor's degree/ or master’s degree;
  • Good knowledge of MS Office;
  • Independent use of English to understand and update documents; 

DSK Bank offers:

  • Paid internship;
  • Duration of 6 months;
  • Flexible working hours with part-time employment of 4 or 6 hours;
  • Food vouchers based on time worked;
  • Supplementary health insurance.

Documents for application:

  • CV

Data Science Intern – Advanced Analytics Solutions Team

Sofia

General duties:

At DSK Bank, we constantly strive to provide the best experience to our customers by excellent service and innovative digital solutions.

All this would not be possible without a strong and dedicated team, so our most valuable asset remains the people who work at DSK Bank.

We will continue to seek and develop their talent and expertise, because this is the team that makes the difference here & now.

  • Prompt Engineering -> Curate LLM Agent prompt to ideally suite for the given use-case
  • Re-Apply and check performance of existing LLM Agents on different use-cases
  • Fast-check performance of different LLM Agentic Architectures for the given use-case
  • Build variety of PoC guardrails (regexps, easy ML models) to control on sensitive information in Bots answers
  • Develop / Implement / Test technical metrics to automatically control quality of crawled documents in Bots knowledge base
  • Participate in developing of a tool for Automatic Quality Assessment of Bots answers

Requirements:

  • English level Upper-Intermediate or higher.
  • Technically minded person (preferably from Computer Sciences / Mathematical background).
  • Good in programming and coding skills(we are using Python).
  • Keen interest in modern AI (LLMs / Agentic & RAG applications).
  • At least some practical experience (pet projects) with building LLM Bors / Agents (we are using langchain / langserve / AzureOpenAI)
  • Knowledge of ML is not obligatory, but nice to have (will allow us to give an intern more appealing research style tasks)
  • 4th year Bachelor's degree, University Student 

DSK Bank offers:

  • Exciting role in a growing team at a successful international bank;
  • Fast changing business environment with exciting challenges and diverse work content;
  • Opportunity to get valuable insights and deep understanding of banking industry and business development;
  • Steep learning curve
  • Paid internship;
  • Food vouchers;
  • Additional health insurance;
  • Multisport card; 

Documents for application:

  • CV

Основни задължения:

В случай че:

  • Искаш да се потопиш в динамична бизнес среда и да се присъединиш към най-голямата банка в България;
  • Имаш желание да се срещнеш със смели хора, отлични професионалисти;
  • Желаеш да бъдеш обучаван от ментори, които да са твоят спътник през целия ти професионален път, то тогава екипът на Банка ДСК те очаква!


Изисквания за заемане на длъжността:

Основни задължения:

    • Извършва справки в съдилища;
    • Подпомага ежедневната работа на юрисконсултите, като изготвя молби, заявления, жалби и други съдебни документи;
    • Запознава се с относимата съдебна практика, свързана с правната работа в отдела;
    • Придобива практически знания в областта на облигационно, семейно, наследствено, вещно право и граждански процес;
    • Придобива специфични умения във връзка с банковото право и събиране на вземания.

    Изисквания към кандидатите за стажантска програма „ДСК Старт в кариерата“:

    • СТУДЕНТИ ПО ПРАВО, независимо от формата на обучение (мин. 3-ти курс) или наскоро завършили, с минимален или без професионален опит;
    • Подчертан интерес в сферата на правото;
    • Много добра компютърна грамотност;
    • Владеене на английски език;


Ние предлагаме:

    • Платен стаж;
    • Продължителност – 6 месеца;
    • 6 работни часа на ден;
    • Допълнително здравно осигуряване;
    • 150 лв аучери за храна, пропорционални на отработеното време;
    • MultiSport или CoolFit карта на преференциална цена.

     

Необходими документи за кандидатстване:

  • CV




Още позиции

Intern in Application administrator

Loan Platforms Department

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“, София

Централно управление

Access rights management Expert, Sofia/Varna

Head Office





Кандидатствай:



ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА:

„Банка ДСК“ АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията по вписванията с ЕИК 121830616, със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска“ № 19.

В качеството си на Администратор на лични данни, „Банка ДСК“ АД осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни.

„Банка ДСК“ АД обработва личните Ви данни на основание подадено от Вас искане за заемане на обявена свободна позиция в Банката и за целите на подбора на кандидати за работа.

„Банка ДСК“ АД ще обработва личните Ви данни за срок от 2 (два) месеца от подаване на искането Ви, ако то не бъде одобрено. След изтичане на този срок, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити.

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon