
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Експерт в Дирекция „Дистанционно Обслужване на вътрешните потребители (Help Desk)“, София/Варна
Централно управление
General duties:
- Администриране на процеси в ITSM системата на Банка ДСК;
- Създаване, промяна и поддържане на заявки, работни задачи, свързани с услугите предлагане през ITSM системата.
- Приема по телефон, електронна поща и специализиран софтуер, информация за възникнали инциденти и заявки за планови задачи;
- Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
- Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
- Решава типови инциденти и работни задачи;
- Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
- Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
- Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;
- Осъществява предаване на данни към поделенията и външните контрагенти на Банката чрез електронна поща;
- Поддържане на високо ниво на удовлетвореност при обслужване на потребителите;
- Участва в обучения, свързани с въвеждането на нови приложения и системи, пилотни проекти и тяхното внедряване.
Requirements:
- Висше – техническо/икономическо/математическо, образователна степен магистър или бакалавър.
- Windows компютърна грамотност;
- Работа с Microsoft 365 / Power BI;
- Опит с администрация и поддръжка на ITSM система (напр. Remedy / Snow);
- Да притежава психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, аналитично мислене, комуникативност, умение за работа в екип, желание да усвоява нови знания и умения за услуги и практики;
- Възможност за работа при удължено работно време и сменен режим;
- За предимство ще се счита:
- ползване на английски език;
- стаж по специалността - трудов стаж във финансова институция или ;
- опит от работа в Help Desk / Service Desk
DSK Bank offers:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
- Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
- Възможност за работа от вкъщи (в определени случаи);
- Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
- Отстъпки в редица големи компании;
- Вътрешни обучения и академии;
- Бонус „Препоръчай приятел“.
Documents for application:
- Актуална автобиография
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Експерт – администриране на агенти
Като член от екипа на Банка ДСК, ти си част от една от най-големите банкови
групи в България, която играе важна роля в създаването и поддържането на клиентски
отношения с водещите компании в страната, както и с няколко милиона индивидуални клиенти.
Защото смятаме, че най-ценният ресурс на Банка ДСК са хората и защото подкрепяме и
насърчаваме кариерното израстване на всички служители.
Senior Data Engineer, Sofia
Head office
Експерт Управление на достъпи - София/Варна
Централно управление
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати