ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Инспектор Събиране на вземания в секция „Късни просрочени вземания“, гр. Хасково

Централно управление

Основни задължения:

  • Управление и събираемост на експозиции на физически лица с просрочени в съдебна фаза кредити;
    Анализ на новопостъпилите случаи;
  • Провеждане на телефонни разговори с длъжници, съдлъжници, поръчители;
  • Осъществяване на срещи с длъжници в офис на Банката, с цел изясняване на възможностите за погасяване на просрочени вземания с фокус към преговори за преструктуриране и/или разсрочване на задълженията, доброволна реализация на обезпеченията по ипотечните кредити;
  • Изготвяне на предложения за преструктуриране и/или сключване на извънсъдебни споразумения след анализ на състоянието на задължените лица, възможността за обезпечаване на дълга; състоянието на кредитната обезпечена експозиция на длъжника и достатъчност на обезпечението при обезпечени вземания и др.;
  • Изготвяне на договори, допълнителни споразумения, анекси към договор за кредит или други договори с клиенти, съобразно параметри на одобрено предложение и в изпълнение на съответното решение на компетентен орган;
  • Проследяване на спазването на сключените споразумения по просрочени вземания;
  • Преговаряне с длъжници за извършване на доброволни продажби;
  • Генериране на заявки за посещение на адрес на задължените лица от Мобилен Агент или от Инспектор събиране на вземания в присъствието и на Ръководител Екип.;
  • Участие в изготвянето на отговори по постъпили жалби, молби и други документи, свързани с управлението на възложения му за събиране просрочен портфейл.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование– висше; образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
  • Професионален опит– минимум 2 (две) години трудов стаж в банковата/финансовата сфера; с предимство в звена, извършващи кредитиране на граждани и МСП и/или събиране на просрочени задължения;
  • Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
  • Лоялност, аналитично мислене, умения за самостоятелна работа и в екип, много добри комуникативни умения, умения за водене на преговори, способност за предлагане на бързи и правилни решения;
  • Много добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Владеене на английски език (писмено и говоримо) ниво В2

Ние предлагаме:

  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Бонусна система;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мултиспорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие;
  • Допълнителен бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.

Необходими документи за кандидатстване:

Актуална автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Експерт Дигитални Продажби и Клиентски Решения - град София

Търсим Експерт Дигитални Продажби и Клиентски Решения – със стандартно работно време и опция за хоум офис!

Работно време:
От 8:30 до 17:00 – кажи “чао” на смени и нощни дежурства!
Искаш ли да започваш деня си спокойно и да имаш време за личен живот? Тук и сега това е възможно!

Scrum master

Head office Sofia

Eксперт, Оспорени картови плащания

Head office

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon